Boomerang, originalen slovenski nosilec in stojalo za iPad, je na Kickstarterju zbral že več kot polovico od potrebnih 40.000 dolarjev - Netokracija.si

Boomerang, originalen slovenski nosilec in stojalo za iPad, je na Kickstarterju zbral že več kot polovico od potrebnih 40.000 dolarjev

Boomerang je nosilec in stojalo za iPad v enem, ki je, kot samo ime pravi, bolj podoben orožju avstralskih staroselcev. Boomerang diši po uspehu, glede na to, da je na Kickstarterju v 15 dneh zbral čez 25.000 od 40.000 ameriških dolarjev, ki so potrebni za produkcijo. Boomerang je izdelek, ki je zasnovan, dizajniran in proizveden v Sloveniji! Vse podrobnosti o projektu, v katerega je bilo do sedaj vloženo čez 3.700 delovnih ur, je ekskluzivno za Netokracijo odkril Uroš Čadež, ustanovitelj projekta. Uroš je v projekt vložil tudi lastne prihranke.

Boomerang za iPad je že na pol poti do 40.000 ameriških dolarjev.

Boomerang je nosilec in stojalo za iPad v enem, ki je, kot samo ime pravi, bolj podoben orožju avstralskih staroselcev. Boomerang diši po uspehu, glede na to, da je na Kickstarterju v 15 dneh zbral čez 25.000 od 40.000 ameriških dolarjev, ki so potrebni za produkcijo. Boomerang je izdelek, ki je zasnovan, dizajniran in proizveden v Sloveniji! Vse podrobnosti o projektu, v katerega je bilo do sedaj vloženo čez 3.700 delovnih ur, je ekskluzivno za Netokracijo odkril Uroš Čadež, ustanovitelj projekta. Uroš je v projekt vložil tudi lastne prihranke.

Boomerang je prvi iPad nosilec in stojalo v enem na svetu! Uroš je idejo dobil, ko je iskal držalo, ki bi ga lahko uporabil na tekalni stezi v fitnessu. Povezal se je z oblikovalcem Lukom Stepanom, ki je zasnoval dizajn Boomeranga, nato sta naredila prototip. Gre za prvi proizvod podjetja Xvida, katerega ustanovitelj je Uroš.

Polovične rešitve do bumeranga

Uroš je za Netokracijo povedal, da je iPad začel uporabljati v situacijah, v katerih je prenosnik čudna ali nerodna rešitev, npr. kot večjo GPS navigacijo v avtomobilu ali manjši »televizor« doma:

iPada nisem uporabljal samo za tipkanje, ki je precej manj ergonomično kot pri novih ultra-tenkih prenosnih računalnikih, kot je npr. Air. Vendar pa sem vseskozi pogrešal način, kako bi lahko iPad varno pritrdil na npr. armaturno ploščo v avtomobilu, da bi ga lahko uporabljal kot GPS navigacijo.

Boomerang na nosilcu …

V začetku leta 2011, ko je iPad na armaturno ploščo avtomobila še pritrjeval z lepilnim trakom, je Uroš začel premišljevati o boljši rešitvi. Takrat so se na trgu začeli pojavljati nosilci za avtomobil, ampak mu je vedno šlo na živce to, da je pri nameščanju moral vsakič znova potegniti napravo iz ovitka:

Ko mi ni uspelo najti rešitve, ki bi mi ustrezala, sem se odločil, da bom kar sam poskusil rešiti ta problem. Ker sem po naravi perfekcionist, sem želel razviti izdelek, ki se odlikuje po obeh načinih uporabe – kot nosilec in kot stojalo – tako sta obe funkciji zdaj združeni v enem samem sodobnem in lepem izdelku, takšnem kot si ga iPad tudi zasluži.

