Slovenski start-up leta 2017

Virtualna resničnost še kako resničnega zmagovalca

Vam je članek všeč?

Priporočite ga prijateljem prek družbenih omrežij!

Na mednarodni konferenci PODIM, ki je potekala 10. in 11. maja v Mariboru, so na svečanem zaključku prvega dne podelili nagrado Slovenski start-up leta 2017. Prejelo jo je podjetje VIAR, ki je vzpostavilo spletno platformo za ustvarjanje vsebin v virtualni resničnosti.

Nagrada Slovenski start-up leta izpostavlja podjetja in njihove ekipe, ki so lahko zgled drugim domačim in tujim zagonskim podjetjem. Nagrajuje vztrajno delovanje, rezultate, ki sežejo zunaj meja naše države, in pogumne načrte za razvoj podjetij in izdelkov.

viar1

Viar je postal slovenski start-up leta 2017. (Vir: Podim)

Komisija, kriteriji in kakovost

Komisijo so tokrat sestavljali Mateja Lavrič (Kolektor Ventures), Jure Mikuž (RSG Capital), Boštjan Bregar (Marg), Damjan Slapar (Iskratel), Gregor Rebolj (Kyuriosity) in Niko Klanšek (BizMe). V svoji presoji so upoštevali, ali je zagonsko podjetje na trgu uspešno potrdilo vrednost svojih izdelkov in ali že ima prve uporabnike, ali podjetje vodi sposobna, predana in dobro organizirana ekipa, ki ji ne sme manjkati vizije in dodatnih znanj ter izkušenj, obenem pa komisija oceni tudi, ali ima podjetje možnosti za uspešno nadaljnje poslovanje in rast.

Podjetje VIAR me je prepričalo s svojimi dobrimi dosedanjimi poslovnimi rezultati, zagnanostjo in aktivnim prispevanjem nazaj v slovenski ekosistem start-upov.

Gregor Rebolj, Kyuriosity

Prepričali so me product-market fit – velik tržni potencial, odličen produkt in najpomembnejše, dokazano, da produkt dejansko dodaja vrednost končnemu uporabniku; ekipa – odlični posamezniki in komplementarni eden drugemu; ter momentum – rast vseh pomembnih kazalcev poslovanja.

Boštjan Bregar, Marg

Viar 360 za dostopno virtualno resničnost

Podjetje Viar se, kot lahko sklepamo že iz njihovega imena, ukvarja z virtualno resničnostjo. Vzpostavili so spletno platformo Viar 360, v kateri lahko uporabniki, ki niso vešči programiranja, ustvarijo interaktivne zgodbe in jih vključijo v svoje aplikacije, spletne strani ali profile na družabnih omrežjih.

Virtualna resničnost ponuja številne možnosti privlačnega predstavljanja vsebin, zato je uporabna v najrazličnejših okoljih. Z njo si lahko pomagajo učitelji, novinarji, trenerji v podjetjih in številni drugi, ki jim je pomembno, da je vsebina poslušalcu predstavljena na jasen in hkrati privlačen način.

Za veliko večino ljudi, ki bi želeli virtualno resničnost uporabljati pri svojem delu, je ustvarjanje tovrstnih vsebin preveč zapleteno. Rešitev zanje ponuja spletna platforma Viar 360, ki postopek močno olajša, saj je zasnovana zelo intuitivno. Uporabniki lahko iz 360-stopinjskih fotografij in posnetkov razmeroma hitro, z malo truda in brez znanja programiranja ustvarijo privlačne vsebine, ki v virtualni resničnosti postanejo skorajda otipljive.

Viar 360 že uporabljajo nekatere znane ameriške univerze, agencije in podjetja, kot so Disney, Microsoft, Samsung in Bosch. Zanimivo je tudi, da vgrajena Viarjeva analitična orodja v vsaki objavljeni zgodbi virtualne resničnosti nato spremljajo obnašanje uporabnikov.

Kaj pa nagrada?

Zmagovalni start-up leta 2017 si je za nagrado prislužil osebno svetovanje partnerja znanega ameriškega pospeševalnika 500startups Marvina Liaoa in paket »all-inclusive« za obisk konference zagonskih podjetij Pioneers Festival na Dunaju.