100 Ballz: Mobilno igro 18-letnega Celjana igrajo milijoni uporabnikov

100 Ballz: Mobilno igro 18-letnega Celjana igrajo milijoni uporabnikov

18-letni Žan Korošec iz Vojnika pri Celju je mladenič, ki mu je uspelo ustvariti mobilno igro, ki je v trenutku požela ogromno uspeha. Na lestvici slovenskih mobilnih iger se nahaja takoj za Talking Tomom.

Pobudo za igro so dali Žanovi prijatelji.
Pobudo za igro so dali Žanovi prijatelji.

V manj kot letu dni od nastanka igre, ki je nastala zgolj za zabavo, je zabeleženih že več kot 14,5 milijonov prenosov igre 100 Ballz. Osemnajstletnik, ki je tudi sam presenečen nad uspehom, o svoji zgodbi pravi takole:

Pobudo za igro so dali moji prijatelji, ki so igrali igro “100 Balls” na iOS napravah, vendar tisti, ki smo imeli android naprave, le-te nismo morali igrati. Zato so me prosili, če ustvarim to igro še za android naprave. Ideja se mi je zdela zanimiva, vendar pa mi igra ni bila povsem všeč, zato sem jo ustvaril po svoji zamisli. Vse skupaj mi je vzelo približno en teden trdega dela.

Zamisel o igri originialno ni Žanova, je nadgradnja obstoječe igre, pa vendar se Žanu zdi, da je danes skorajda nemogoče prodreti z novo igro na trg, saj moraš zaradi prisotnosti vseh velikih podjetij imeti veliko srečo. Sam meni, da je bil ob pravem času na pravem mestu.

Zaslužil zgolj z oglasi

Igra je brezplačna, na voljo pa samo za operacijski sistem Android. Kot razlaga sam, je zelo enostavna za igranje:

Na voljo imaš 100 žogic, ki jih z pritiskom na zaslon spuščas skozi vrata, vendar moraš zadeti kozarec ki se pripelje mimo. Za vsako žogo, ki gre skozi kozarec, dobiš 1 kovanec, te pa lahko uporabiš za nakup novih kozarcev, ki ti prinesejo več točk. Bistvo igre je, da dosežeš čim več točk.

Žan je zaslužil zgolj z oglasi, ki se uporabniku pojavljajo med aktivnim igranjem igre, čeravno mu zaslužki nič ne pomenijo. Predvsem ga veseli samo programiranje, ki se ga je priučil z gledanjem Youtube posnetkov. Sedaj se s tem ukvarja že skoraj 3 leta in tudi svojo prihodnost vidi v tem poslu, saj že razmišlja o študiju računalništva. Sam pa o načrtih za prihodnost dodaja:

Da bom uspešno vodil podjetje ter z igricami zabaval ljudi po svetu.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?