GEEK TEDNA

Mak Kordić: V znanju in idejah vidim moč, vse ostalo se da najeti

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Prvi geek tedna v novem letu je Korošec s sarajevskim poreklom in stalnim naslovom v Ljubljani, ki vodi kreativno agencijo CNJ (Coffee N’ JUICE). Mak Kordić je digitalni strateg, ‘early adopter’ novih tehnologij in lastnik prikupne psičke Dolly.

Mak Kordić je lastnik in direktor digitalne agencije CNJ.

Mak Kordić je lastnik in direktor digitalne agencije CNJ.

Zgodba agencije CNJ se je začela pred 4 leti, ko je Mak podjetje ustanovil s poslovnim partnerjem, nato pa pot nadaljeval sam:

Naša vizija je bila postati izredno fleksibilna agencija s fokusom na ključna znanja, potrebna za delo z naročniki. Ravno v znanju in idejah vidim moč, vse ostalo se da najeti!

Podjetje je rastlo organsko, danes pa so stabilna ekipa z naborom dobrih naročnikov:

Za nas so vsi naročniki ključni in enako pomembni; če ne bi bili, potem ne bi delali za njih. :) Res pa je, da za nekatere delamo več, tukaj pa lahko izpostavim danski Danfoss in domači ZkotZ. Danfossu pomagamo na različnih področjih, od razvoja mobilnih aplikacij za njihove stranke in zaposlene, do različnih spletnih strani, ki jih imajo pod svojim okriljem. Za Zkotz smo pa stalni spremljevalec na projektih EQUA in Goat Story.

Za slednjega so pred kratkim prejeli tudi nagrado Netko v kategoriji Produkti in blagovne znamke:

Nagrada nam in ekipi Goat Story pomeni dokaz in priznanje za trud in prizadevanje, ki smo ju vložili v projekt. Goat Story je le na začetku svoje poti in Netko je odlična popotnica.

Vsakodnevno učenje in rast

Kljub dolgoletnim izkušnjam v marketingu, Mak pravi, da se vsak dan nekaj novega nauči:

Ko si na samostojni poti, ne mine dan, da se ne bi kaj naučil. Tako pač je :). Od tega, zakaj se uporablja A znamka in zakaj C, do bolj ‘kompleksnih’, kot je recimo izbira čistilnega servisa za pisarno. :)

V tem času sem spoznal, da je delo z ljudmi težko. V našem poslu ni tovarne in izdelkov, so pa ljudje in to pomeni milijon neznank in nepredvidljivosti v vsakem trenutku. Naučil sem se tudi, da je treba večkrat reči NE kot DA, dolgoročno se to bolj splača. Potrebno je najti in držati fokus, ta je za pravi uspeh ključnega pomena.

Eksplozija idej v glavi

Mak motivacijo vedno znova najde v zadovoljstvu naročnikov:

Ko mi naročnik napiše, da je zadovoljen in ponosen na projekt, ki smo ga skupaj ustvarili, je to zame vredno 100 nagrad in mi da moč za novih 100 projektov. Velika motivacija in inspiracija pa mi je sama tehnologija, ki se nenehno razvija in v moiji glavi povzroča eksplozijo idej, kako in na kakšen način jo uporabiti.

Mak je nor na gadgete, med katerimi pa še posebej izpostavi fitness tracker Xiaomi Mi band 1s. Še vedno pa največ časa preživi na iPhonu, na katerem uporablja različne aplikacije:

Poleg osnovnih appov, kot so Mail, Safari itd. sem dnevno še na Slacku in Skypu (za interno komunikacijo), Basecampu (za vodenje projektov), Shopifyju (za spremljanje prodaje in obiska), Deezerju (za poslušanje glasbe) in Evernotu (za zapis idej). Facebook in Twitter spremljam kar prek Safarija, ker so mi notifikacije zelo moteče.

Kakšen pa je tipičen delovni dan lastnika digitalne agencije?

Moj delovni dan se začne s kavico v kavarni nasproti pisarne. Tam zberem misli za ta dan in sem ob devetih, ko začnem delati, že ready-to-go. Delovnik vedno vključuje ‘boj’ z e-maili in ostalimi obvestili ter pregled vseh odprtih projektov in ekipe.

Sem operativec, tako da sem vključen v vse projekte, saj rad rešujem probleme in izzive, ki nastanejo. Delovni dan se vsaj med tednom ponavadi nikoli ne zaključi, saj so Skype in maili aktivni tudi po odhodu iz pisarne.

Zato ima za popoln mir rezervirane vikende:

Odkar živim v hiši, se nedelovni dan začne s kavo in prižiganjem kamina. Če ostanem doma, delam različne stvari okoli hiše ali pa grem ven na sprehod z Dolly. Trudim se čim manj časa preživeti za računalnikom, saj ga imam ob delovnikih dovolj in mi manjka ročnih spretnosti. Dostikrat sem čez vikend odsoten, na kakšnem morskem izletu ali obisku pri starših.

Psička Dolly je vedno z njim. Tudi v pisarni:

Seveda. Dolly za nas ni zgolj pes, je del ekipe, ki skrbi za dobro počutje in maksimalno sproščeno vzdušje. V času največjega stresa nam je na voljo za pogovor in crkljanje. :)

Za leto 2016 pa načrtuje:

Načrt za leto je 2016 je, da ga obrnemo sebi v prid in da naredi za nas to, kar bomo potrebovali. Za nas bi to pomenilo več naročnikov iz tujine, širitev področij dela in ponujenih storitev ter poglabljanje odnosa z obstoječimi naročniki.