4th Office: Je klasične elektronske pošte konec?

Slovensko podjetje MARG Inženiring d. o. o. je pred slabim desetletjem začelo zgodbo svoje osrednje blagovne znamke 4th Office, s katero želijo skoraj popolnoma zamenjat elektronsko pošto znotraj podjetja.

4th Office ponuja pisarno, v kateri lahko delate kadarkoli in od kjerkoli. Foto: arhiv 4th Office.
4th Office ponuja pisarno, v kateri lahko delate kadarkoli in kjerkoli. (Foto: arhiv 4th Office).

Ali ste tudi vi eden oz. ena izmed tistih, ki dnevno prejmete neobvladljivo količino elektronske pošte, hkrati pa komunicirate še na raznih drugih kanalih, poslušate piske, utripe in bonge ter skušate uskladiti komunikacijo v svoji ekipi? Da, to je danes realnost marsikaterega podjetja in ekipe. Kako poenostaviti komunikacijo? Kako jo narediti prijaznejšo in bolj obvladljivo? S tem vprašanjem se ukvarjajo v četrti pisarni.

‘Imamo priložnost vplivati na vsakdanjo komunikacijo!’

Poslovna rešitev v oblaku 4th Office je platforma, ki pomaga pri modernizaciji dela v sodobnih podjetjih. Slednja so namreč veliko bolj odvisna od komunikacije in hitrega prilagajanja, kot smo bili tega vajeni nekoč. Na enem mestu združuje elektronsko pošto, Twitter, Google Drive, Dropbox, projektno vodenje in organizacijo nalog. Orodje tako poenostavlja poslovanje, zaposlenim pa omogoča opravljanje dela kjerkoli in kadarkoli.

Prepričan sem, da danes spadamo v družbo petih oziroma šestih podjetij v svetu, ki imamo priložnost korenito vplivati na to, kako komuniciramo v vsakodnevnem življenju. Uporabnikom ponujamo prenovljeno izkušnjo komunikacije v vsakodnevnem življenju, ki ni obremenjena z nepotrebnimi elementi.

Boštjan Bregar, direktor

Mnogo ljudi je 4th Office prepoznalo kot uporabno orodje za poslovanje, zato imajo na vseh svojih platformah skupno že več kot 30.000 registriranih uporabnikov, pri čemer jih večina prihaja iz Slovenije. Letno beležijo 30-odstotno rast, a stremijo dlje in svoje poslovanje dnevno prilagajajo svetovnemu trgu, saj se prijemi, ki delujejo na lokalnem trgu, na globalnem velikokrat izkažejo za neproduktivne. In kaj menijo o trditvi, da s svojo rešitvijo predstavljajo konec klasične elektronske pošte?

E-mail ima toliko dobrih lastnosti, da danes verjamemo, da se ne bo ukinil, temveč temeljito spremenil. E-mail je globoko integriran v delovne in komunikacijske navade ljudi, hkrati pa je to največje socialno omrežje na svetu. Dnevno ga uporablja več kot 2,5 milijarde ljudi, kar je več uporabnikov kot jih je na facebooku. Namesto, da ga zamenjamo, menimo, da ga lahko obogatimo.

Boštjan Bregar, direktor

Mednarodno ekipo sodelavcev trenutno sestavlja že skoraj 50 ljudi, še vedno pa v svoje vrste vabijo nove ljudi! Foto: arhiv 4th Office
Mednarodno ekipo sodelavcev trenutno sestavlja že skoraj 50 ljudi, še vedno pa v svoje vrste vabijo nove ljudi (foto: arhiv 4th Office).

Prepričali strateške investitorje

4th Office je ena izmed redkih poslovnih rešitev pri nas, ki ji je uspelo dobiti tako zanimivo kombinacijo vlagateljev. S svojim produktom so namreč prepričali angleški investicijski sklad Notion Capital, slovenski sklad RSG Capital in investitorja Bena Whita, uspešnega britanskega podjetnika, ki je v letu 2008 za 700 milijonov dolarjev prodal podjetje MessageLabs. Skupno so investitorji v podjetje vložili približno 4,8 milijona evrov.

