4th Office: Je klasične elektronske pošte konec?

4th Office: Je klasične elektronske pošte konec?

Slovensko podjetje MARG Inženiring d. o. o. je pred slabim desetletjem začelo zgodbo svoje osrednje blagovne znamke 4th Office, s katero želijo skoraj popolnoma zamenjat elektronsko pošto znotraj podjetja.

4th Office ponuja pisarno, v kateri lahko delate kadarkoli in od kjerkoli. Foto: arhiv 4th Office.
4th Office ponuja pisarno, v kateri lahko delate kadarkoli in kjerkoli. (Foto: arhiv 4th Office).

Ali ste tudi vi eden oz. ena izmed tistih, ki dnevno prejmete neobvladljivo količino elektronske pošte, hkrati pa komunicirate še na raznih drugih kanalih, poslušate piske, utripe in bonge ter skušate uskladiti komunikacijo v svoji ekipi? Da, to je danes realnost marsikaterega podjetja in ekipe. Kako poenostaviti komunikacijo? Kako jo narediti prijaznejšo in bolj obvladljivo? S tem vprašanjem se ukvarjajo v četrti pisarni.

‘Imamo priložnost vplivati na vsakdanjo komunikacijo!’

Poslovna rešitev v oblaku 4th Office je platforma, ki pomaga pri modernizaciji dela v sodobnih podjetjih. Slednja so namreč veliko bolj odvisna od komunikacije in hitrega prilagajanja, kot smo bili tega vajeni nekoč. Na enem mestu združuje elektronsko pošto, Twitter, Google Drive, Dropbox, projektno vodenje in organizacijo nalog. Orodje tako poenostavlja poslovanje, zaposlenim pa omogoča opravljanje dela kjerkoli in kadarkoli.

Prepričan sem, da danes spadamo v družbo petih oziroma šestih podjetij v svetu, ki imamo priložnost korenito vplivati na to, kako komuniciramo v vsakodnevnem življenju. Uporabnikom ponujamo prenovljeno izkušnjo komunikacije v vsakodnevnem življenju, ki ni obremenjena z nepotrebnimi elementi.

Boštjan Bregar, direktor

Mnogo ljudi je 4th Office prepoznalo kot uporabno orodje za poslovanje, zato imajo na vseh svojih platformah skupno že več kot 30.000 registriranih uporabnikov, pri čemer jih večina prihaja iz Slovenije. Letno beležijo 30-odstotno rast, a stremijo dlje in svoje poslovanje dnevno prilagajajo svetovnemu trgu, saj se prijemi, ki delujejo na lokalnem trgu, na globalnem velikokrat izkažejo za neproduktivne. In kaj menijo o trditvi, da s svojo rešitvijo predstavljajo konec klasične elektronske pošte?

E-mail ima toliko dobrih lastnosti, da danes verjamemo, da se ne bo ukinil, temveč temeljito spremenil. E-mail je globoko integriran v delovne in komunikacijske navade ljudi, hkrati pa je to največje socialno omrežje na svetu. Dnevno ga uporablja več kot 2,5 milijarde ljudi, kar je več uporabnikov kot jih je na facebooku. Namesto, da ga zamenjamo, menimo, da ga lahko obogatimo.

Boštjan Bregar, direktor

Mednarodno ekipo sodelavcev trenutno sestavlja že skoraj 50 ljudi, še vedno pa v svoje vrste vabijo nove ljudi! Foto: arhiv 4th Office
Mednarodno ekipo sodelavcev trenutno sestavlja že skoraj 50 ljudi, še vedno pa v svoje vrste vabijo nove ljudi (foto: arhiv 4th Office).

Prepričali strateške investitorje

4th Office je ena izmed redkih poslovnih rešitev pri nas, ki ji je uspelo dobiti tako zanimivo kombinacijo vlagateljev. S svojim produktom so namreč prepričali angleški investicijski sklad Notion Capital, slovenski sklad RSG Capital in investitorja Bena Whita, uspešnega britanskega podjetnika, ki je v letu 2008 za 700 milijonov dolarjev prodal podjetje MessageLabs. Skupno so investitorji v podjetje vložili približno 4,8 milijona evrov.

