Briefomatic: spletna aplikacija za boljše digitalne rezultate - Netokracija.si

Briefomatic: spletna aplikacija za boljše digitalne rezultate

Slabi rezultati digitalnih akcij so pogosto posledica slabega naročnikovega briefa. Ekipa Madwise CC je razvila Brief-o-matic, aplikacijo, ki izboljša proces brifiranja in lahko pripelje do boljših digitalnih rezultatov.

Screen Shot 2014-12-10 at 16.57.00

Manjša, mlada in/ali startup podjetja običajno niso ravno pogosti naročniki klasičnih oglaševalskih agencij – TV oglas in obcestni plakat sta za marsikoga pač preživeti zadevi, ki proti kombinaciji spletne analitike, vsebinskega marketinga in ciljanega oglaševanja nimata za burek. S to filozofijo pa se startupi vse bolj ujamejo z novimi digitalnimi agencijami – tistimi, ki zagovarjajo razvoj spletnih orodij, spremljanje vsega mogočega, fokus na uporabnike in, konec koncev, vsaj približno merljiv ROI (return-on-investment) različnih aktivnosti. Ko ugotovimo, da bi sodelovanje z dobro digitalno agencijo našemu podjetju znalo koristiti – kje sploh začeti?

V oglaševalski panogi je “brief” od nekdaj označeval začetek projekta – bil je dokaz, da je naročnik premislil, kaj sploh želi. Slednje se morda sliši samoumevno, vendar vsi poznamo primere iz prakse, ko naročnik “nekaj bi”, a še sam ne ve zakaj, kdaj, kaj, kako … Zaradi pomanjkljive priprave rezultat zato pogosto ni tako dober, kot bi lahko bil.

Z razvojem digitalnega oglaševanja se je vsakodnevni tempo v podjetjih še pospešil; časa za razmislek in pripravo je še manj, povpraševanja in projekti so prevečkrat zreducirani na nekaj alinej v e-mailu. Ker pa seveda želite rezultate, vas zanima kako pripraviti boljši brief. Kot pravijo – there’s an app for that!

Aplikacija za boljši brief

Screen Shot 2014-12-10 at 17.01.45

Brief-o-Matic je spletna aplikacija agencije Madwise, namenjena pripravi boljšega inputa (saj poznate koncept GIGO – garbage in, garbage out?) pri sodelovanju z agencijo. Ponudi uporaben framework in uporabnika pelje skozi celoten proces priprave briefa: katere informacije so pomembne, o čem velja razmisliti, kaj sploh želimo z digitalnim marketingom doseči. Na koncu vse vpisane odgovore zloži v PDF dokument, ki ga uporabnik lahko pošlje naprej oz. prilagodi po svoje. Seveda Brief-o-Matic ne more sam ustvariti odgovorov, vsekakor pa premaga 5 alinej v emailu in pripravljavcu prihrani kar nekaj živcev. Kar je zelo dober začetek.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.