Arhiv

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.

Kolumna

Kako izbrati ekipo, ki doseže 320 % rast podjetja?

Po uspešnem zaključku fakultete običajno sledi naslednje življenjsko obdobje, ki mu pravimo služba. Preden pridemo do nje, se je treba odločiti, kaj bi sploh radi počeli. Nato sledi prijava na kakšen razpis, razgovori in seveda čim boljši rezultat – najraje v obliki zaposlitve.

Svet startupov

Ameriški Outbrain prevzel slovensko Zemanto

Ob 10-letnici je slovensko visokotehnološko podjetje Zemanta sporočilo, da ga je v celoti prevzel ameriški Outbrain, največja svetovna platforma za priporočanje kvalitetnih vsebin (angl. premium content disovery). Vsota, ki jo je Outbrain plačal za Zemantino tehnologijo, produkte in ekipo, ostaja poslovna skrivnost, Zemantina soustanovitelja Andraž Tori in Boštjan Špetič pa se bosta pridružila Outbrainu. Zemantina platforma bo tudi po priključitvi k Outbrainu nadaljevala svojo pot kot samostojna spletna storitev.

Tehnologija

S pametnim UV-obližem proti škodljivim sončnim žarkom

Ko kdo omeni nosljivo tehnologijo, verjetno najprej pomislimo na pametne ure, kot jih je predstavil Pebble in pozneje Apple in ki trenutno vodijo na trgu nosljive tehnologije. Ali na očala Google Glass, športne merilce srčnega utripa, števec korakov ali morda kamero Go Pro. Nosljiva tehnologija pa se lahko tudi obleče, nalepi na kožo ali celo pogoltne!

Tehnologija

O nogometu lahko razpravljate – s klepetalnim robotom

V nekaterih aplikacijah in orodjih se že srečujemo s klepetalnimi roboti, ki nam pomagajo pri njihovi uporabi in takoj odgovarjajo na naša vprašanja in zadrege, če te le niso prezapletene. Poseben pogovorni asistent pa bo naslednje leto obveščal in zabaval navijače evropskega prvenstva v futsalu v Sloveniji!

Svet startupov

Startupi, potegujte se za mesto na največjem medicinskem sejmu!

Preden se 31. maja izteče rok za prijave na naslednji krog v pospeševalniku Grants4Apps Accelerator in 20. junija rok za prijave na StartupBootcamp Digital Health v Berlinu, se zagonskim podjetjem na zdravstvenem področju ponuja odlična priložnost: 26. maja se boste lahko v Ljubljani spoznali s predstavniki obeh organizacij, izmenjali izkušnje in spregovorili o možnostih sodelovanja. Morda pa si na tekmovanju LAST CALL for Grants4Apps Accelerator Startup Competition prislužite še mesto na največjem medicinskem sejmu Medica v Düsseldorfu.

Svet startupov

Virtualna resničnost še kako resničnega zmagovalca

Na mednarodni konferenci PODIM, ki je potekala 10. in 11. maja v Mariboru, so na svečanem zaključku prvega dne podelili nagrado Slovenski start-up leta 2017. Prejelo jo je podjetje VIAR, ki je vzpostavilo spletno platformo za ustvarjanje vsebin v virtualni resničnosti.

Predstavitev

V središču sodobne strategije so podatki

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Poročilo

Je bolje, da nam diši stara ideja ali da se od pingvinov naučimo letenja?

Slovenski oglaševalski festival je v dveh dneh s predavanji, delavnicami, pogovori in slavnostno podelitvijo nagrad pritegnil več kot 1 200 obiskovalcev. Organizatorji so z letošnjim geslom napovedali, da si želijo več oglasov in manj reklam – in nato zabeležili visok porast prijavljenih del. Koliko pa je bilo med 396 prijavljenimi stvaritvami "oglasov" in koliko "reklam"?

Preberi tudi ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.