Bluejay: Pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilu doseglo cilj na Kickstarterju

Bluejay, pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilih, plod tudi slovenskega znanja, je v slabih desetih dneh Kickstarter kampanje preseglo cilj 80 tisoč ameriških dolarjev.

Bluejay
Bluejay je na Kickstarterju zbral več kot 80.000 ameriških dolarjev, do konca kampanje pa je še 21 dni (fotografije: Bluejay, The Kiwi Factory).

The Kiwi Factory je londonsko podjetje, ki ga je ustanovil uspešen podjetnik, Nicholas Barlett, osredotoča pa se predvsem na področje raziskav in razvoja ter IoT-ja. To je tudi podjetje, ki stoji za prvim pametnim avtomobilskim držalom za mobilne telefone na svetu. S svojimi vodstvenimi in tehnološkimi kompetencami se je pri podjetju izkazal tudi Slovenec, Martin Mikeln, diplomant Fakultete za eletrotehniko, ki je vodja projekta Bluejay, ki je te dni na Kickstarterju zbral več kot 80.000 ameriških dolarjev.

Vklopite navigacijo, sprejmite klic ali zamenjajte glasbo

Bluejay je pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilu, ki tudi avtomobile skupaj z nami pelje v 21. stoletje, v dobo informacij. Naprava namreč vsebuje pameten čip, ki jo povezuje z mobilnim telefonom prek bluetooth povezave. Sestavljen je iz aluminija in vzdržljivih karbonskih vlaken, zahvaljujoč različnim možnostim pa ga lahko v avtomobilu nastavite na sebi najustreznejše mesto.

Pametno držalo za mobilnik lahko namestite po svojih željah. Foto: Bluejay
Pametno držalo za mobilnik lahko namestite po svojih željah.

Mobilni telefon je z napravo povezan prek mobilne aplikacije, ki se zažene takoj, ko pride v ustrezno bližino Bluejayja. S tehnologijo Bluetooth vam pomaga pri iskanju avtomobila na parkirišču in obratno – pomaga tudi, ko založite svoj mobilni telefon v avtomobilu. Z aplikacijo so razvijalci hoteli čim bolj poenostaviti uporabo telefona med vožnjo, in sicer z bližnjico za klice in sporočila, navigacijo, možnostjo upravljanja glasbe, hkrati pa shranjuje podatke o vožnji. Aplikacija vsebuje tudi sistem zaznavanja prometnih nesreč:

Sistem zaznavanja in preprečevanja nesreč deluje na dveh ravneh. Da bi povečali koncentracijo med vožnjo, je naša aplikacija narejena s čim manj interakcijami v mislih, hkrati pa ponuja način vožnje brez motenj – tihi način, nastavitev zasedenosti v koledarju, izključitev potisnih obvestil, opozarjanje na postanke pri predolgi vožni, avtomatski odgovor ob klicu itd. Na drugi strani pa Bluejay ob nesreči le-to zazna prek vgrajenega visoko občutljivega pospeškometra in pošlje samodejno sporočilo izbranemu kontaktu ter pokliče službo za pomoč.

Maja Voje, The Kiwi Factory

Uspeh je vedno rezultat trdega dela, ne pa naključja

Bluejay je svojo Kickstarter kampanjo začel 25. februarja, do sedaj pa je zbral kar 82.592 ameriških dolarjev in dosegel cilj. Kot pravijo v podjetju, tak uspeh ni naključje, saj so zanj trdo delali:

Navdušeni smo. Res smo hvaležni in veseli, da so se avtomobilski navdušenci in ljubitelji tehnologije tako pozitivno odzvali na produkt. Ne gre pa za naključje – promocijo načrtujemo od prvega dne razvojnega cikla in pred kampanjo smo naredili obsežno raziskavo trga, seznam mnenjskih vodij na našem ciljnem področju in strategijo za PR, ki jo pomaga uresničevati tudi agencija. Iz vidika zunanjega opazovalca bi lahko morda mislili, da nam je sekira padla v med, ampak realnost je taka, da se nihče v ekipi ne spomni več, kdaj je nazadnje imel prost vikend ali zaključil z delom ob 17.00. Tako pač je, za vsakim uspehom čez noč se skriva ogromno trdega dela.

Maja Voje, The Kiwi Factory

Na projektu sodeluje zelo pisana delovna ekipa, ki se mora tako dnevno usklajevati. Slovenija, Združeno kraljestvo, ZDA, Nova Zelandija, Avstralija, Indonezija, … A kot ugotavljajo v podjetju, je to zanje samo dobro, saj so tako lahko dosegljivi 24 ur na dan. Srečujejo se prek Skype sestankov, multikulturnost pa svoje dobre lastnosti kaže tudi na inovativnih rešitvah, ki jih ustvarijo.

Martin Mikeln (levo) in Nicholas Barlett, Kiwi Factory. Foto: Bluejay
Martin Mikeln (levo) in Nicholas Barlett, The Kiwi Factory.

Del proizvodnje tudi v Sloveniji

Pred zagonom kampanje so opravili tudi svojo ‘domačo nalogo’ in raziskali trg, da bi poiskali ciljno skupino. Po več testiranjih in analizah profilov so prišli do ugotovitve, da največ zanimanja za tovrsten produkt prihaja iz zahodne obale ZDA, med katerimi so predvsem moški, stari med 25 in 35 let.

V avgustu in septembru smo testirali več profilov ciljnega trga. Najprej smo naredili persone, potem intervjuje s kupci, kratko anketo in potem ciljno skupino targetirali z oglasi na Facebooku. V sklopu te kampanje se je izkazalo, da je največ zanimanja za produkt, sodeč po nadpovprečno visokih konverzijah, na spletni strani, kamor smo vodili zainteresirane ljudi iz Facebook oglasov (opomba: konverzija je bila takrat to, da pustijo mail, da jih bomo obvestili, kdaj bo produkt na voljo). Podatki testne kampanje so pokazali, da največ zanimanja prihaja iz zahodne obale ZDA.

Maja Voje, The Kiwi Factory

Proizvodnja izdelka bo potekala deloma na Kitajskem, deloma pa v Nemčiji in v Sloveniji, kjer načrtujejo tudi sestavljanje in testiranje izdelkov. Prav tako bo pri nas logistični in distribucijski center. S tem v podjetju zagotavljajo kar nekaj novih delovnih mest na domačih tleh.

Trenutno pri Bluejayu ostajajo na ravni spletne trgovine, medtem ko glede drugih rešitev še nimajo končnih odločitev. Svoje pametno držalo za mobilni telefon v avtomobilu lahko s podporo na Kickstarterju dobite za 79 ameriških dolarjev, čaka pa vas še kar nekaj pripravljenih plačilnih paketov.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.