Gre za izdelek, ki je zamišljen kot vizualno privlačen, lahek in večstranski kos »dodatne opreme« za priljubljeno Appleovo tablico. S pomočjo posebnih nosilcev lahko iPad, ki je pritrjen na Boomerang, postavite na steno, na mizo ali v avtomobil (na zadnji sedež ali na armaturno ploščo). Dizajn vseh dodatkov, še posebej podaljška za mizo, priča o tem, da so Uroš in njegovi sodelavci zares poskrbeli, da se Boomerang ujema z ostalimi Appleovimi izdelki, kot je MacBook. Boomerang podpira  2., 3. i 4. generacijo iPada, kot tudi naprave s smartcoverjem. Več o Boomerangu lahko odkrijete v videu, ki je objavljen na Kickstarterju:

[vimeo width=”600″ height=”338″]http://vimeo.com/52895944[/vimeo]

V razvoj proizvoda je ekipa Xvide vložila veliko časa, Uroš pa je toliko prepričan v njegov potencial, da je vložil tudi lastne prihranke ter denar prijateljev in družine. Pravi, da je resnično srečen, ker mu je uspelo zbrati toliko strokovnjakov, ki so pri projektu pomagali in so hkrati bili pripravljeni tvegati zato, da bi izdelek in kampanja bili čim bolj uspešni. Čeprav se pred tem ni ukvarjal s strojno opremo, je poiskal strokovnjake, ki so mu priskočili na pomoč. Najprej se je namreč povezal s kolegom, ki je izumitelj in inovator, nato še s prijateljem iz Royal College of Arts v Londonu (Lukom), ki je postal glavni oblikovalec pri projektu.

Po razvoju prototipa so prišli do točke, v kateri več ne morejo samostojno razvijati oz. komercializirati Boomerang. Zaradi tega so se odločili za crowdfunding kampanjo na Kickstarterju. Boomerang je na dobri poti do cilja, saj je do izteka akcije še 14 dni, zbrana pa je že več kot polovica sredstev. Odločitev za Kickstarter za Uroša ni bila lahka:

To ni bila lahka odločitev, saj obstaja veliko dejavnikov, o katerih je treba razmisliti. Po mojem mnenju, so »zlati dnevi« t. i. garažnih podjetij, ki so zaznamovala začetke Kickstarterja, na nek način mimo. Kickstarter je postal zasičen in je sedaj de facto »proof of concept« oz. testni poligon za številna že uveljavljena podjetja, ki imajo privilegij, da vlagajo znatna sredstva  v promocijsko kampanjo. Še posebej, ko gre za modne dodatke za iPad in podobne izdelke, pri katerih je danes  zelo pomembno, da sama promocija odraža enako raven kakovosti in predanosti, kot je bila vložena v razvoj izdelka.

Če se pri pripravi kampanje za crowdfunding dovolj ne potrudite, tvegate neuspešno financiranje in slabo pozicijo na trgu, ki jo noben investitor pozneje zagotovo ne bo spregledal, pravi Uroš.

Boomerang lahko uporabite na več načinov.

Kupci na prvem mestu, tudi po financiranju

Na vprašanje o tem, kaj bodo najprej storili, če/ko zberejo ves potreben kapital, je Uroš odločno odgovoril, da bodo najprej poskrbeli za svoje »backerje«, uporabnike Kickstarterja, ki so projekt podprli:

Nujno je, da ustvarjalec na prvem mestu poskrbi za podpornike, ki so mu omogočili, da še naprej razvija svojo vizijo. Navsezadnje so prav oni ambasadorji našega izdelka, ne samo navadni kupci. Zato bo moj trud osredotočen na tisto, kar je bilo obljubljeno v promocijskem videu: Ergonomičnost. Kakovost. Stil.

Podprite Boomerang!

Uroš s svojo ekipo na projektu dela že več kot eno leto, v naslednjih 14 dneh pa potrebujejo vašo podporo!  Če menite, da je Boomerang uporaben izdelek, ga lahko podprete finančno prek Kickstarterja, lahko pa razširite novico prek blogov in družbenih omrežjih, kot to počnemo na Netokraciji.

Boomerang se glede na prototip in kampanjo zdi zelo kakovosten projekt, ki bi s pomočjo financiranja prek Kickstarterja lahko rezultiral s še bolj kakovostnim proizvodom. Od vseh regionalnih projektov, ki so kapital iskali prek možicanja, je morda ravno Boomerang tisti, ki bo ustanoviteljem povrnil vložen trud – samo še 15 tisoč dolarjev do začetka pravega dela!

Članek je prevedla in prilagodila Ana Eterović.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Analiza

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.