MNOŽIČNO FINANCIRANJE

Goat Mug na Kickstarterju zbral 458.000 $ in se uvrstil med slovenske rekorderje

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Projekt Goat Mug je ravnokar zaključil svojo kampanjo na platformi za množično financiranje Kickstarter. Zbral je več kot 458 tisoč ameriških dolarjev in tako postal drugi najuspešnejši slovenski crowdfunding projekt, takoj za pametnim kolesom FlyKly, ki mu je lani uspelo zbrati več kot 700 tisoč dolarjev.

goatmug2

Goat Mug je zanimivo oblikovana kavna skodelica, za katero stoji duhovita prodajna zgodba in ravno kombinacija teh dveh dejstev je tisto, kar je prepričalo več kot 10.600 ljubiteljev kave, da s svojimi prispevki podprejo projekt. Skodelica v obliki kozjega roga s stilskim usnjenim držalom, ki se hitro spremeni v podstavek, je ultra mobilna, 100% vodotesna, ne vsebuje škodljivega BPA ter je praktična in ekološka, prepričala pa je tudi osebje Kickstarterja, ki so jo v času kampanje uvrstili med najbolj zanimive izdelke.

Kampanjo, ki je v začetku, ciljala na relativno skromnih 25.000 ameriških dolarjev, je lansiralo podjetje ZkotZ d.o.o. na čelu z direktorjem Anžetom Miklavcem, ki se že leta ukvarja s prodajo stekleničk za vodo Equa. Kavno skodelico so začeli razvijati že pred dvema letoma:

Mojo idejo so odlično razvili fantje iz oblikovalskega studija Desnahemisfera. Odlična ekipa Bright Visuals je pripravila super video. Za animacijski del je poskrbel Luka Marčetič. Za fotografije je poskrbel Jaka Birsa. Seveda je ključno vlogo pri pripravi in izvedbi odigrala celotna ekipa EQUA.

Zanimiv izdelek in duhovita prodajna zgodba (foto: Goat Mug).

Zanimiv izdelek in duhovita prodajna zgodba (foto: Goat Mug).

O pripravah na eno najbolj uspešnih slovenskih crowdfunding kampanj Anže pove:

Sam nisem dajal napovedi, želel sem vse dobro pripraviti in potem so ljudje tisti, ki se bodo in so se odločili. Želel sem, da vse naredimo popolno in da nam kasneje ne bo žal, ker kakšne stvari nismo naredili dovolj dobro.

Čestitali si bodo, ko bodo stranke zadovoljne

Anže kljub velikemu uspehu pri zbiranju sredstev ostaja skromen in pravi, da si bo za uspeh štel šele, ko bodo zadovoljni vsi podporniki:

Vzdušje v ekipi je zelo delovno. Veseli smo uspeha, vendar se zavedamo velike odgovornosti. Trenutno še ni čas za slavje! Slavili bomo takrat, ko bodo zadovoljni vsi, ki so nas podprli.