Letošnji 17. SEMPL bo konec novembra v Portorožu spet ponudil nov pogled na temo medijskih trendov. Letos bodo v središču pozornosti medijski trendi, ki se zaživeli in zacveteli, znova pa bo potekalo tudi tekmovanje za nagrado Sempler.
Media Pool že 17. leto zapored organizira konferenco medijskih trendov SEMPL, ki bo letos potekala 26. in 27. novembra v Portorožu. Medtem ko je lanski ‘Reborn’ (‘Prerojeni’) postavil na svetlo ponovno rojstvo medijsko-komunikacijske panoge in vseh, ki delujejo v njej, letošnji dogodek stopa korak dalje. S sloganom ‘Zbujen. Zvedav. Zmagovalen. Zabaven.’ se namreč posveča posveča medijskim trendom, ki se niso zgolj zbudili, temveč so tudi zaživeli. Valerija Prevolšek, direktorica Media Poola in predsednica letošnjega SEMPL-a ob tem pravi:
Zbudili bomo vse tisto, kar že vemo in znamo ter pogledali na to z novih perspektiv. Prisluhnili bomo tistim, ki trende ne samo čutijo, ampak jih tudi živijo ter s semplerji okronali tiste, ki jih vsako leto postavljajo. Bodite zbujeni in zvedavi. Začutite trende in začutite letošnji SEMPL.

Tudi letos bo ob konferenci potekalo tekmovanje za nagrade Sempler, ki so nagrade za medijske presežke leta. Žirija, ki bo sestavljena iz regijskih strokovnjakov s področja medijskega načrtovanja in marketinga, bo nagrajence zbirala v dveh krogih, podelila pa bo nagradi Zlati sempler in Veliki sempler. Svoja dela boste lahko v 11 kategorij prijavili od 1. septembra dalje, zmagovalci pa bodo razglašeni na prvem dnevu konference. Za obiskovalce pa so že odprte zgodnje prijave.
Spomnimo, lanski Veliki sempler je šel v roke agenciji Pristop za kampanjo Živim lajf, ki so jo pripravili za banko Nova KBM.