Iz 3FS-a po Toshlu in Toonii prihaja Lake – pobarvanka za odrasle

Pred nekaj časa so pobarvanke postale pravi hit tudi med odraslimi. Sprva na papirju, nato še v elektronski obliki. Sredi marca se je ustvarjalnim aplikacijam pridružil slovenski Lake, ki prihaja iz studia 3FS, lastnikom iPadov in iPhonov pa ponuja sproščanje ob barvanju ilustracij priljubljenih umetnikov z Instagrama. Uporabniki z nakupom pobarvanke hkrati finančno podprejo umetnikovo delo in mu omogočijo nadaljnje ustvarjanje.

pobarvanka2Lake

Najprej je nastala Toonia, aplikacija z ustvarjalnimi igrami za otroke. Ekipa, ki stoji zanjo, Anja Renko, Luka Orešnik, Goran Ivašić in Katarina Lotrič iz podjetja 3FS, ki je znano tudi po aplikaciji Toshl, pa je ob povratnih informacijah za pobarvanke ugotovila, da te sproščajo tudi številne odrasle.

Preučili so obstoječe aplikacije na trgu in ugotovili, da imajo marsikakšno pomanjkljivost. Uporabnik na primer ni mogel barvati s prstom, ampak je lahko samo tapkal po površinah. Poleg tega je bilo ploskev, ki jih je bilo treba pobarvati, včasih preveč, in uporabnik se je barvanja naveličal. Pogosto so bile ilustracije v pobarvankah manj kakovostne, uporabniška izkušnja pa pomanjkljiva. Slovenski ustvarjalci so želeli vse to izboljšati, nadgraditi in tako je nastal Lake.

Sodelovanje z ilustratorji

Ena izmed temeljnih značilnosti je sodelovanje s priljubljenimi ilustratorji, ki na Instagramu objavljajo svoje umetnine. Ti priskrbijo kakovostne ilustracije, iz katerih nastanejo pobarvanke na zaslonu. Uporabnik lahko kupi pobarvanko posameznega ilustratorja ali plačuje tedensko, mesečno ali letno naročnino na aplikacijo. V obeh primerih gre določen delež od prodaje ilustratorjem, s čimer si zagotavljajo finančna sredstva za nadaljnje ustvarjanje.

Nina Štajnar, umetnica, ki ustvarja za Lake:

Lake je za vsakogar, ki se rad sprošča ob barvanju čudovitih umetniških del, in za ljudi, ki cenijo dobre ilustracije in njihove umetnike.

Lake temelji na sodelovanju z različnimi umetniki, ki ustvarjajo kakovostne ilustracije.Lake
Lake temelji na sodelovanju z različnimi umetniki, ki ustvarjajo kakovostne ilustracije.

Od mandal do živali

Vsakemu uporabniku, ki naloži Lake, je trenutno na voljo 60 brezplačnih ilustracij v okviru ponudbe “Ena na dan”60 dni uporabnik vsak dan prejme eno ilustracijo, ki jo lahko pobarva. Poleg tega je brezplačna tudi ena ilustracija vsakega od sodelujočih ilustratorjev, da lahko uporabnik preveri, ali so mu stvaritve določenega avtorja všeč ali ne.

Trenutno Lake ponuja 11 pobarvank z ilustracijami 11 umetnikov, med katerimi sta na primer Nina Štajner in Maja Säfström, ki za svoje ustvarjanje na Instagramu vsak dan prejemata všečke z vsega sveta. Vsako pobarvanko sestavlja 12 izvirnih ilustracij, ki jih lahko uporabnik pobarva, kolikor krat želi. Hkrati vsebujejo tudi posebne palete barv, ki so jih pripravili umetniki posebej za pobarvanke. Motivi so zelo različni, od pomirjujočih mandal, smešnih bitij, nenavadnih vzorcev, prijaznih živali do čudovitih evropskih mest.

Elizabeth Olwen, umetnica, ki ustvarja za Lake:

Svet bi rada za sabo pustila vsaj nekoliko lepši, kot je bil, ko sem prišla vanj. Da vanj vtisnem sled lepih stvari. Življenje je lahko zapleteno in včasih so ravno ti mali koščki lepote tisti, ki razsvetlijo naša življenja in nam dajo upanje.

pobarvanka3

Neskončne možnosti barvanja

Uporabniki si lahko ilustracijo tudi natisnejo in jo pobarvajo na roke ali pa si natisnejo že pobarvano sliko. V aplikaciji je na voljo pet pripomočkov za barvanje: čopič z akrili, čopič z vodenimi barvami, sprej, polnilo in radirka. Barvno kolo uporabniku omogoča barvanje s kar 245 različnimi odtenki. Poleg tega ima možnost avtomatskega barvanja znotraj črt, barvanja celotne površine zgolj z enim dotikom, tisti bolj natančni pa bodo seveda raje izbrali barvanje s prstom ali svinčnikom Apple Pencil.

Aplikacija je šele dobro zaživela, a je podjetje Apple očitno že prepoznalo njeno kakovost. V večini evropskih držav je namreč med priporočenimi aplikacijami, v Združenih državah Amerike pa je Lake celo dobil oznako Editors’ Choice!

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.