Malo pred novim letom je bil pri nas investitor Ben White, ki ima veliko izkušenj z velikimi zgodbami. Ko je nagovoril ekipo, je poudaril, kako ponosen je, da je lahko del te zgodbe. Ne samo zaradi našega potenciala, bolj je govoril o priložnosti, ki jo imamo, da z našimi izdelki pomagamo današnji generaciji komunikatorjev.

Boštjan Bregar, direktor Marg

Direktor podjetja Marg Inženiring d. o. o., ki pravi, da ''ni lepšega kot zbuditi se vsako jutro in se zavedati, da lahko s svojimi inovacijami in rešitvami dejansko spreminjamo svet naših uporabnikov. Za njih namreč ustvarjamo “svet brez odvečnih piskov, utripov in bongov”. Foto: arhiv 4th Office
Direktor podjetja Marg Inženiring d. o. o., ki pravi, da ”ni lepšega kot zbuditi se vsako jutro in se zavedati, da lahko s svojimi inovacijami in rešitvami dejansko spreminjamo svet naših uporabnikov. Za njih namreč ustvarjamo “svet brez odvečnih piskov, utripov in bongov” (foto: arhiv 4th Office).

V letu 2014 so bili med petimi slovenskimi zagonskimi podjetji z največ prejetimi investicijami. Za lansko leto pa pravijo, da je bilo prelomno:

Prav zadnje leto ocenjujem kot tisto, ki je prelomno. Dolga leta smo kot podjetje iskali način kako elektronsko pošto nadomestiti (kot marsikdo na tem trgu). Na tej poti smo odkrili, da elektronska pošta, čeprav čedalje bolj obsežna, predstavlja nepogrešljivi element vsakodnevne komunikacije naših uporabnikov. Zato smo začeli iskati način kako e-pošto integrirati v 4th Office in pri tem odkrili zanimivost, da prav elektronska pošta predstavlja največje socialno omrežje na svetu.

V življenju vsakega podjetja je veliko uspehov, neuspehov, spoznanj in učenj. Zato vsakemu, ki gradi nekaj novega, neodkritega svetujem: “Fail fast, learn fast” oziroma “hitro padi in se hitro uči”.

Boštjan Bregar, direktor

Novost: Scarlett, inteligentna e-mail asistentka

Podjetje je svoje skupne prostore pred kratkim našlo v Tehnološkem parku, kjer jih lahko najdemo v tretjem nadstropju stavbe F. Svoj ‘open-space’ delovni prostor si delijo z nedavno odprtim Toboganom, kar po Bregarjevih besedah v delovni prostor prinaša več pretoka mladih, kreativnih ljudi, to pa jim pomaga pri pretoku nove in sveže energije.

4th Office lahko najdete v 3. nadstropju stavbe F ljubljanskega tehnološkega parka, kjer si nadstropje delijo z novim coworking prostorom Tobogan. Foto: arhiv 4th Office
4th Office lahko najdete v 3. nadstropju stavbe F ljubljanskega tehnološkega parka, kjer si nadstropje delijo z novim coworking prostorom Tobogan (foto: arhiv 4th Office).

Kmalu si lahko obetamo novo generacijo 4th Officea, ki bo v celoti temeljila na e-mailu. V podjetju pravijo, da so na enostaven način združili ‘chat’, skupinsko delo, organizacijo nalog in datotek ter elektronsko pošto uporabnikov, hkrati pa bo uporabnikom na voljo tudi inteligentna asistentka Scarlett, ki bo iz vaše komunikacije izluščila najbolj pomembno. Posledično Scarlett pomaga, da se ne obremenjujemo z nepomembnim, tako da nas nepomembno ne moti.

Ni lepšega kot zbuditi se vsako jutro in se zavedati, da lahko s svojimi inovacijami in rešitvami dejansko spreminjamo svet naših uporabnikov. Za njih namreč ustvarjamo “svet brez odvečnih piskov, utripov in bongov”.

Boštjan Bregar, direktor

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.