Briefomatic: spletna aplikacija za boljše digitalne rezultate - Netokracija.si

Briefomatic: spletna aplikacija za boljše digitalne rezultate

Slabi rezultati digitalnih akcij so pogosto posledica slabega naročnikovega briefa. Ekipa Madwise CC je razvila Brief-o-matic, aplikacijo, ki izboljša proces brifiranja in lahko pripelje do boljših digitalnih rezultatov.

Screen Shot 2014-12-10 at 16.57.00

Manjša, mlada in/ali startup podjetja običajno niso ravno pogosti naročniki klasičnih oglaševalskih agencij – TV oglas in obcestni plakat sta za marsikoga pač preživeti zadevi, ki proti kombinaciji spletne analitike, vsebinskega marketinga in ciljanega oglaševanja nimata za burek. S to filozofijo pa se startupi vse bolj ujamejo z novimi digitalnimi agencijami – tistimi, ki zagovarjajo razvoj spletnih orodij, spremljanje vsega mogočega, fokus na uporabnike in, konec koncev, vsaj približno merljiv ROI (return-on-investment) različnih aktivnosti. Ko ugotovimo, da bi sodelovanje z dobro digitalno agencijo našemu podjetju znalo koristiti – kje sploh začeti?

V oglaševalski panogi je “brief” od nekdaj označeval začetek projekta – bil je dokaz, da je naročnik premislil, kaj sploh želi. Slednje se morda sliši samoumevno, vendar vsi poznamo primere iz prakse, ko naročnik “nekaj bi”, a še sam ne ve zakaj, kdaj, kaj, kako … Zaradi pomanjkljive priprave rezultat zato pogosto ni tako dober, kot bi lahko bil.

Z razvojem digitalnega oglaševanja se je vsakodnevni tempo v podjetjih še pospešil; časa za razmislek in pripravo je še manj, povpraševanja in projekti so prevečkrat zreducirani na nekaj alinej v e-mailu. Ker pa seveda želite rezultate, vas zanima kako pripraviti boljši brief. Kot pravijo – there’s an app for that!

Aplikacija za boljši brief

Screen Shot 2014-12-10 at 17.01.45

Brief-o-Matic je spletna aplikacija agencije Madwise, namenjena pripravi boljšega inputa (saj poznate koncept GIGO – garbage in, garbage out?) pri sodelovanju z agencijo. Ponudi uporaben framework in uporabnika pelje skozi celoten proces priprave briefa: katere informacije so pomembne, o čem velja razmisliti, kaj sploh želimo z digitalnim marketingom doseči. Na koncu vse vpisane odgovore zloži v PDF dokument, ki ga uporabnik lahko pošlje naprej oz. prilagodi po svoje. Seveda Brief-o-Matic ne more sam ustvariti odgovorov, vsekakor pa premaga 5 alinej v emailu in pripravljavcu prihrani kar nekaj živcev. Kar je zelo dober začetek.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.