
Hrvaško-slovenski Bellabeat z neverjetnimi 65 tisoč prednaročili prihaja v ameriški trgovski verigi BestBuy in Target!
Eden od štirih slovenskih startupov (poleg Bellabeat, se v Las Vegasu predstavljajo tudi slovenski Chipolo, Xvida in H2oPal), ki se predstavljajo na sejmu potrošniške elektronike CES v Las Vegasu je napovedal prihod v ameriški trgovski verigi BestBuy in Target, obenem pa so predstavili novo članico ekipe, Crystal Lee, ki bo zadolžena za ključna partnerstva v modni industriji.

Odmik od naprav, namenjenih izključno času pred porodom in vstop v svet pametnega nakita se je za Bellabeat izkazal kot zelo modra poteza. Ekipa je na Consumer Electronics Showu (CES) prvič uradno predstavila svoje tri nove izdelke – Leaf, pametni obesek, ki sledi dejavnostim, spanju, prehrani in stresu ženske, privlačno oblikovan Shell, napravo, ki sledi razvoju nosečnosti in se lahko kasneje uporablja tudi kot “baby monitor”, ter pametno tehtnico Balance.
S Crystal Lee v svet mode
Časi , ko so bile nosljive pametne naprave grde in neuporabne, so mimo. Končno se je zgodilo to, kar smo dolgo pričakovali – pametne rokavice, prstani in obeski so čedalje bolj privlačnega videza, Leaf pa bo po vsej verjetnosti Bellabeatov vstop v svet mode. Zato ni čudno, da se je ekipi pridružila Crystal Lee, ki bo glavna za sodelovanje v modni industriji. Crystal je bila namreč leta 2013 razglašena za miss Kalifornije, magistrirala pa je na Stanfordu ter nekaj časa delala v Googlovi ekipi za razvoj tržišč. Da, to je že druga “misica”, ki jo je zaposlil Bellabeat – nedavno se je startupu pridružila tudi YoonJin Chang, miss fotogeničnosti 2010 v Koreji. Vendar pa to ni najbolj pomembna informacija, saj gre za znano korejsko investitorko in soustanoviteljico pospeševalnika Kstartup.

Z njima bo Bellabeat zagotovo lažje prodrl v svet mode, napovedan pa je tudi prihod v ameriški trgovski verigi BestBuy in Target, kjer so oddali prednaročila za kar 65 tisoč izdelkov, prodaja pa naj bi se po besedah Sandra Mura iz Bellabeata začela že sredi spomladi. Bellabeat je sicer v prvem krogu zbral približno 10 tisoč naročil, z odprtjem vmesnika API na svojih napravah pa bo svojo distribucijo razširil na več kot 40 zunanjih aplikacij.
Tehnologija za vse ženske
Časi za hrvaško-slovenski startup so zelo razburljivi, saj njihovi izdelki predstavljajo nov trend na področju nosljivih naprav – izdelki niso namenjeni samo geekicam in nadušenkam nad tehniko, pač pa so namenjeni vsem ženskam, kar so opazili tudi obiskovalci sejma v Las Vegasu.