S crowdfundingom do piva: Obnova najbolj seksi kombija

Na slovenski spletni platformi za množično financiranje Adrifund se je 15. februarja začela kampanja Beer Bulli. Ob glavnem junaku, razpadlem Volkswagnovem kombiju iz leta '61, sta moči združili dve ljubezni – do piva in starih avtomobilov. Zakaj? Da bo predelan kombi čez nekaj mesecev točil pivo in prinašal veselje na poroke, abrahame in številne druge zabave.

Nekaj takega želi Beer Bulli postati čez nekaj mesecev. (Vir: Beer Bulli)
Kombi Keg, Beer Bullijev vzornik. (Vir: Beer Bulli)

Kup pločevine ob Rižani

Zgodba se zares začne ob reki Rižani, kjer je zadnjih 30 let ležal zapuščen kombi. Nanj so opozorili Mateja Špeharja, ki je iskal Volkswagnov kombi T1, da bi ga preuredil v pivnico na kolesih. Zamisel za to je dobil pri kombijih s pipicami tekočega hmelja v Braziliji in predvsem Avstraliji, kjer podjetje Kombi Keg prenavlja Volkswagnove modele T2 in jih ponuja na posodo za razne zabave, predvsem na plaži seveda.

Kombi T1, ki že sliši na ime Beer Bulli, so našli v zares klavrnem stanju. Toda strokovnjak za obnovo starih avtomobilov, Tadej Korošec, ki je ravno tako del projekta, obljublja, da ga bo vrnil v življenje. Njegov moto pri prenovi je:

En originalni oldtimer je dovolj v muzeju, vse ostalo pa se da predelati.

S crowdfundingom do piva

Za prenovo je seveda potrebnega precej denarja, ki ga bo deloma prispeval pobudnik projekta in njegova družina, 15.000 evrov pa bo poskušal zbrati z množičnim financiranjem na Adriafundu. V zameno za prispevek od pet (#ImeNaSteniPodpornikov) pa vse do deset tisoč  (#BeerBulliPoweredByYourCompany) evrov vas bo Beer Bulli ovekovečil na svoji steni podpornikov, vam častil pivo ali dve ali pa poskrbel za atrakcijo in tekočo osvežitev na vaši domači zabavi.

Konkurenca?

Na zabavi ob začetku kampanje na Adrifundu je imel Beer Bulli tudi prav posebnega gosta, ki sliši na ime TANKR. Gre za enak koncept kombija, ki toči pivo, vendar se pod Tankrom skriva slovenski IMV. Ta je za razliko od Beer Bullija potreboval le barvanje in namestitev pivskih pipic, ob katerih se lahko naslonite na robusten šank. Beer Bulli bo precej drugačnega videza, saj bo iz Volkswagnovega kombija T1 s pivom postregel na dolgem surfu namesto običajnega šanka. Beer Bulli in Tankr tako drug drugega ne vidita kot tekmeca, saj ju druži ljubezen do hladnega piva, ki premaga tudi pregovorno slovensko nevoščljivost.

Beer Bulli v začetnem nezavidljivem stanju. (Vir: Beer Bulli)
Beer Bulli v začetnem nezavidljivem stanju. (Vir: Beer Bulli)

Pivovarniški strici iz ozadja?

Matej Špehar je že od začetka projekta deležen namigovanj, da se je povezal z največjo slovensko pivovarno, ki bi seveda z veseljem poskrbela za sodčke v trebuhu Beer Bullija. Vendar pa Matej Špehar vsem, ki bi jih prešinilo kaj podobnega, jasno odgovarja:

Za projektom Beer Bulli stoji moja denarnica, moja družina in vsi vi, ki ste ali boste podprli projekt na Adrifundu. In ni nobenih pivovarniških stricev iz ozadja. Častna pivoljubska.

Če vam je ob branju zadišalo pivo in bi radi, da Beer Bulli nekoč zapelje tudi na vaše dvorišče, lahko projekt podprete tukaj.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.