Malo pred novim letom je bil pri nas investitor Ben White, ki ima veliko izkušenj z velikimi zgodbami. Ko je nagovoril ekipo, je poudaril, kako ponosen je, da je lahko del te zgodbe. Ne samo zaradi našega potenciala, bolj je govoril o priložnosti, ki jo imamo, da z našimi izdelki pomagamo današnji generaciji komunikatorjev.

Boštjan Bregar, direktor Marg

Direktor podjetja Marg Inženiring d. o. o., ki pravi, da ''ni lepšega kot zbuditi se vsako jutro in se zavedati, da lahko s svojimi inovacijami in rešitvami dejansko spreminjamo svet naših uporabnikov. Za njih namreč ustvarjamo “svet brez odvečnih piskov, utripov in bongov”. Foto: arhiv 4th Office
Direktor podjetja Marg Inženiring d. o. o., ki pravi, da ”ni lepšega kot zbuditi se vsako jutro in se zavedati, da lahko s svojimi inovacijami in rešitvami dejansko spreminjamo svet naših uporabnikov. Za njih namreč ustvarjamo “svet brez odvečnih piskov, utripov in bongov” (foto: arhiv 4th Office).

V letu 2014 so bili med petimi slovenskimi zagonskimi podjetji z največ prejetimi investicijami. Za lansko leto pa pravijo, da je bilo prelomno:

Prav zadnje leto ocenjujem kot tisto, ki je prelomno. Dolga leta smo kot podjetje iskali način kako elektronsko pošto nadomestiti (kot marsikdo na tem trgu). Na tej poti smo odkrili, da elektronska pošta, čeprav čedalje bolj obsežna, predstavlja nepogrešljivi element vsakodnevne komunikacije naših uporabnikov. Zato smo začeli iskati način kako e-pošto integrirati v 4th Office in pri tem odkrili zanimivost, da prav elektronska pošta predstavlja največje socialno omrežje na svetu.

V življenju vsakega podjetja je veliko uspehov, neuspehov, spoznanj in učenj. Zato vsakemu, ki gradi nekaj novega, neodkritega svetujem: “Fail fast, learn fast” oziroma “hitro padi in se hitro uči”.

Boštjan Bregar, direktor

Novost: Scarlett, inteligentna e-mail asistentka

Podjetje je svoje skupne prostore pred kratkim našlo v Tehnološkem parku, kjer jih lahko najdemo v tretjem nadstropju stavbe F. Svoj ‘open-space’ delovni prostor si delijo z nedavno odprtim Toboganom, kar po Bregarjevih besedah v delovni prostor prinaša več pretoka mladih, kreativnih ljudi, to pa jim pomaga pri pretoku nove in sveže energije.

4th Office lahko najdete v 3. nadstropju stavbe F ljubljanskega tehnološkega parka, kjer si nadstropje delijo z novim coworking prostorom Tobogan. Foto: arhiv 4th Office
4th Office lahko najdete v 3. nadstropju stavbe F ljubljanskega tehnološkega parka, kjer si nadstropje delijo z novim coworking prostorom Tobogan (foto: arhiv 4th Office).

Kmalu si lahko obetamo novo generacijo 4th Officea, ki bo v celoti temeljila na e-mailu. V podjetju pravijo, da so na enostaven način združili ‘chat’, skupinsko delo, organizacijo nalog in datotek ter elektronsko pošto uporabnikov, hkrati pa bo uporabnikom na voljo tudi inteligentna asistentka Scarlett, ki bo iz vaše komunikacije izluščila najbolj pomembno. Posledično Scarlett pomaga, da se ne obremenjujemo z nepomembnim, tako da nas nepomembno ne moti.

Ni lepšega kot zbuditi se vsako jutro in se zavedati, da lahko s svojimi inovacijami in rešitvami dejansko spreminjamo svet naših uporabnikov. Za njih namreč ustvarjamo “svet brez odvečnih piskov, utripov in bongov”.

Boštjan Bregar, direktor

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.