Najboljše kampanje leta 2016

Jutri bodo podeljeni prvi slovenski ‘crowdfunding oskarji’

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Kateri slovenski projekt je bil lani najboljši pri zbiranju množičnega financiranja? Katera kampanja je bila največje presenečenje? Kdo je pripravil najboljši predstavitveni video? Kateri projekt je imel največ podpornikov? Deset zmagovalcev iz desetih kategorij bo znanih v torek, 7. marca.

Word Cloud "Crowd Funding"

Vir: Slovenia Crowdfunding Meetups

Leto 2016 je bilo za slovenske projekte, ki so skušali financiranje pridobiti na platformah za množično financiranje, zelo uspešno. Samo novembra 2016 so skupaj zbrali kar 1,2 milijona dolarjev. Veliko zaslugo za to ima slovenska skupnost množičnega financiranja, ki si izmenjuje znanje in izkušnje, se med seboj podpira in tako pripomore k večjemu uspehu posameznih zgodb.

Najboljših deset projektov

Ravno zato ker je bilo leto 2016 na področju množičnega financiranja za Slovence tako uspešno, so se v okviru skupnosti Slovenia Crowdfunding Meetups odločili, da prvič podelijo slovenske oskarje za množično financiranje. Dogodek se bo odvil 7. marca ob 17.30 v NBL CIP – Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Oskarje bodo podelili za deset kategorij: kampanja, ki je pridobila največ sredstev z množičnim financiranjem, najbolj domiselna kampanja, najboljši posnetek, kampanja z največ podporniki, največje presenečenje (%), najboljša ponovna kampanja, 100k, 500k, 10M, kampanja, ki je pridobila največ sredstev na slovenski platformi Conda, kampanja, ki je pridobila največ sredstev na slovenski platformi Adrifund, kampanja, ki je pridobila največ sredstev z množičnim vlaganjem.

Svojo udeležbo lahko potrdite na Meetupu, kjer najdete tudi podrobnejši program srečanja:

Slovenia Crowdfunding Meetups

K uspehu slovenskih projektov gotovo pripomorejo tudi dogodki, na katerih se srečujejo tako tisti, ki imajo za sabo že kakšno uspešno kampanjo množičnega financiranja, kot tisti, ki se za to področje šele zanimajo ali morda že pripravljajo svoj projekt. S srečanji Slovenia Crowdfunding Meetups je množičarska skupnost začela v lanskem letu. Gre za tematske dogodke, na katerih lahko udeleženci prisluhnejo predavanjem in si izmenjujejo znanje in izkušnje iz preteklih kampanj.

Slovenci smo se na Kickstarterju, najbolj znani platformi za množično financiranje, pojavili že leta 2012, do danes pa skupaj zbrali skoraj 5 milijonov sredstev. Kot zanimivost velja omeniti, da je splošna uspešnost projektov na Kickstarterju 35-odstotna, medtem ko so slovenske kampanje uspešne kar v 55 odstotkih!