#DIGITALNAKAVA

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Tjaša Deu

Mak Kordić je Korošec s sarajevskim poreklom in stalnim naslovom v Ljubljani, ki vodi kreativno agencijo CNJ Digital. Je digitalni strateg, ‘early adopter’ novih tehnologij in lastnik prikupne psičke Dolly. Obožuje gadgete, motorje, jadranje in dober espresso. Ob najboljšem, ki sva ga pripravila s pomočjo aparata Nescafé Dolce Gusto, sva klepetala tako dolgo, da je imela Tjaša kar veliko dela z montažo in krajšanjem. :)

Druga oddaja Digitalna kava razkriva…

Kako je nastal CNJ? Kaj vse mora vedeti digitalni strateg in kje poiskati navdih za kreativne rešitve? Vse to in še več odkrijte v drugi oddaji Nescafé Dolce Gusto Digitalna kava!