Tekmovanje Case Study Competition 2017

Z reševanjem poslovnih primerov do spoznavanja bodočih delodajalcev

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Pogosto lahko slišimo, da so univerze preveč teoretično usmerjene in ne vidijo dejanskih potreb trga. Preveč je teorije in premalo prakse. K večjemu povezovanju akademskega sveta in podjetij na trgu lahko prav gotovo pripomorejo tekmovanja, kot je hrvaški Case Study Competition. Pozor, prijave na letošnje tekmovanje se iztečejo 17. marca!

cscnaslovna

Case Study Competition 2017

Reševanje poslovnih primerov

Case Study Competition je študentsko tekmovanje v reševanju dejanskih poslovnih primerov različnih podjetij iz regije. Organizira ga hrvaško študentsko združenje eStudent,  cilj tekmovanja pa je, da študentje pokažejo in uporabijo svoja znanja, se zavejo dejanskega delovnega okolja in izzivov v njem ter navežejo stik z bodočimi delodajalci. Na tekmovanju sodelujejo študentje različnih smeri in zanimanj, ki jih pritegnejo poslovni izzivi širokega spektra podjetij.

Od lajšanja birokracije v banki do marketinške strategije za šampon

Tako se bodo lahko v letošnjem tekmovanju študentje na primer spopadli z izzivom Zagrebačke banke, kako samostojnim podjetnikom in malim podjetjem kar najbolj olajšati odpiranje poslovnega računa in poslovanje; v izzivu hrvaškega telekoma bodo lahko razmišljali, kako bodo videti storitve za stranke v prihodnosti; ali pa si bodo zamislili celovito marketinško strategijo za šampon proti prhljaju podjetja L’Oreal. Poleg omenjenih bodo študentje letos lahko reševali tudi izzive podjetij Adacta, Ina, Pliva, PBZ, Zagrebačke pivovarne (Ožujsko), Pan, Samsung in Reebok.

Regionalno tekmovanje

Na tekmovanju sodelujejo ekipe 2–4 študentov katere koli smeri. Poleg hrvaških so dobrodošli tudi študentje iz Slovenije, Bosne in Hercegovine, Črne Gore in Srbije. Vsaka ekipa se odloči za reševanje enega poslovnega primera (vsak študent pa lahko rešuje dva izziva v enaki ali različni ekipi). Po izteku prijav na sestanku predstavnik podjetja predstavi poslovni primer, ozadje in podatke, ki jih študentje potrebujejo, ves čas tekmovanja pa jim je tudi na voljo za dodatna vprašanja in pojasnila.

Kaj pa nagrade?

Vsako podjetje izbere najboljše tri rešitve poslovnega primera in jih nagradi z denarnimi nagradami v višini 10.000, 5.000 in 3.000 kun. Te so vsekakor mamljive, še nekoliko pomembnejše pa so morda dodatne nagrade v obliki praks in pripravništev, ki jih določi vsako podjetje posebej. Na ta način dobijo študentje vpogled v delovanje poslovnega sveta in si nabirajo izkušnje, podjetja pa lažje najdejo nove kadre – študente, ki so pokazali zanimanje in znanje ter rešili izziv. S takšnimi pristopi je prehod s fakultete na trg dela gotovo enostavnejši.

Če si študent/ka in te veseli reševanje dejanskih poslovnih izzivov, pohiti, saj se prijave zaključijo v petek, 17. marca! Na Case Study Competition 2017 se lahko prijaviš tukaj.