
Brez dobre kave ne gre, zato nam je v pomoč priskočil Nescafé Dolce Gusto. Ob dobri družbi pa je kava vedno boljša, zato sem v prvo oddaji v goste povabila Dijano in Miho, kreativni dvojec, ki stoji za blagovno znamko Zulu Zion.
Živahne nogavice, ki kar kličejo po pozornosti
V časih, ko tekstilne proizvodnje množično zapirajo vrata, sta mlada zakonca dosegla nemogoče: uspela sta z nogavicami. Dijana in Miha Rolc, komunikologinja in grafični oblikovalec, sta s svojo idejo za linijo živahnih nogavic prepričala najprej na portalu Kickstarter, nato pa sta z vedno novimi vzorci začela osvajati še svet.
Nogavice Zulu Zion so izdelane lokalno, iz kakovostne italijanske preje ter z minimalno vsebnostjo umetnih materialov, vzorce pa odlikuje tudi uporaba nestrupenih, koži prijaznih barv. Namenjene so ljudem, ki niso hitro zadovoljni s povprečjem, s svojim pozitivnim videzom pa bodo navdušile tudi ljubitelje popularne kulture 90-ih let prejšnjega stoletja. Vir
V prvi oddaji razkrivamo …
Dijana in Miha sta razkrila, kako zgleda njun delovnik, kako ‘hendlata’ zasebno in poslovno življenje, kaj se je zgodilo z njunim podjetjem po uspešni Kickstarter kampanji ter kakšni so naslednji koraki za Zulu Zion. Oglejte si prvo oddajo Nescafé Dolce Gusto Digitalna kava!