Prvo slovensko arašidovo maslo na Kicksterterju

Rok’s peanut butter: slovensko arašidovo maslo na Kickstarterju

V ponedeljek se je na Kickstarter odpravil nov slovenski izdelek – arašidovo maslo. Rok Starič, prvi slovenski proizvajalec arašidovega masla, je zaznal vedno večjo priljubljenost tega izdelka na slovenskem trgu in zagrabil priložnost.

Rok's peanut butter bo od ponedeljka, 25. maja, nova slovenska Kickstarter kampanja.
Rok’s peanut butter je ta teden začel s Kickstarter kampanjo.

Po več uspešnih slovenskih Kickstarter kampanjah, je na platformo za množično financiranje prišla še ena. Prvo slovensko arašidovo maslo oz. “Rok’s peanut butter” je izdelek, ki je s svojo kampanjo v začetku tedna. Njegov proizvajalec, Rok Starič, je namreč ustvaril svoj recept za naravno arašidovo maslo brez dodanih soli, olj in konzervansov.

Leta sem preizkušal recepte, uporabljal različne arašide in tehnike priprave arašidovega masla. Po večmesečnem raziskovanju sem razvil pravi recept za najbolj okusno 100 % naravno arašidovo maslo.

Rok Starič, proizvajalec

Iz začetnega raziskovanja, ki ga je sprva delil le z družino in prijatelji, se je tako razvila zgodba o arašidovem maslu. Povpraševanje po izdelku je preraslo zmogljivosti domače proizvodnje, zato se je Rok odločil, da z mladimi inženirji razvije večji mlinček, ki mu bo omogočil razširiti zmogljivosti in zadovoljiti zahteve trga. Financiranje mlinčka želi izpeljati s pomočjo platforme Kickstarter. Cilj je zbrati 5.352 dolarjev, ki bodo v celoti pokrili stroške potrebne investicije. Doslej je 146 podpornikov zbralo 3.611 dolarjev.

Podporniki projekta Rok’s 100% natural peanut butter si lahko ekskluzivno zagotovijo prve kozarce Rokovega arašidovega masla in ročno izdelan nož za nanašanje le tega. Slastno, ni kaj! :)

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.