Blackberry 10 – bo Feniks vstal iz prahu? - Netokracija.si

Blackberry 10 – bo Feniks vstal iz prahu?

Se še spomnite Blackberryja (BB)? To je tisti pametni telefon, katerega uporabniki nikoli ne bomo pozabili izjemno učinkovite tipkovnice, na katero je bolj preprosto tipkati kot 'tapkati' na kateri koli zaslon na dotik. Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila, mi je pred kakšnim letom zaupal, da uporablja dva mobilna telefona – BB za poslovno rabo, iPhone pa za 'vse ostalo'. Ravno 'vse ostalo' je tisto, kar je večino uporabnikov telefonov BB pregnalo h konkurenci.

Aaron Ardiri med predavanjem (foto: Simon Ručigaj)

Se še spomnite Blackberryja (BB)? To je tisti pametni telefon, katerega uporabniki nikoli ne bomo pozabili izjemno učinkovite tipkovnice, na katero je bolj preprosto tipkati kot ‘tapkati’ na kateri koli zaslon na dotik. Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila, mi je pred kakšnim letom zaupal, da uporablja dva mobilna telefona – BB za poslovno rabo, iPhone pa za ‘vse ostalo’. Ravno ‘vse ostalo’ je tisto, kar je večino uporabnikov telefonov BB pregnalo h konkurenci.

Mini Blackberry 10 Jam
Sobotne celodnevne predstavitve operacijskega sistema BB 10 v Mariboru se je udeležilo okoli 200 razvijalcev. S polnimi predavalnicami geekov so bili organizatorji zagotovo zadovoljni in očitno je, da BB še kako živi.

Nekaj vprašanj smo zastavili Aaronu Ardiriju, ‘principal developer evangelistu’, ki pravi, da nova platforma omogoča razvijalcem preprosto ‘prepakiranje’ aplikacij za Android v BB aplikacije in uporabo HTML5 pri razvoju.

Dogodek je obiskalo čez 200 razvijalcev (foto: Simon Ručigaj)

Marsikdo je že naredil križ čez BB, sedaj pa se obeta njegova oživitev. Kaj prinaša BB 10?

Oživitev je ključna beseda. BB doživlja velike spremembe. S pripojevanjem novih podjetij k matičnemu Research in Motion (RIM) ter njihovimi izkušnjami, znanji in drugačnimi pogledi, poskušamo narediti novo platformo konkurenčno, bolj privlačno in odprto. Prvi korak so predstavitve razvijalcem aplikacij po vsem svetu. Ključne prednosti so uporaba standardov HTML5 in preprosta predelava aplikacij, izdelanih za operacijski sistem Android, v aplikacije za sistem Blackberry 10. Kar 65 % vseh aplikacij iz Google play se da predelati v BB aplikacije, če le te ne uporabljajo funkcionalnosti kot so Google Maps ipd. Podobno velja tudi za Adobe air aplikacije, ki se uporabljajo na tabličnih računalnikih Blackberry Playbook. Razvijalcev ne pozivamo le k razvoju novih aplikacij, ampak predvsem k temu, da na BB prenesejo svoje predelane že obstoječe aplikacije, narejene v C, C++ in HTML5.

Kako boste pridobili nazaj uporabnike BB, ki so prešli na druge naprave?

To je eden največjih izzivov. S platformo BB 10, ki bo uradno lansirana 30. januarja 2013, zagotavljamo uporabnikom sodoben sistem, konkurenčen ostalim na trgu. Zanimiva funkcionalnost bo npr. BB Hub, v kateri lahko uporabnik na enem mestu združi vse svoje komunikacijske poti – elektronsko pošto, profile v družbenih omrežjih … Dodali pa smo tudi zanimivo funkcijo pri fotografiranju – fotoaparat posname nekaj sekvenc fotografije in izberemo lahko najprimernejšo. Saj poznamo tisto, ko je na fotografiji vedno nekdo z zaprtimi očmi, kajne?

Več o novem operacijskem sistemu BB 10 lahko izveste v video predstavitvi:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tzxQ2YUjk50[/youtube]

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.