V ponedeljek se je na Kickstarter odpravil nov slovenski izdelek – arašidovo maslo. Rok Starič, prvi slovenski proizvajalec arašidovega masla, je zaznal vedno večjo priljubljenost tega izdelka na slovenskem trgu in zagrabil priložnost.

Po več uspešnih slovenskih Kickstarter kampanjah, je na platformo za množično financiranje prišla še ena. Prvo slovensko arašidovo maslo oz. “Rok’s peanut butter” je izdelek, ki je s svojo kampanjo v začetku tedna. Njegov proizvajalec, Rok Starič, je namreč ustvaril svoj recept za naravno arašidovo maslo brez dodanih soli, olj in konzervansov.
Leta sem preizkušal recepte, uporabljal različne arašide in tehnike priprave arašidovega masla. Po večmesečnem raziskovanju sem razvil pravi recept za najbolj okusno 100 % naravno arašidovo maslo.
Rok Starič, proizvajalec
Iz začetnega raziskovanja, ki ga je sprva delil le z družino in prijatelji, se je tako razvila zgodba o arašidovem maslu. Povpraševanje po izdelku je preraslo zmogljivosti domače proizvodnje, zato se je Rok odločil, da z mladimi inženirji razvije večji mlinček, ki mu bo omogočil razširiti zmogljivosti in zadovoljiti zahteve trga. Financiranje mlinčka želi izpeljati s pomočjo platforme Kickstarter. Cilj je zbrati 5.352 dolarjev, ki bodo v celoti pokrili stroške potrebne investicije. Doslej je 146 podpornikov zbralo 3.611 dolarjev.
Podporniki projekta Rok’s 100% natural peanut butter si lahko ekskluzivno zagotovijo prve kozarce Rokovega arašidovega masla in ročno izdelan nož za nanašanje le tega. Slastno, ni kaj! :)