#Bložič – vseslovensko srečanje blogerjev in uporabnikov Twitterja in Facebooka

Bložič je dogodek, na katerem se srečajo blogerji, tviteraši in uporabniki Facebooka, oz. vsi tisti, ki se sicer srečujejo na spletu. Letos bo potekal petič – v petek, 8. januarja ob 19. zvečer.

Blozic
Bložič bo v petek, 8. januarja ob 19.00 v Kavarni SEM.

Bložič organizira Boštjan Zrimšek, prvi dogodek pa je potekal leta 2007, ko je bila slovenska blogosfera v razcvetu. Letos se je kot sponzor pridružil tudi Si.mobil. Organizator nam je razložil bistvo dogodka:

‘Ko nametagi dobijo obraze’ je bil eden prvih sloganov. Torej, da se v živo spoznamo tisti, ki se družimo v virtualnem svetu. Gre za popolnoma prostovoljno druženje ljudi, ki nadaljujejo debato s Twitterja ali Facebooka še ob kavi ali pijači. O politiki ne govorimo, izogibamo se torej tem, ki nas ločujejo. Vedno znova sem presenečen, kako fajn ljudje smo, tisti ‘ekstrovertiranci in postavljači, ki prekomerno izgubljamo čas na spletu’.

Boštjan o ‘bložičnih’ začetkih pove:

Iniciativo je začel Denis H., jaz pa sem mu pridružil pri organizaciji. Prvi dogodek je bil tudi slučajna “kontra” dogodku Blogos, ki je bil komercialen in bolj medijsko podprt. Po ocenah udeležencev je bil naš dogodek bolj prisrčen in bolje obiskan, čeprav ni bilo med nami toliko ‘plačanih zvezdniških blogerjev’. Vmes je blogoscena dokaj potihnila, saj sta se pojavila Facebook in Twitter, ki omogočata  nujno in hitrejšo komunikacijo, stik s svetom. Ker se je veliko avtorjev vedno težje spravilo pisati blog, smo dogodek razširili tudi na uporabnike družbenih medijev. 

Udeležba na dogodku je brezplačna, prijava pa obvezna.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.