Zmagovalka je brezžična tipkovnica Upress!

Zmagovalka je brezžična tipkovnica Upress!

V soboto, 23. maja, se je na ljubljanski Fakulteti za elektrotehniko odvila Ustvarjalnikova zaključna konferenca, na kateri je bilo moč prisluhniti mnogim uspešnim in navdihujočim mladim podjetnikov in predavateljem, okroglim mizam in diskusijam. Največ pozornosti pa je seveda pobralo tekmovanje za Najboljši mladinski startup leta 2015, za naslov katerega se je potegovalo 10 srednješolskih projektov. Zmagovalec natečaja namreč potuje na dvotedensko izobraževanje na Tajvan!

Zmagovalna ekipa potuje na dvotedensko izobraževanje na Tajvan! Foto: Črt Lipej
Zmagovalna ekipa potuje na dvotedensko izobraževanje na Tajvan! Na sliki ekipa Upress skupaj z Matijo Goljarom (desno). Foto: Črt Lipej

Letos so po slovenskih in zamejskih srednjih šolah že šesto leto potekali Ustvarjalnikovi podjetniški krožki. Slednji mlade vpeljejo v svet podjetništva, mentorji pa jim pomagajo pri razvoju podjetniške ideje. Na sobotnem dogodku so se tako zbrale srednješolske ekipe, njihovi mentorji in učitelji, podjetniki ter ostali zainteresirani, kar je pomenilo tudi dobro priložnost za mreženje in deljenje izkušenj. Letošnje konference se je udeležilo tudi veliko tujih govorcev.

Z uvodnim nagovorom je konferenco odprl ustanovitelj Ustvarjalnika, Matija Goljar, z motivacijskim govorom pa mu je sledil gost iz ZDA, David Trayford. ”Da bi napovedali prihodnost, jo moramo ustvariti,” je bilo njegovo glavno sporočilo. Po tem je deset skupin predstavilo svoje podjetniške ideje v polfinalu tekmovanja, temu pa je sledila serija navdihujočih življenjskih zgodb, ki jo je začela Američanka Mellissa Diamond, ki je pri svojih 21. letih ustanoviteljica in vodja organizacije Global Voice. Slednja vodi izbobraževalne programe za otroke z avtizmom v Palestini. Naslednja je spregovorila Mara Steau iz Romunije – pri svojih sedemnajstih je oblikovala mobilno aplikacijo, ki v obliki igre mlade uči osnov finančnega sveta. Popoldanski del govorov je zaključil Jernej Pangrešič, ki se je ravnokar vrnil iz študija podjetništva na ameriški univerzi Watson. Čeravno mu je bilo ponujeno, da lahko ostane in dela v tamkajšnjem kampusu, se je odločil priti nazaj v Slovenijo in razvijati svoje ideje v domačem okolju.

Iz polfinalnega dela se je v finale uvrstilo pet finalistov: steklenica GEAA, prenosna klima THIS, rešitev za lepo nalakirane nohte ZiNAILS, Upress- brezžična tipkovnica in Fun pack- paket zabavnih dobrot. Videti finaliste na odru, kako predstavljajo svojo idejo, je bilo prav neverjetno in pomisliti, da so to le 16-, 17-letni dijaki, ki jih naslednji ponedeljek čaka test iz matematike…

In zmagovalna ekipa je …

Ozračje na konferenci je bilo že prav napeto, ko je žirija, ki so jo sestavljali Tomaž Frelih, Tamara Momcilovič in Mitja Mavsar, razglasila zmagovalno ekipo. Najboljši mladinski startup leta 2015 je postala ekipa Upress, ki je razvila idejo za brezžično tipkovnico, ki za delovanje ne potrebuje baterij, saj se polni sama s tipanjem. Idejo so zasnovali mladi dijaki in njihovi mentorji, prejeli pa so že veliko povabil in kujejo načrte za prihodnost. Držimo pesti za njihov uspeh!

Zraven mnogih izpovedi mladih, je na odru veliko pozornosti pritegnil tudi Kamran Elahian, iransko-ameriški podjetnik, investitor in filantrop, ki je v svojem govoru s poslušalci delil svojo veliko vizijo, pogum in misli za prihodnost. Ob tem je bil še zelo prijeten sogovorec je po konferenci poklepetal tudi z mladimi podjetniki. Ustvarjalnik bo še naprej zagotavljal podporo, svetovanje, navdih in spodbudo mladim v Sloveniji. Komaj čakamo napredek!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.