Kampanja na Adrifundu

S crowdfundingom do piva: Obnova najbolj seksi kombija

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Na slovenski spletni platformi za množično financiranje Adrifund se je 15. februarja začela kampanja Beer Bulli. Ob glavnem junaku, razpadlem Volkswagnovem kombiju iz leta ’61, sta moči združili dve ljubezni – do piva in starih avtomobilov. Zakaj? Da bo predelan kombi čez nekaj mesecev točil pivo in prinašal veselje na poroke, abrahame in številne druge zabave.

Nekaj takega želi Beer Bulli postati čez nekaj mesecev. (Vir: Beer Bulli)

Kombi Keg, Beer Bullijev vzornik. (Vir: Beer Bulli)

Kup pločevine ob Rižani

Zgodba se zares začne ob reki Rižani, kjer je zadnjih 30 let ležal zapuščen kombi. Nanj so opozorili Mateja Špeharja, ki je iskal Volkswagnov kombi T1, da bi ga preuredil v pivnico na kolesih. Zamisel za to je dobil pri kombijih s pipicami tekočega hmelja v Braziliji in predvsem Avstraliji, kjer podjetje Kombi Keg prenavlja Volkswagnove modele T2 in jih ponuja na posodo za razne zabave, predvsem na plaži seveda.

Kombi T1, ki že sliši na ime Beer Bulli, so našli v zares klavrnem stanju. Toda strokovnjak za obnovo starih avtomobilov, Tadej Korošec, ki je ravno tako del projekta, obljublja, da ga bo vrnil v življenje. Njegov moto pri prenovi je:

En originalni oldtimer je dovolj v muzeju, vse ostalo pa se da predelati.

S crowdfundingom do piva

Za prenovo je seveda potrebnega precej denarja, ki ga bo deloma prispeval pobudnik projekta in njegova družina, 15.000 evrov pa bo poskušal zbrati z množičnim financiranjem na Adriafundu. V zameno za prispevek od pet (#ImeNaSteniPodpornikov) pa vse do deset tisoč  (#BeerBulliPoweredByYourCompany) evrov vas bo Beer Bulli ovekovečil na svoji steni podpornikov, vam častil pivo ali dve ali pa poskrbel za atrakcijo in tekočo osvežitev na vaši domači zabavi.

Konkurenca?

Na zabavi ob začetku kampanje na Adrifundu je imel Beer Bulli tudi prav posebnega gosta, ki sliši na ime TANKR. Gre za enak koncept kombija, ki toči pivo, vendar se pod Tankrom skriva slovenski IMV. Ta je za razliko od Beer Bullija potreboval le barvanje in namestitev pivskih pipic, ob katerih se lahko naslonite na robusten šank. Beer Bulli bo precej drugačnega videza, saj bo iz Volkswagnovega kombija T1 s pivom postregel na dolgem surfu namesto običajnega šanka. Beer Bulli in Tankr tako drug drugega ne vidita kot tekmeca, saj ju druži ljubezen do hladnega piva, ki premaga tudi pregovorno slovensko nevoščljivost.

Beer Bulli v začetnem nezavidljivem stanju. (Vir: Beer Bulli)

Beer Bulli v začetnem nezavidljivem stanju. (Vir: Beer Bulli)

Pivovarniški strici iz ozadja?

Matej Špehar je že od začetka projekta deležen namigovanj, da se je povezal z največjo slovensko pivovarno, ki bi seveda z veseljem poskrbela za sodčke v trebuhu Beer Bullija. Vendar pa Matej Špehar vsem, ki bi jih prešinilo kaj podobnega, jasno odgovarja:

Za projektom Beer Bulli stoji moja denarnica, moja družina in vsi vi, ki ste ali boste podprli projekt na Adrifundu. In ni nobenih pivovarniških stricev iz ozadja. Častna pivoljubska.

Če vam je ob branju zadišalo pivo in bi radi, da Beer Bulli nekoč zapelje tudi na vaše dvorišče, lahko projekt podprete tukaj.