Pripovedujete zgodbo? Pazite se 5 ključnih napak! - Netokracija.si

Pripovedujete zgodbo? Pazite se 5 ključnih napak!

Z najbolj dinamično in duhovito predstavitvijo prvega dne RockPaperStartups je nedvomno postregel Alejandro Barrera iz Španije, ustanovitelj Press42 in pred-pospeševalnika Tetuan Valley. Alex je opozoril na pet ključnih napak, ki jih storijo startupi, ko uporabljajo zgodbo kot temelj predstavitve svoje ideje oz. produkta.

Alex2WEB
Alejandro Barrera na RockPaperStartups (foto: Marina Filipović Marinshe)

Z najbolj dinamično in duhovito predstavitvijo prvega dne RockPaperStartups je nedvomno postregel Alejandro Barrera iz Španije, ustanovitelj Press42 in pred-pospeševalnika Tetuan Valley. Alex je opozoril na pet ključnih napak, ki jih storijo startupi, ko uporabljajo zgodbo kot temelj predstavitve svoje ideje oz. produkta.

  1. Gola dejstva ne naredijo zgodbe. Ne pitchajte samo z nizanjem dejstev, saj gola dejstva ne naredijo zgodbe.
  2. Napletanje brez razloga. Če nekomu nekaj pripovedujete in se ta oseba med poslušanjem sprašuje, zakaj mu to pripovedujete, najbrž ne pripovedujete pravi osebi. Imejte razlog. Vedite, zakaj določeno stvar predstavljate ravno tisti osebi.
  3. Pripovedovanje brez konteksta. Zapomnite si – kontekst je kralj. Sogovorniku/poslušalcu vedno postrezite z ozadjem, razlago in kontekstom. Tako mu boste svojo zgodbo najboljše približali.
  4. Zgodba brez človeškega obraza. V pravih zgodbah beseda teče vedno o ljudeh. Samo človek je lahko junak/protagonist neke zgodbe. Produkt ali blagovna znamka ne moreta biti junaka zgodbe. Ljudje se lahko poistovetijo z ljudmi, ne pa s stvarmi ali blagovnimi znamkami.
  5. ‘My precioussss’ … Ne bodite Golum! Ne skrivajte svoje zgodbe, kot je Golum skrival prstan. Veliko startupov svoje ideje oz. zgodbe ne deli z drugimi, dokler vanjo ne vloži preveč sredstev ali energije, šele potem pa ugotovi, da zgodba sploh ne pije vode.

Pripovedovanje zgodb (storytelling) ni lahko. Zahteva čas in energijo. Ne lotevajte se svoje zgodbe 24 ur pred pitchem, razen če ste zelo dobri v tem, kar je redko. Zgodba ni samo skupina besed. Zapis zgodbe je najbolj preprost korak, enkrat ko zgodbo imate.

rpssponzori

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.