Kot smo na Netokraciji že napovedali, bo 24. SOF pod naslovom "Upaj si" letos potekal 26. in 27. marca v portoroškem Bernardinu. Znan je program letošnjega slovenskega oglaševalskega festivala.

V dvorani Evropa se bo v dveh dneh zvrstila kopica domačih in tujih govorcev, ki bodo, po besedah predsednice Marje Feldin, dokazali, da ‘kokodaka lahko vsak, vsakdo pa ne more znesti jajc’. Četrtkov dan na SOF-u bo pričel Björn Ståhl, izvršni kreativni direktor agencijo INGO iz Stockholma, ki bo predstavil zgodbo uspešnosti njihove agencije, ki se je povzpela med najboljše na Švedskem. O pomembnosti sprememb, trajnostnega razvoja in stalnega inoviranja bo spregovorila dr. Nadya Zhexembayeva, ki poučuje na šoli za menedžment na Bledu. “Da bi obdržal, spusti” se glasi naslov njenega predavanja, kajti verjame, da je edini način za to, da napreduješ, ponovno izumljanje.
V četrtek bo zagotovo še vredno obiskati predavanje Katie Axam, vodje marketinga in komunikacij pri Software Group, IBM osrednje in vzhodne Evrope. Trženjska strokovnjakinja z 20 leti izkušenj na področju marketinga, vodenja in strateškega načrtovanja nas bo spoznala z novimi zapovedmi digitalnega dizajna in znamčenja. Svet se spreminja in spoznati moramo nove priložnosti, ki nas bodo privedle k bolj prilagodljivemu trženju.
Petek bo drugi in letos tudi zadnji dan SOF-a, ki je do sedaj vedno trajal tri dni. Organizatorji v dopoldanskem času predstavljajo Jaimeja Mandelbauma iz agencije Y&R, ki verjame, da so tudi nepopolnosti koristne in nujne za kreativno delo v indrustriji. Iz dunajske Ogilvy&Mather letos prihaja Gregor Ahman, ki nam bo postregel z dvema žličkama panike na dan in poskušal ugotoviti, kako ustvariti okolje, v katerem res lahko izkoristimo svoj kreativni potencial.

V petek seveda ne bo manjkal niti že tradicionalni Pristop talk show z Aljošo Bagolo, zvečer pa bo sledila podelitev nagrad 24. SOF-a, Zlata noč. Naj poudarimo, da je rok za oddajo prijav na tekmovanje podaljšan do 26. februarja.