Na drugem dnevu festivala so udeležence Na kavi prebudili Andrej Božič, Stojan Petrič in Enzo Smrekar ter predstavili Zgodbo kot orodje. S svojimi pestrimi podjetniškimi izkušnjami v svoji zgodbi uspeha postavljajo spoštovanje zaposlenih in odprto komunikacijo kot predpogoja za doseg uspešnih poslovnih rezultatov. Sledil je Kratek sprehod po hodnikih nakupovalnega marketinga z Raphaelom Stixom, izvršnim […]
V četrtek, 7. aprila, se je v hotelu Kempinski odvil 1. dan 25. SOF-a, ki je postregel z dobrimi zgodbami iz sveta oglaševanja, tako na slovenskih kot na tujih tleh. Zvečer so bila podeljena srebrna priznanja za oglaševalsko odličnost.
Z jutrišnjim dnem se pričenja jubilejni 25. Slovenski oglaševalski festival, ki je za razliko od prejšnjih let tokrat skrajšan le na dva dni. Organizatorji letos vnašajo svežino v tekmovalni del, saj so prenovili tekmovalne skupine, v katere je skupno prijavljenih preko 300 del.
Slovensko podjetje MARG Inženiring d. o. o. je pred slabim desetletjem začelo zgodbo svoje osrednje blagovne znamke 4th Office, s katero želijo skoraj popolnoma zamenjat elektronsko pošto znotraj podjetja.
V začetku julija se bo v Srbiji odvil že 16. festival Exit, ki vsako leto v Novi Sad privabi množice glasbenih navdušencev. Letos so se organizatorji povezali z aplikacijo Viber in skupaj ustvarili kreativni natečaj, ki vas izziva, da ustvarite najboljši festivalski 'sticker' za aplikacijo in osvojite 3000 ameriških dolarjev.
Po Netokracijinem dogodku Ladies of New Business, na katerem smo odprli temo položaja žensk v tehnološkem svetu, se je na družbenih omrežjih razvila burna razprava, ki je pokazala, da so stereotipi in miti o ženskah in tehničnih poklicih še vedno zelo živi. Ker se odgovori hitro izgubijo v Facebook komentarjih ali so na Twitterju omejeni na 140 znakov, sedaj na enem mestu odgovarjam na najbolj pogosta vprašanja, ki sem jih v preteklih dneh dobila.
Generacija turistov, ki bo potovala v naslednjih desetih letih, bo imela popolnoma drugačna pričakovanja in zahteve kot sedanji turisti. Pred nami so tektonski premiki, ki so posledica zgolj Interneta in novih tehnologij. V pogovoru s Damirjem Kneževićem iz podjetja Hoteza, ki se hitro širi po vsej regiji, kmalu pa prihaja v Slovenijo, razkrivamo, kako bomo v prihodnosti načrtovali potovanja, raziskovali nove destinacije, in, na koncu dneva – rezervirali prenočišče.
Bluejay, pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilih, plod tudi slovenskega znanja, je v slabih desetih dneh Kickstarter kampanje preseglo cilj 80 tisoč ameriških dolarjev.
10. in 11. marca 2016 bo v Kongresnem centru Brdo pri Kranju potekala konferenca inOrbit, največja europska inbound konferenca. 500 udeležencev bo lahko prisluhnilo več kot 16 strokovnjakom iz različnih področij digitalnega marketinga.
Podjetja, ki se odpovejo potencialu polovice populacije, bodo postala nekonkurenčna. Z zdajšnjim sistemom vzgoje novih generacij to implicitno počnemo. Čas bi bil, da nekaj spremenimo.
Na Netokracijinem dogodku Ladies of New Business, ki je potekal 3. marca v Kreativnem centru Poligon, se je razvila burna razprava o položaju žensk v svetu informacijskih tehnologij. Svoje misli je po dogodku zapisala Hana Brezovnik.
Včeraj je v Kreativnem centru Poligon potekal Netokracijin dogodek 'Ladies of New Business', na katerem je potekala razprava o položaju žensk v svetu informacijskih tehnologij, zbral pa je številna dekleta (in nekaj fantov), ki živijo od tehnologije ali pa se z njo ukvarjajo v prostem času.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?