Si.mobil, Triglav in hrvaški Amodo združili moči

Že kar nekaj časa lahko vozniki uporabljajo mobilno aplikacijo DRAJV, ki je plod sodelovanja zavarovalnice Triglav in hrvaškega podjetja Amodo. Aplikacija predstavlja zanimiv primer, kako se tehnologija razvija in povezuje z različnimi področji.

 

Mobilna aplikacija DRAJV snema vašo vožnjo in vas opozarja na prekoračitve hitrosti ter s tem skrbi za varnost.
Mobilna aplikacija DRAJV snema vašo vožnjo in vas opozarja na prekoračitve hitrosti ter s tem skrbi za varnost.

Pri Triglavu so predstavili mobilno aplikacijo DRAJV, ki so jo razvili skupaj s hrvaškim podjetjem Amodo, perspektivnim zagrebškim startupom, ki je v lanskem letu zmagal na tekmovanju Zagreb Connect in osvojil 50.000 hrvaških kun ter vstopnico v londonski startup inkubator. Aplikacijo si je v osmih mesecih preneslo že 25.000 uporabnikov, ki so skupno prevozili že 5 milijonov kilometrov.

Telematika osvaja podjetnike

Aplikacija DRAJV je narejena na osnovi telematike, sistema, ki med drugim omogoča spremljanje načina vožnje uporabnikov. Svoj zagon pridobiva predvsem v zavarovalništvu, kjer nudi možnost za razvoj novih, boljših ter drugačnih zavarovalniških in asistenčnih storitev. Do ideje za uporabo tovrstne tehnologije na slovenskem zavarovalniškem trgu so prišli v Si.mobilu, o razvoju ideje in sodelovanju z Zavarovalnico Triglav pa so povedali:

V družbi Si.mobil smo skupaj s kolegi iz TAG M2M prepoznali svetovni trend, da se v zavarovalniške posle vpelje telematika, ki omogoča kreiranje novih zavarovalniških produktov, namenjenih avtomobilskemu zavarovanju. V letu 2014 smo tako skupaj z Zavarovalnico Triglav začeli s testnim obdobjem ter kasneje skupaj oblikovali oblačno storitev Driver CoPilot, ki je bila prilagojena potrebam in zahtevam zavarovalnice. V vzpostavljeno testno okolje je bilo vključenih več kot 100 vozil, opremljenih s telemetričnimi napravami in uporabniki, ki so uporabljali aplikacijo na svojih pametnih telefonih. Na podlagi testiranj in določitvi parametrov vožnje s strani Zavarovalnice Triglav je bila rešitev DRAJV ob koncu leta 2015 ponujena zavarovancem v uporabo. Namen aplikacije je vplivati na varno, a še vedno dinamično vožnjo.

Si.mobil

In kaj o sodelovanju in aplikaciji pravijo v Amodu?

Ko smo se začeli sodelovati s Triglavom kot Si.mobilovim strateškim partnerjem, smo presenečeni ugotovili, da v podjetju že popolnoma razumejo raznolike možnosti, ki jih ta koncept in tehnologija ponujata. To je celotno sodelovanje vsekakor poenostavilo, postalo je bolj tekoče in učinkovitejše.

Sam koncept je tako drugačen od vsega, kar je bilo poprej dosegljivo v naši regiji. Dejansko spreminja način, kako lahko oziroma bodo zavarovalniška podjetja prihajala v stik s svojimi klienti. Celoten projekt je bil do sedaj izjemna učna izkušnja za vse sodelujoče.

Gorjan Agačević, Amodo

Z varno vožnjo do nižje premije

Osnovna ideja mobilen aplikacije DRAJV je, da z njeno pomočjo spremljate svojo vožnjo, jo izboljšujete in tako zbirate točke, ki vam na koncu, če ste klient Zavarovalnice Triglav, pomagajo znižati letno premijo. Naj poudarimo, da je aplikacija seveda dostopna vsem, medtem ko ga lahko ugodnost pri zavarovanju koristijo le klienti.

Aplikacija je dostopna za operacijska sistema Android in iOS, brezplačno jo lahko uporabljate vsi, četudi niste klienti Zavarovalnice Triglav.
Aplikacija je dostopna za operacijska sistema Android in iOS, brezplačno jo lahko uporabljate vsi, četudi niste klienti Zavarovalnice Triglav.

In kako točno deluje? Ob začetku vožnje zaženete aplikacijo DRAJV, ki za svoje delovanje uporablja tudi GPS sistem. Aplikacija snema vašo vožnjo in zaznava vse premike – hitrost, pojemke in pospeške, čezmerne sile pri vožnjo v ovinek. Zaradi prednaloženih podatkov vam aplikacija sproti zaznava in beleži vse morebitne prekoračitve dovoljene hitrosti, kar seveda vpliva na slabšo oceno vožnje. Vaša izhodiščna vrednost je 100 točk, kolikor znaša tudi najvišja možna ocena. Med vožnjo boste točke najbolj izgubljali ob neupoštevanju hitrostnih omejitev, sledijo pa sile pri zaviranje, pospeševanju in vožnji v ovinek. Po zaključeni vožnji si lahko ogledate še grafični prikaz svoje poti, ki kaže tudi na največje napake. Parametre, ki jih aplikacija upošteva, so pri razvoju aplikacije določili s pomočjo strokovnjakov in mnogih testiranj

Pomembno je, da korporacije ugotovijo, kako lahko uporabijo potencial mladih inovativnih podjetij na učinkovit način, po drugi strani pa startupi (pri)dobijo dostop do partnerskih kanalov, mednarodnih trgov, pomoč pri gradnji svoje mreže, oblikovanju načrta poslovanja, partnerskega povezovanja blagovnih znamk ipd.

Luka Pušnik, Triglav

S seštevanjem točk lahko klienti Zavarovalnice Triglav koristijo določene popuste. Zbrati morate najmanj 90 točk, več o popustih pa si lahko preberete tukaj.  Aplikacija vam je brezplačno dostopna v Google Play-u in App store, namestite pa jo lahko na mobilne telefone s sistemoma Android in iOS, medtem ko za Windows sisteme aplikacija žal ni dostopna.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.