NOVO POGLAVJE KOZJE ZGODBE

Pametni kavni aparat Gina zbral skoraj pol milijona dolarjev na Kickstarterju

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Goat Story ta vikend zaključuje še eno izjemno uspešno Kickstarter kampanjo. Tokrat so svoji zgodbi dodali Gino, pametni instrument za pripravo kave. Zastavljeni finančni cilj so presegli za več kot desetkrat, do konca kampanje sta še dva dneva.

Gina je novo poglavje Goat Story, ki je navdušilo ljubitelje kave in na Kickstarterju 8-krat preseglo zadani cilj! Foto: Goat Story

Gina je novo poglavje Goat Story, ki je navdušilo ljubitelje kave in na Kickstarterju skoraj 10-krat preseglo zadani cilj!
Foto: Goat Story

”Kozja zgodba” je dobila svoje nadaljevanje. Po presenečenju izpred dveh let, ko so na platformi za množično financiranje Kickstarter predstavili zanimivo oblikovano skodelico za kavo, Goat Mug, in z njo postali drugi najuspešnejši crowdfunding projekt v slovenski zgodovini, so sedaj stopili še korak naprej. Oziroma nazaj, saj so po skodelici za kavo oblikovali še pametni instrument za pripravo kave. Gina v naslednjih dneh uspešno končuje kampanjo na Kickstarterju z več kot 10-krat preseženim finančnim ciljem.

Spoznajmo pametno Gino

Gina je kavni aparat, ki združuje pametno tehtnico in mobilno aplikacijo, ki uporabnika vodi do skodelice odlične kave. Tehtnico z mobilnim telefonom povežete prek Bluetootha in tako preprosto uravnavate razmerje med kavnimi zrni, vodo in časom. Gina ima vgrajen tudi poseben vijak, ki aparatu daje še večjo unikatnost. Vijak namreč omogoča uravnavanje pretoka vode, to pa nam dovoljuje eksperimentiranje z različnimi tehnikami priprave kave.

Instrument, kot je Gina, inovativno združuje več kuhinjskih pripomočkov za pripravo kave v enem. Prej je bilo namreč za vsako tehniko priprave kave potreben svoj instrument. A Gina gre pri razvoju korak dlje in uporabniku omogoča poigravanje s tehnikami pour-over, cold-drip ali immersion. Prek aplikacije se povežete z drugimi ljubitelji kave, poleg tega pa omogoča, da izračunate razmerje, meri čas celotnega procesa, shranjuje vse izračune za naslednjič, … Instrument polnimo z mikro USB ključkom. Cena pripomočka za prve podpornike je 145 dolarjev (okoli 130 evrov), v prosti prodaji bo cena višja, okoli 150 evrov.

Sreča v nesreči

Anže Miklavec, vodja Goat Story, o začetku Gine pove takole:

Idejo za kavni aparat, ki vsi v eni napravi združeval vse potrebno, sem dobil, ko smo se s prijatelji odpravili na izlet in doma pozabili tehtnico.

Anže Miklavec, vodja Goat Story

Tako bi lahko rekli, da je imel srečo v nesreči, saj je s približno 25 sodelavci danes idejo razvil in predstavil trgu.

Medtem ko so Goat mug razvijali skoraj dve leti, je projekt Gina zahvaljujoč izkušnjam iz preteklih let stekel izjemno hitro.

Danes komaj vidim, kako neverjetno hitro smo bili sposobni pretvoriti idejo v produkt. Prva skica Gine je bila zrisana aprila, od takrat smo morali pripraviti prototip, poiskati materiale, razviti strojno in programsko opremo, pripraviti predstavitev, … Izjemno hitro za tako kompleksen izdelek. Mislim, da se hitreje ne da!

Anže Miklavec, vodja Goat Story

Anže Miklavec je na idejo za Gino prišel na izletu, ko je doma pozabil tehtnico za pripravo kave. Foto: Startup Cafe Ljubljana

Anže Miklavec je na idejo za Gino prišel na izletu, ko je doma pozabil tehtnico za pripravo kave.
Foto: Startup Cafe Ljubljana

Razvoja in priprave svoje druge kampanje so se lotili bolj profesionalno in strateško, potrebovali so tudi več ljudi. Tako sedaj v podjetju dela od 20 do 25 sodelavcev, za katere Miklavec pove, da imajo vsi kreativno, razvojno žilico in tako venomer razvijajo, testirajo in raziskujejo nove priložnosti.

Primarni trg ostaja ZDA

Ob prihodu Goat muga je bilo slišati marsikateri dvom in pomislek, češ ‘kdo bo to kupil?’. Pa je zgodba presenetljivo očarala in se prodala, ”kako tudi ne, saj živimo v svetu Donalda Trumpa”, pravi novinar Iztok Hočevar. Tudi Ginin primarni trg so Združene države Amerike, sledita Azija in Avstralija, kjer sploh vidijo dolgoročni potencial, medtem ko ima evropski trg majhni tržni delež.

Za letošnjo kampanjo so zaobšli svoje delovno načelo, da mora biti vse narejeno ‘in-house’ in zaupali pomoč pri PR-ju ameriški agenciji za odnose z javnostjo. Anže in sodelavka Stella sta tako potovala po državah in obiskala medije, kot so Vogue in Fortune ter s tem dobro razširila glas o prihajajočem izdelku.

Gina ni namenjena samo ljubiteljem kave, ampak lahko z njo pripravite tudi svoj najljubši čaj. Foto: Goat Story

Gina ni namenjena samo ljubiteljem kave, ampak lahko z njo pripravite tudi svoj najljubši čaj.
Foto: Goat Story

Novo poglavje v Kozji zgodbi bo …

O prihodnosti Miklavec pove takole:

Moj cilj je doseči to, da ko bo ljubitelj kave naštel tri najbljubše blagovne znamke, bomo mi ena izmed njih. Da bomo ena najboljših znamk, z najboljšo uporabniško izkušnjo, da bomo znani po tem, da smo zelo inovativni, drugačni od klasične industrije, in da so naši izdelki takšni, ki bi jih vsi radi imeli.

Anže Miklavec, vodja Goat Story

Na Kickstarter se še vsekakor želijo vrniti vsaj z eno kampanjo, saj so tam že ‘domači’ in menijo, da je škoda ne izkoristiti potenciala. A poudarjajo, da za vsak izdelek tudi ne bodo izkoristili platforme.