Konferenca inOrbit 2017

Polet v marketinško orbito – tretjič

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

inOrbit velja za največjo konferenco vhodnega marketinga v Evropi, letos pa se bo že tretjič odvila v Sloveniji. Z več kot dvajsetimi svetovno priznanimi predavatelji bo dva dni navduševala 600 udeležencev iz vseh držav regije.

Veliki oder konference inOrbit. (foto: inOrbit)

Veliki oder konference inOrbit (foto: Red Orbit).

Če bi bili radi med tistimi, ki v svetu vhodnega marketinga kaj štejejo, je 9. in 10. marca obisk kongresnega centra na Brdu pri Kranju domala nujen. Tretja konferenca inOrbit bo gostila 24 domačih in tujih predavateljev, ki se bodo poglobili v posebnosti posameznih oglaševalskih kanalov ter pretresli različne strategije in organizacijske izzive, s katerimi se in se še bodo soočala podjetja v dobi digitalizacije.

Vplivni predavatelji iz marketinškega sveta

V marketinškem poslu je izrednega pomena spremljanje aktualnih trendov in prilagajanje strategij vedno novim izzivom, zato bodo tudi vsebine konference nadvse v koraku s časom.

Svetovno znani predavatelj Larry Kim, ustanovitelj podjetja Wordstream, in Aleyda Solis, ki jo najdemo na Forbesovem seznamu 50 najvplivnejših strokovnjakov za digitalni marketing, bosta predstavila načine, kako optimizirati spletne strani za iskalnike. Med zvenečimi imeni, ki bodo predavala na konferenci, je tudi Ashley Friedlein, ustanovitelj Econsultancy in eden vplivnejših svetovalcev in strokovnjakov za digitalni marketing na svetu, ki bo spregovoril o učinkovitem snovanju digitalnih strategij.

O uporabniški izkušnji in ceni za klik

Udeleženci se bodo s preostalimi predavatelji poglobili še v podrobnosti uporabniške izkušnje, izvedeli več o rešitvah za mobilna okolja na področju digitalnega preoblikovanja poslovanja in prisluhnili prednostim, ki jih ponuja uporaba spletne analitike. Če se sprašujete, kako doseči najboljšo stopnjo konverzij, boste na konferenci dobili odgovore tudi na to, obenem pa prejeli še zajetno mero nasvetov v povezavi z vašimi cenami za klik.

Konferenca niso samo predavanja

Poleg predavanj marketinških strokovnjakov je pomemben del konference tudi mreženje z ljudmi, ki delujejo na sorodnih področjih, in možnost za kratek pogovor s predavatelji. Organizatorji obenem obljubljajo podkrepitev predstavljene vsebine s številnimi praktičnimi primeri, da bodo lahko udeleženci dodobra usvojili novo znanje in ga s pridom uporabili pri svojem delu.

Podrobnejše informacije o celotnem programu in posameznih predavateljih najdete na uradni spletni strani. Utrip lanske konference si lahko ogledate tukaj:

20 % popust za bralce Netokracije

Vas mika polet v oglaševalsko orbito, vendar še nimate vstopnice? Netokracija vam kot medijski partner konference omogoča 20 % nižjo ceno vstopnice s kodo IO17NTK20, ki jo vpišete ob nakupu na spletni strani. Svetujemo vam, da ne odlašate, saj je bila lanska konferenca razprodana!