Briefomatic: spletna aplikacija za boljše digitalne rezultate

Slabi rezultati digitalnih akcij so pogosto posledica slabega naročnikovega briefa. Ekipa Madwise CC je razvila Brief-o-matic, aplikacijo, ki izboljša proces brifiranja in lahko pripelje do boljših digitalnih rezultatov.

Screen Shot 2014-12-10 at 16.57.00

Manjša, mlada in/ali startup podjetja običajno niso ravno pogosti naročniki klasičnih oglaševalskih agencij – TV oglas in obcestni plakat sta za marsikoga pač preživeti zadevi, ki proti kombinaciji spletne analitike, vsebinskega marketinga in ciljanega oglaševanja nimata za burek. S to filozofijo pa se startupi vse bolj ujamejo z novimi digitalnimi agencijami – tistimi, ki zagovarjajo razvoj spletnih orodij, spremljanje vsega mogočega, fokus na uporabnike in, konec koncev, vsaj približno merljiv ROI (return-on-investment) različnih aktivnosti. Ko ugotovimo, da bi sodelovanje z dobro digitalno agencijo našemu podjetju znalo koristiti – kje sploh začeti?

V oglaševalski panogi je “brief” od nekdaj označeval začetek projekta – bil je dokaz, da je naročnik premislil, kaj sploh želi. Slednje se morda sliši samoumevno, vendar vsi poznamo primere iz prakse, ko naročnik “nekaj bi”, a še sam ne ve zakaj, kdaj, kaj, kako … Zaradi pomanjkljive priprave rezultat zato pogosto ni tako dober, kot bi lahko bil.

Z razvojem digitalnega oglaševanja se je vsakodnevni tempo v podjetjih še pospešil; časa za razmislek in pripravo je še manj, povpraševanja in projekti so prevečkrat zreducirani na nekaj alinej v e-mailu. Ker pa seveda želite rezultate, vas zanima kako pripraviti boljši brief. Kot pravijo – there’s an app for that!

Aplikacija za boljši brief

Screen Shot 2014-12-10 at 17.01.45

Brief-o-Matic je spletna aplikacija agencije Madwise, namenjena pripravi boljšega inputa (saj poznate koncept GIGO – garbage in, garbage out?) pri sodelovanju z agencijo. Ponudi uporaben framework in uporabnika pelje skozi celoten proces priprave briefa: katere informacije so pomembne, o čem velja razmisliti, kaj sploh želimo z digitalnim marketingom doseči. Na koncu vse vpisane odgovore zloži v PDF dokument, ki ga uporabnik lahko pošlje naprej oz. prilagodi po svoje. Seveda Brief-o-Matic ne more sam ustvariti odgovorov, vsekakor pa premaga 5 alinej v emailu in pripravljavcu prihrani kar nekaj živcev. Kar je zelo dober začetek.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.