Ljubljana Realtime s pomočjo Twitterja, Foursquarea, Instagrama in Flickrja za vas poišče trenutne ‘trendy’ lokacije in dogodke v prestolnici

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

What is hot and what is not v slovenski prestolnici? Kje dogaja, kje se zbirajo najbolj ‘kul’ geeki in geekete? Sledite @LjubljanaRT in boste vedno na tekočem s ‘trendy’ lokacijami in dogodki, zaenkrat v Ljubljani. Projekt je še v fazi prototipa, doma pa je pri Neolabu, ki ima za seboj tudi Twenity. Kot nam je zaupal Grega Stritar, fantje že nekaj časa eksperimentirajo s prikazom Twitter streama v različnih oblikah (primer 1, 2 in 3). Po njihovem mnenju je soustvarjanje vsebin vedno bolj aktualno, sploh če s tem povežemo geolokacijo.

What is hot and what is not v slovenski prestolnici? Kje dogaja, kje se zbirajo najbolj ‘kul’ geeki in geekete? Sledite @LjubljanaRT in boste vedno na tekočem s ‘trendy’ lokacijami in dogodki, zaenkrat v Ljubljani. Projekt je še v fazi prototipa, doma pa je pri Neolabu, ki ima za seboj tudi Twenity. Kot nam je zaupal Grega Stritar, fantje že nekaj časa eksperimentirajo s prikazom Twitter streama v različnih oblikah (primer 1, 2 in 3). Po njihovem mnenju je soustvarjanje vsebin vedno bolj aktualno, sploh če s tem povežemo geolokacijo.

Izbrali so štiri storitve oz. družbena omrežja: Twitter (čeprav je število tvitov, označenih z lokacijami, še vedno premajhno), Instagram, Foursquare in Flickr, od katerih dobijo zajeten nabor vsebin. Kot pravi Grega:

Začelo se je na način, da smo poskušali vsebine ‘narisati’ na Google zemljevidih. Ker gre za relativno velik nabor vsebin, zlasti zvečer in ob vikendih, smo iskali način, ki bi zasedel čim manj prostora na zemljevidu. Tako smo prišli na idejo, da objave grupiramo glede na najbližjo Foursquare lokacijo ter na ta način prihranimo malo prostora.

Ljubljana Realtime je še v fazi razvoja, zato so napake možne:

Imamo predvsem štiri probleme: nenatančen GPS, premajhno število tvitov vsebuje informacijo o lokaciji (Twitter pravi, da smo v Italiji), nestabilnost API-jev (še posebej Instagramovega) in neprečiščene lokacije na Foursquareu. Potencial definitivno vidimo, bo pa potrebno še kar nekaj dela, da bi storitev delovala, kot si želimo.

Kljub temu je sistem odkril že več zanimivih vsebin (predvsem s pomočjo Foursquarea), npr. garažno razprodajo na Taboru, Nikeov nočni tek na grad in tek v petkah na Tromostovju, še preden so postale trending venue.