#DIGITALNAKAVA

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.

Tjaša Deu

Brez dobre kave ne gre, zato nam je v pomoč priskočil Nescafé Dolce Gusto. Ob dobri družbi pa je kava vedno boljša, zato sem v prvo oddaji v goste povabila Dijano in Miho, kreativni dvojec, ki stoji za blagovno znamko Zulu Zion.

Živahne nogavice, ki kar kličejo po pozornosti

V časih, ko tekstilne proizvodnje množično zapirajo vrata, sta mlada zakonca dosegla nemogoče: uspela sta z nogavicami. Dijana in Miha Rolc, komunikologinja in grafični oblikovalec, sta s svojo idejo za linijo živahnih nogavic prepričala najprej na portalu Kickstarter, nato pa sta z vedno novimi vzorci začela osvajati še svet.

Nogavice Zulu Zion so izdelane lokalno, iz kakovostne italijanske preje ter z minimalno vsebnostjo umetnih materialov, vzorce pa odlikuje tudi uporaba nestrupenih, koži prijaznih barv. Namenjene so ljudem, ki niso hitro zadovoljni s povprečjem, s svojim pozitivnim videzom pa bodo navdušile tudi ljubitelje popularne kulture 90-ih let prejšnjega stoletja. Vir

V prvi oddaji razkrivamo …

Dijana in Miha sta razkrila, kako zgleda njun delovnik, kako ‘hendlata’ zasebno in poslovno življenje, kaj se je zgodilo z njunim podjetjem po uspešni Kickstarter kampanji ter kakšni so naslednji koraki za Zulu Zion. Oglejte si prvo oddajo Nescafé Dolce Gusto Digitalna kava!