17. konferenca SEMPL bo 26. in 27. novembra v Portorožu

17. konferenca SEMPL bo 26. in 27. novembra v Portorožu

Letošnji 17. SEMPL bo konec novembra v Portorožu spet ponudil nov pogled na temo medijskih trendov. Letos bodo v središču pozornosti medijski trendi, ki se zaživeli in zacveteli, znova pa bo potekalo tudi tekmovanje za nagrado Sempler.

SEMPL_awake, aware, award, awesome

Media Pool že 17. leto zapored organizira konferenco medijskih trendov SEMPL, ki bo letos potekala 26. in 27. novembra v Portorožu. Medtem ko je lanski ‘Reborn’ (‘Prerojeni’) postavil na svetlo ponovno rojstvo medijsko-komunikacijske panoge in vseh, ki delujejo v njej, letošnji dogodek stopa korak dalje. S sloganom ‘Zbujen. Zvedav. Zmagovalen. Zabaven.’ se namreč posveča posveča medijskim trendom, ki se niso zgolj zbudili, temveč so tudi zaživeli. Valerija Prevolšek, direktorica Media Poola in predsednica letošnjega SEMPL-a ob tem pravi:

Zbudili bomo vse tisto, kar že vemo in znamo ter pogledali na to z novih perspektiv. Prisluhnili  bomo tistim, ki trende ne samo čutijo, ampak jih tudi živijo ter s semplerji okronali tiste, ki jih vsako leto postavljajo. Bodite zbujeni in zvedavi. Začutite trende in začutite letošnji SEMPL.

Predsednica 17. SEMPL-a, Valerija Prevolšek. Vir: Sempl
Predsednica 17. SEMPL-a, Valerija Prevolšek (foto: Sempl).

Tudi letos bo ob konferenci potekalo tekmovanje za nagrade Sempler, ki so nagrade za medijske presežke leta. Žirija, ki bo sestavljena iz regijskih strokovnjakov s področja medijskega načrtovanja in marketinga, bo nagrajence zbirala v dveh krogih, podelila pa bo nagradi Zlati sempler in Veliki sempler. Svoja dela boste lahko v 11 kategorij prijavili od 1. septembra dalje, zmagovalci pa bodo razglašeni na prvem dnevu konference. Za obiskovalce pa so že odprte zgodnje prijave.

Spomnimo, lanski Veliki sempler je šel v roke agenciji Pristop za kampanjo Živim lajf, ki so jo pripravili za banko Nova KBM.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.