#Bložič – vseslovensko srečanje blogerjev in uporabnikov Twitterja in Facebooka - Netokracija.si

#Bložič – vseslovensko srečanje blogerjev in uporabnikov Twitterja in Facebooka

Bložič je dogodek, na katerem se srečajo blogerji, tviteraši in uporabniki Facebooka, oz. vsi tisti, ki se sicer srečujejo na spletu. Letos bo potekal petič – v petek, 8. januarja ob 19. zvečer.

Blozic
Bložič bo v petek, 8. januarja ob 19.00 v Kavarni SEM.

Bložič organizira Boštjan Zrimšek, prvi dogodek pa je potekal leta 2007, ko je bila slovenska blogosfera v razcvetu. Letos se je kot sponzor pridružil tudi Si.mobil. Organizator nam je razložil bistvo dogodka:

‘Ko nametagi dobijo obraze’ je bil eden prvih sloganov. Torej, da se v živo spoznamo tisti, ki se družimo v virtualnem svetu. Gre za popolnoma prostovoljno druženje ljudi, ki nadaljujejo debato s Twitterja ali Facebooka še ob kavi ali pijači. O politiki ne govorimo, izogibamo se torej tem, ki nas ločujejo. Vedno znova sem presenečen, kako fajn ljudje smo, tisti ‘ekstrovertiranci in postavljači, ki prekomerno izgubljamo čas na spletu’.

Boštjan o ‘bložičnih’ začetkih pove:

Iniciativo je začel Denis H., jaz pa sem mu pridružil pri organizaciji. Prvi dogodek je bil tudi slučajna “kontra” dogodku Blogos, ki je bil komercialen in bolj medijsko podprt. Po ocenah udeležencev je bil naš dogodek bolj prisrčen in bolje obiskan, čeprav ni bilo med nami toliko ‘plačanih zvezdniških blogerjev’. Vmes je blogoscena dokaj potihnila, saj sta se pojavila Facebook in Twitter, ki omogočata  nujno in hitrejšo komunikacijo, stik s svetom. Ker se je veliko avtorjev vedno težje spravilo pisati blog, smo dogodek razširili tudi na uporabnike družbenih medijev. 

Udeležba na dogodku je brezplačna, prijava pa obvezna.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.