Bluejay: Pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilu doseglo cilj na Kickstarterju

Bluejay: Pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilu doseglo cilj na Kickstarterju

Bluejay, pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilih, plod tudi slovenskega znanja, je v slabih desetih dneh Kickstarter kampanje preseglo cilj 80 tisoč ameriških dolarjev.

Bluejay
Bluejay je na Kickstarterju zbral več kot 80.000 ameriških dolarjev, do konca kampanje pa je še 21 dni (fotografije: Bluejay, The Kiwi Factory).

The Kiwi Factory je londonsko podjetje, ki ga je ustanovil uspešen podjetnik, Nicholas Barlett, osredotoča pa se predvsem na področje raziskav in razvoja ter IoT-ja. To je tudi podjetje, ki stoji za prvim pametnim avtomobilskim držalom za mobilne telefone na svetu. S svojimi vodstvenimi in tehnološkimi kompetencami se je pri podjetju izkazal tudi Slovenec, Martin Mikeln, diplomant Fakultete za eletrotehniko, ki je vodja projekta Bluejay, ki je te dni na Kickstarterju zbral več kot 80.000 ameriških dolarjev.

Vklopite navigacijo, sprejmite klic ali zamenjajte glasbo

Bluejay je pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilu, ki tudi avtomobile skupaj z nami pelje v 21. stoletje, v dobo informacij. Naprava namreč vsebuje pameten čip, ki jo povezuje z mobilnim telefonom prek bluetooth povezave. Sestavljen je iz aluminija in vzdržljivih karbonskih vlaken, zahvaljujoč različnim možnostim pa ga lahko v avtomobilu nastavite na sebi najustreznejše mesto.

Pametno držalo za mobilnik lahko namestite po svojih željah. Foto: Bluejay
Pametno držalo za mobilnik lahko namestite po svojih željah.

Mobilni telefon je z napravo povezan prek mobilne aplikacije, ki se zažene takoj, ko pride v ustrezno bližino Bluejayja. S tehnologijo Bluetooth vam pomaga pri iskanju avtomobila na parkirišču in obratno – pomaga tudi, ko založite svoj mobilni telefon v avtomobilu. Z aplikacijo so razvijalci hoteli čim bolj poenostaviti uporabo telefona med vožnjo, in sicer z bližnjico za klice in sporočila, navigacijo, možnostjo upravljanja glasbe, hkrati pa shranjuje podatke o vožnji. Aplikacija vsebuje tudi sistem zaznavanja prometnih nesreč:

Sistem zaznavanja in preprečevanja nesreč deluje na dveh ravneh. Da bi povečali koncentracijo med vožnjo, je naša aplikacija narejena s čim manj interakcijami v mislih, hkrati pa ponuja način vožnje brez motenj – tihi način, nastavitev zasedenosti v koledarju, izključitev potisnih obvestil, opozarjanje na postanke pri predolgi vožni, avtomatski odgovor ob klicu itd. Na drugi strani pa Bluejay ob nesreči le-to zazna prek vgrajenega visoko občutljivega pospeškometra in pošlje samodejno sporočilo izbranemu kontaktu ter pokliče službo za pomoč.

Maja Voje, The Kiwi Factory

Uspeh je vedno rezultat trdega dela, ne pa naključja

Bluejay je svojo Kickstarter kampanjo začel 25. februarja, do sedaj pa je zbral kar 82.592 ameriških dolarjev in dosegel cilj. Kot pravijo v podjetju, tak uspeh ni naključje, saj so zanj trdo delali:

Navdušeni smo. Res smo hvaležni in veseli, da so se avtomobilski navdušenci in ljubitelji tehnologije tako pozitivno odzvali na produkt. Ne gre pa za naključje – promocijo načrtujemo od prvega dne razvojnega cikla in pred kampanjo smo naredili obsežno raziskavo trga, seznam mnenjskih vodij na našem ciljnem področju in strategijo za PR, ki jo pomaga uresničevati tudi agencija. Iz vidika zunanjega opazovalca bi lahko morda mislili, da nam je sekira padla v med, ampak realnost je taka, da se nihče v ekipi ne spomni več, kdaj je nazadnje imel prost vikend ali zaključil z delom ob 17.00. Tako pač je, za vsakim uspehom čez noč se skriva ogromno trdega dela.

Maja Voje, The Kiwi Factory

Na projektu sodeluje zelo pisana delovna ekipa, ki se mora tako dnevno usklajevati. Slovenija, Združeno kraljestvo, ZDA, Nova Zelandija, Avstralija, Indonezija, … A kot ugotavljajo v podjetju, je to zanje samo dobro, saj so tako lahko dosegljivi 24 ur na dan. Srečujejo se prek Skype sestankov, multikulturnost pa svoje dobre lastnosti kaže tudi na inovativnih rešitvah, ki jih ustvarijo.

Martin Mikeln (levo) in Nicholas Barlett, Kiwi Factory. Foto: Bluejay
Martin Mikeln (levo) in Nicholas Barlett, The Kiwi Factory.

Del proizvodnje tudi v Sloveniji

Pred zagonom kampanje so opravili tudi svojo ‘domačo nalogo’ in raziskali trg, da bi poiskali ciljno skupino. Po več testiranjih in analizah profilov so prišli do ugotovitve, da največ zanimanja za tovrsten produkt prihaja iz zahodne obale ZDA, med katerimi so predvsem moški, stari med 25 in 35 let.

V avgustu in septembru smo testirali več profilov ciljnega trga. Najprej smo naredili persone, potem intervjuje s kupci, kratko anketo in potem ciljno skupino targetirali z oglasi na Facebooku. V sklopu te kampanje se je izkazalo, da je največ zanimanja za produkt, sodeč po nadpovprečno visokih konverzijah, na spletni strani, kamor smo vodili zainteresirane ljudi iz Facebook oglasov (opomba: konverzija je bila takrat to, da pustijo mail, da jih bomo obvestili, kdaj bo produkt na voljo). Podatki testne kampanje so pokazali, da največ zanimanja prihaja iz zahodne obale ZDA.

Maja Voje, The Kiwi Factory

Proizvodnja izdelka bo potekala deloma na Kitajskem, deloma pa v Nemčiji in v Sloveniji, kjer načrtujejo tudi sestavljanje in testiranje izdelkov. Prav tako bo pri nas logistični in distribucijski center. S tem v podjetju zagotavljajo kar nekaj novih delovnih mest na domačih tleh.

Trenutno pri Bluejayu ostajajo na ravni spletne trgovine, medtem ko glede drugih rešitev še nimajo končnih odločitev. Svoje pametno držalo za mobilni telefon v avtomobilu lahko s podporo na Kickstarterju dobite za 79 ameriških dolarjev, čaka pa vas še kar nekaj pripravljenih plačilnih paketov.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.