Intervju

hoteza_naslovna

HOTEZA SE ŠIRI V SLOVENIJO

Turizem je že postal digitalen – ste pripravljeni?

Generacija turistov, ki bo potovala v naslednjih desetih letih, bo imela popolnoma drugačna pričakovanja in zahteve kot sedanji turisti. Pred nami so tektonski premiki, ki so posledica zgolj Interneta in novih tehnologij. V pogovoru s Damirjem Kneževićem iz podjetja Hoteza, ki se hitro širi po vsej regiji, kmalu pa prihaja v Slovenijo, razkrivamo, kako bomo v prihodnosti načrtovali potovanja, raziskovali nove destinacije, in, na koncu dneva – rezervirali prenočišče.

darkoDujic600px

PRVAK MED PORTALI ZA PRIMERJAVO CEN

Darko Dujič, direktor Ceneje.si: Postali smo ‘prva misel pred nakupom’

Vodilni spletni portal za primerjavo ponudb spletnih trgovcev v Sloveniji, Ceneje.si, je v začetku letošnjega leta prevzel Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije in nekdanji Head of Performance za regijo Adriatic pri spletnemu velikanu Google. Že v začetku vodenja Ceneje je napovedal dodatno širitev na Jadransko regijo.

startupBrandingFunnel-1

POLETNO BRANJE ZA STARTUPE

Od startupa do blagovne znamke? Odgovore poiščite v najnovejši knjigi SBFunnel

Startup Branding Funnel (SBFunnel) je najnovejša knjiga slovenskih univerzitetnih profesorjev Maje Konečnik Ruzzier in Mitje Ruzzier, ki je premierno predstavitev doživela na letošnji konferenci PODIM v Mariboru. Knjiga strokovnjakinje za marketing in podjetnika je osredotočena na področje, ki ga startupi pogosto pozabljajo in zanemarjajo, saj se posvetijo le tehnološkemu vidiku izdelka, ne pa tudi ustvarjanju blagovne znamke. O knjigi, pri kateri je sodelovalo preko 40 startupov (med njimi tudi Degordian in BellaBeat), investitorjev, pospeševalnikov in ostalih sodelujočih pri startup ekosistemih, smo se pogovarjali z njenima avtorjema.

V zadnjem tednu pred 4. konferenco Diggit na Netokraciji predstavljamo Johna Baina!

DIGGIT INTERVJU

John Bain: Od odvetnika do YouTube komentatorja

Jutri bo na sporedu že četrta konferenca o digitalnih komunikacijah, Diggit 2015. Na Netokraciji smo na zadnji intervju pred dogodkom povabili Johna Baina, ki ga mnogi bolje poznate po vzdevku TotalBiscuit, The Cynical Brit. Preberite, kaj je povedal!

scottThwatiesDiggit2015

TWITTER NA DIGGITU

Scott Thwaites: Twitter spreminja svet!

Letošnja četrta konferenca o digitalnih komunikacijah se hitro približuje! V celodnevnem programu, ki bo razdeljen na štiri sklope, boste lahko prisluhnili tudi Scottu Thwaitesu iz Twitterja, ki bo povedal več o tem, kako Twitter učinkovito uporabiti kot prodajno orodje in kot kanal za komuniciranje med podjetji in njihovimi potrošniki.

Preberite zanimiv intervju z Juretom Dolerjem!
Foto: Petra Nuzdorfer

INTERVJU

Jure Doler, strokovnjak za startup marketing

Predstavljamo Jureta Dolerja, soustanovitelja podjetja Fieldoo, freelancerja in strastnega popotnika. Oče in mož, podjetnik in popotnik, ki verjame, da je življenje potovanje in ne cilj. Zakaj se je odločil pustiti Fieldoo in zajadrati po svoje? Kaj ga navdusuje pri startup marketingu? Preberite v intervjuju.

Gerhard Guenther-600x360

INTERVJU Z GOVORCEM 4. DIGGITA

Gerhard Guenther: Prihodnost je mobilna, spreminjala se bo le velikost zaslona

4. junija bo v Ljubljani potekala že četrta konferenca o digitalnem komuniciranju, Diggit. Letošnji program je razdeljen na štiri sklope in prinaša številne zanimive govorce. V sklopu ‘Digitalna ustvarjalnost’ bo spregovoril lastnik avstrijske agencije Digitalsunray, Gerhard Guenther, s katerim smo spregovorili o prihodnosti mobilnega marketinga.

Klemen Selakovič in Bor Klemenc Mencin.

INTERVJU

Mlada kreativca SOF-a 2015: Bor in Klemen

Na letošnjem natečaju Mladi kreativec, ki je potekal vzporedno s tekmovalnim delom Slovenskega oglaševalskega festivala, sta si (že drugič!) ta naslov prislužila Bor Klemenc Mencin in Klemen Selakovič. In kdo sta mladeniča, ki potujeta v Cannes? Preberite v intervjuju.