60. marketinški fokus: Digitalna prihodnost je že tu! - Netokracija.si

60. marketinški fokus: Digitalna prihodnost je že tu!

Marketinški fokus
Jubilejni Marketinški fokus, ki ga Poslovna akademija časnika Finance organizira z Društvom za marketing Slovenije je bil namenjen prihodnosti digitalnega trženja (foto: Nejc Lasić, Finance)

V sredo, 26. 2., so se na Gospodarskem razstavišču že 60. zapored zbrali marketingaši iz celotne Slovenije na tradicionalnem Marketinškem fokusu. Tema letošnje konference bila digitalizacija – prodaje, oglaševanja, podjetij.

V prvem sklopu je bilo govora o spletnem nakupovanju – novih aplikacijah, novih in starih trendih, profilih spletnih kupcev in vlogi digitalnega medija v nakupnem procesu. Damjan Kosec iz S&TLabs Innovations je spregovoril o svojem novem projektu, ki bo luč sveta ugledal letošnjega maja  QuickA. QuickA je mobilna aplikacija, med drugim tudi finalistka 8. slovenskega Foruma inovacij, ki uporabnika neposredno v realnem času vpleta v impulzivne nakupe s kuponi. Vizija podjetja je, da bi z aplikacijo postali najpametnejše omrežje za spletno nakupovanje.

Le kdo še na ulicah Ljubljane ni srečal rumenega Kuponkota? Gre za maskoto enega najuspešnejših slovenskih podjetij za skupinsko nakupovanje. Denis Potočnik, direktor in solastnik podjetja Futurismo d.o.o., je povedal, da smo Slovenci zelo dobro sprejeli plačevanje s kuponi, kajti postajajo vedno bolj priljubljeni, lani pa smo kupili kar 1242 kuponov dnevno! Tako se poraja tudi vprašanje, če niso kuponi postali že način plačila?

Aljoša Domijan, EnaA.com, ugotavlja, da kupci na spletu sploh niso tako hitro in impulzivni, kot bi si včasih mislili. Iz izkušenj ugotavljajo, da nakupi izdelkov večjih vrednosti trajajo tudi do enega leta, medtem ko se v povprečju odločajo približno mesec dni.

Ker o digitalni prihodnosti in marketinških možnostih ni mogoče razmišljati brez družbenih omrežij, je beseda tekla tudi o Twitterju. Tomaž Cirman, Arboobra, ugotavlja, da je na slovenskem trgu še vedno ogromno podjetij, ki se komaj sprašujejo, ali se pojaviti na Twitterju ali ne. Ker je na omenjenem družbenem omrežju preko 200 milijonov mesečnih uporabnikov, ta zagotavlja širok nabor vsebin, ki jih lahko uporabljamo za poslovanje, z njimi pa lahko dosežemo mnogo ljudi. Obenem na vprašanje skrbi o povračilu investicije, ki bi ga podjetje vložilo v Twitter, odgovarja z močno besedo: feedback. To je tisto največ, kar lahko dobim od svojih uporabnikov; njihovo izkušnjo, počutje, oceno uporabe. V duhu minulih Olimpijskih iger je povedal še, da načrtovana akcija #TvitajmoZaNase presenetljivo ni dosegla pričakovanih 20.000 twitov, je pa zato naknadni #slochi dosegel neverjetnih 35 tisoč twitov. O razširjenosti in hitrosti Twitterja pa je na primeru izvolitve novega papeža Frančiška (@Pontifex) spregovorila predstavnica podjetja Družina, Manica Ferenc.

Marketinški fokus
foto: Nejc Lasić (Finance)

Da je sama digitalizacija procesov in opreme cenejša in uporabniku prijaznejša, je dokazal David Rozman, vodja oddelka za digitalne rešitve pri Simobilu. Na preprostih primerih je pokazal, da so digitalne rešitve cenejše in bolj zadovoljijo uporabnike, ki v današnjem času iščejo preprostejše, hitrejše poti. Pomembnost digitalizacije ponudbe in podjetja podpira podatek, da se kar 65% ljudi poišče pred nakupom informacije na spletu.

Na vprašanje, kako so se mobilne transakcije razširile v naš vsakdan, kako nam ga lajšajo in o mobilizaciji programov zvestobe sta povedala Primož Žerdin, Imovation d.o.o., in dr. Partick Vesel, Pristop, ki v sodelovanju izkazujeta tudi uspešno poslovno sinergijo dveh podjetij. Prvo podjetje je na trgu uspešno predstavilo že kar nekaj možnosti mobilnih transakcij, ki so nam danes že zelo domače: Moneta, Urbana, elektronizacija študentskih bonov … Svoje delovanje so razširili tudi preko meja, tokrat v obliki lojalnostnih sistemov v Združene arabske emirate in Saudsko Arabijo, kjer so zelo uspešni.

Nativno oglaševanje in oznamčena vsebina – mag. Mitja Jereb, TSmedia, zagotavlja, da bo samo sledenje novim trendom prineslo uspehe.  Gre za nov koncept, ki je zamajal temelje tradicionalnega. Zlito, neprekinjeno oglaševanje, kakovostna vsebina in dodana vrednost so smernice v oglaševanju letošnjega leta.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.