Po uspešnem zaključku fakultete običajno sledi naslednje življenjsko obdobje, ki mu pravimo služba. Preden pridemo do nje, se je treba odločiti, kaj bi sploh radi počeli. Nato sledi prijava na kakšen razpis, razgovori in seveda čim boljši rezultat – najraje v obliki zaposlitve.
Ob 10-letnici je slovensko visokotehnološko podjetje Zemanta sporočilo, da ga je v celoti prevzel ameriški Outbrain, največja svetovna platforma za priporočanje kvalitetnih vsebin (angl. premium content disovery). Vsota, ki jo je Outbrain plačal za Zemantino tehnologijo, produkte in ekipo, ostaja poslovna skrivnost, Zemantina soustanovitelja Andraž Tori in Boštjan Špetič pa se bosta pridružila Outbrainu. Zemantina platforma bo tudi po priključitvi k Outbrainu nadaljevala svojo pot kot samostojna spletna storitev.
Ko kdo omeni nosljivo tehnologijo, verjetno najprej pomislimo na pametne ure, kot jih je predstavil Pebble in pozneje Apple in ki trenutno vodijo na trgu nosljive tehnologije. Ali na očala Google Glass, športne merilce srčnega utripa, števec korakov ali morda kamero Go Pro. Nosljiva tehnologija pa se lahko tudi obleče, nalepi na kožo ali celo pogoltne!
V nekaterih aplikacijah in orodjih se že srečujemo s klepetalnimi roboti, ki nam pomagajo pri njihovi uporabi in takoj odgovarjajo na naša vprašanja in zadrege, če te le niso prezapletene. Poseben pogovorni asistent pa bo naslednje leto obveščal in zabaval navijače evropskega prvenstva v futsalu v Sloveniji!
Preden se 31. maja izteče rok za prijave na naslednji krog v pospeševalniku Grants4Apps Accelerator in 20. junija rok za prijave na StartupBootcamp Digital Health v Berlinu, se zagonskim podjetjem na zdravstvenem področju ponuja odlična priložnost: 26. maja se boste lahko v Ljubljani spoznali s predstavniki obeh organizacij, izmenjali izkušnje in spregovorili o možnostih sodelovanja. Morda pa si na tekmovanju LAST CALL for Grants4Apps Accelerator Startup Competition prislužite še mesto na največjem medicinskem sejmu Medica v Düsseldorfu.
Na mednarodni konferenci PODIM, ki je potekala 10. in 11. maja v Mariboru, so na svečanem zaključku prvega dne podelili nagrado Slovenski start-up leta 2017. Prejelo jo je podjetje VIAR, ki je vzpostavilo spletno platformo za ustvarjanje vsebin v virtualni resničnosti.
Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.
Slovenski oglaševalski festival je v dveh dneh s predavanji, delavnicami, pogovori in slavnostno podelitvijo nagrad pritegnil več kot 1 200 obiskovalcev. Organizatorji so z letošnjim geslom napovedali, da si želijo več oglasov in manj reklam – in nato zabeležili visok porast prijavljenih del. Koliko pa je bilo med 396 prijavljenimi stvaritvami "oglasov" in koliko "reklam"?
Investicijo, težko 2,3 milijona evrov, bo podjetje namenilo za dodajanje novih funkcionalnosti že obstoječemu portfelju izdelkov in rešitev ter širitev prodajnih in poslovnih dejavnosti v regiji EMEA.
Drugi ljubljanski dogodek Ladies of New Business je za nami, naša prizadevanja za vključevanje čim večjega števila deklet v tehnološki svet pa se nadaljujejo. V sodelovanju z revijo Cosmopolitan in šolo programiranja SmartNinja bomo trem dekletom omogočili brezplačen tečaj spletnega programiranja. Prijavi se in postani nova lady of new business!
Pred nekaj časa so pobarvanke postale pravi hit tudi med odraslimi. Sprva na papirju, nato še v elektronski obliki. Sredi marca se je ustvarjalnim aplikacijam pridružil slovenski Lake, ki prihaja iz studia 3FS, lastnikom iPadov in iPhonov pa ponuja sproščanje ob barvanju ilustracij priljubljenih umetnikov z Instagrama. Uporabniki z nakupom pobarvanke hkrati finančno podprejo umetnikovo delo in mu omogočijo nadaljnje ustvarjanje.
Slovenski Mediately, ki na trgih Jugovzhodne Evrope ponuja aplikacijo Register zdravil, je objavil, da je prejel dodatnih 500.000 evrov investicije od bolgarskega sklada LAUNCHub in drugih investitorjev. Sredstva bodo izkoristili za krepitev ekipe in širitev na nove trge.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?