Dela vaš Google Analytics pravilno? Preberite nekaj koristnih nasvetov.

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Kaj upoštevati ob odločitvi za spremljanje spletne analitike z orodjem Google Analytics. Rezultati spletne analitike so pomemben dejavnik pri odločanju o optimizaciji strani in oglaševanja, pomagajo pri razumevanju premikanja obiskovalcev po spletni strani, merjenju konverzij in primerjavi rezultatov z rezultati konkurenčnih strani.

Kaj upoštevati ob odločitvi za spremljanje spletne analitike z orodjem Google Analytics. Rezultati spletne analitike so pomemben dejavnik pri odločanju o optimizaciji strani in oglaševanja, pomagajo pri razumevanju premikanja obiskovalcev po spletni strani, merjenju konverzij in primerjavi rezultatov z rezultati konkurenčnih strani.

Če ste se odločili, da boste za spremljanje statistike vaših spletnih strani uporabili Google Analytics (GA), eno od najboljših brezplačnih spletnih orodij, ali pa obisk strani z GA spremljate že nekaj časa, pa niste prepričani, da zabeleženi podatki odražajo dejansko stanje, preverite, ali je vaše orodje pravilno nastavljeno.

Je koda pravilna in vstavljena na vseh straneh?

Na spletni strani pod izvorom strani (page source) preverite, ali je koda vstavljena na vse podstrani, tako da poiščete ID številko vašega profila na GA.

V izvoru strani (page source) poiščite UA-(začetek kode)

Številko lahko najdete pod zavihkom Admin -> Izbrani račun -> Izbrani profil (Property) -> Tracking code. Na tem zavihku lahko preverite tudi delovanje sledenja (Tracking status mora biti Receiving data).

Preverite ID številko vašega profila

Podatki lahko v profil prihajajo z zamudo; načeloma bodo vidni v štirih urah, lahko pa tudi do enega dne (24 ur). Nova verzija omogoča tudi ogled obiska v danem trenutku (Real-Time). Real-Time vpogled na posameznem profilu najdete pod Home -> Real-Time -> Overview:

Beta verzija Real-Time poročila omogoča ogled obiska strani v danem trenutku

Ali merim tudi svoj obisk?

Izločite beleženje vaših obiskov, obiskov zaposlenih v vašem podjetju in ostalih, ki spremljajo vašo stran zaradi službenih namenov. Čeprav se vam zdi zanemarljivo, lahko sami sebi hitro naklikate 100 obiskov, kar lahko popači sliko. Z uporabo filtra lahko blokirate obisk z domen in IP naslovov. Izključevalni filter dodate pod zavihkom Admin -> Filters -> + New Filter.

Nastavitev izločitvenega filtra za statični IP naslov

Ali imam raw data profil?

Za isto spletno stran lahko uporabljate več profilov (vsi podatki, podatki določenega dela strani, podatki strani z registracijo ipd.). Preden nastavite kakršen koli filter, se prepričajte, da imate tudi profil s surovimi, celotnimi podatki, t.i. raw data profil. Podatki, ki so filtrirani, so namreč nepovrnljivi. Nov profil lahko ustvarite pod zavihkom Admin -> Izbrani račun -> Izbrani profil (Property) ->Profiles -> + New Profile.

Ali za spremljanje spletne analitike uporabljate Google Analytics ali kakšno drugo orodje? Kako ste z njim zadovoljni? Veseli bomo vaših mnenj in komentarjev.