Si.mobil, Triglav in hrvaški Amodo združili moči - Netokracija.si

Si.mobil, Triglav in hrvaški Amodo združili moči

Že kar nekaj časa lahko vozniki uporabljajo mobilno aplikacijo DRAJV, ki je plod sodelovanja zavarovalnice Triglav in hrvaškega podjetja Amodo. Aplikacija predstavlja zanimiv primer, kako se tehnologija razvija in povezuje z različnimi področji.

 

Mobilna aplikacija DRAJV snema vašo vožnjo in vas opozarja na prekoračitve hitrosti ter s tem skrbi za varnost.
Mobilna aplikacija DRAJV snema vašo vožnjo in vas opozarja na prekoračitve hitrosti ter s tem skrbi za varnost.

Pri Triglavu so predstavili mobilno aplikacijo DRAJV, ki so jo razvili skupaj s hrvaškim podjetjem Amodo, perspektivnim zagrebškim startupom, ki je v lanskem letu zmagal na tekmovanju Zagreb Connect in osvojil 50.000 hrvaških kun ter vstopnico v londonski startup inkubator. Aplikacijo si je v osmih mesecih preneslo že 25.000 uporabnikov, ki so skupno prevozili že 5 milijonov kilometrov.

Telematika osvaja podjetnike

Aplikacija DRAJV je narejena na osnovi telematike, sistema, ki med drugim omogoča spremljanje načina vožnje uporabnikov. Svoj zagon pridobiva predvsem v zavarovalništvu, kjer nudi možnost za razvoj novih, boljših ter drugačnih zavarovalniških in asistenčnih storitev. Do ideje za uporabo tovrstne tehnologije na slovenskem zavarovalniškem trgu so prišli v Si.mobilu, o razvoju ideje in sodelovanju z Zavarovalnico Triglav pa so povedali:

V družbi Si.mobil smo skupaj s kolegi iz TAG M2M prepoznali svetovni trend, da se v zavarovalniške posle vpelje telematika, ki omogoča kreiranje novih zavarovalniških produktov, namenjenih avtomobilskemu zavarovanju. V letu 2014 smo tako skupaj z Zavarovalnico Triglav začeli s testnim obdobjem ter kasneje skupaj oblikovali oblačno storitev Driver CoPilot, ki je bila prilagojena potrebam in zahtevam zavarovalnice. V vzpostavljeno testno okolje je bilo vključenih več kot 100 vozil, opremljenih s telemetričnimi napravami in uporabniki, ki so uporabljali aplikacijo na svojih pametnih telefonih. Na podlagi testiranj in določitvi parametrov vožnje s strani Zavarovalnice Triglav je bila rešitev DRAJV ob koncu leta 2015 ponujena zavarovancem v uporabo. Namen aplikacije je vplivati na varno, a še vedno dinamično vožnjo.

Si.mobil

In kaj o sodelovanju in aplikaciji pravijo v Amodu?

Ko smo se začeli sodelovati s Triglavom kot Si.mobilovim strateškim partnerjem, smo presenečeni ugotovili, da v podjetju že popolnoma razumejo raznolike možnosti, ki jih ta koncept in tehnologija ponujata. To je celotno sodelovanje vsekakor poenostavilo, postalo je bolj tekoče in učinkovitejše.

Sam koncept je tako drugačen od vsega, kar je bilo poprej dosegljivo v naši regiji. Dejansko spreminja način, kako lahko oziroma bodo zavarovalniška podjetja prihajala v stik s svojimi klienti. Celoten projekt je bil do sedaj izjemna učna izkušnja za vse sodelujoče.

Gorjan Agačević, Amodo

Z varno vožnjo do nižje premije

Osnovna ideja mobilen aplikacije DRAJV je, da z njeno pomočjo spremljate svojo vožnjo, jo izboljšujete in tako zbirate točke, ki vam na koncu, če ste klient Zavarovalnice Triglav, pomagajo znižati letno premijo. Naj poudarimo, da je aplikacija seveda dostopna vsem, medtem ko ga lahko ugodnost pri zavarovanju koristijo le klienti.

Aplikacija je dostopna za operacijska sistema Android in iOS, brezplačno jo lahko uporabljate vsi, četudi niste klienti Zavarovalnice Triglav.
Aplikacija je dostopna za operacijska sistema Android in iOS, brezplačno jo lahko uporabljate vsi, četudi niste klienti Zavarovalnice Triglav.

In kako točno deluje? Ob začetku vožnje zaženete aplikacijo DRAJV, ki za svoje delovanje uporablja tudi GPS sistem. Aplikacija snema vašo vožnjo in zaznava vse premike – hitrost, pojemke in pospeške, čezmerne sile pri vožnjo v ovinek. Zaradi prednaloženih podatkov vam aplikacija sproti zaznava in beleži vse morebitne prekoračitve dovoljene hitrosti, kar seveda vpliva na slabšo oceno vožnje. Vaša izhodiščna vrednost je 100 točk, kolikor znaša tudi najvišja možna ocena. Med vožnjo boste točke najbolj izgubljali ob neupoštevanju hitrostnih omejitev, sledijo pa sile pri zaviranje, pospeševanju in vožnji v ovinek. Po zaključeni vožnji si lahko ogledate še grafični prikaz svoje poti, ki kaže tudi na največje napake. Parametre, ki jih aplikacija upošteva, so pri razvoju aplikacije določili s pomočjo strokovnjakov in mnogih testiranj

Pomembno je, da korporacije ugotovijo, kako lahko uporabijo potencial mladih inovativnih podjetij na učinkovit način, po drugi strani pa startupi (pri)dobijo dostop do partnerskih kanalov, mednarodnih trgov, pomoč pri gradnji svoje mreže, oblikovanju načrta poslovanja, partnerskega povezovanja blagovnih znamk ipd.

Luka Pušnik, Triglav

S seštevanjem točk lahko klienti Zavarovalnice Triglav koristijo določene popuste. Zbrati morate najmanj 90 točk, več o popustih pa si lahko preberete tukaj.  Aplikacija vam je brezplačno dostopna v Google Play-u in App store, namestite pa jo lahko na mobilne telefone s sistemoma Android in iOS, medtem ko za Windows sisteme aplikacija žal ni dostopna.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.