Z reševanjem poslovnih primerov do spoznavanja bodočih delodajalcev

Pogosto lahko slišimo, da so univerze preveč teoretično usmerjene in ne vidijo dejanskih potreb trga. Preveč je teorije in premalo prakse. K večjemu povezovanju akademskega sveta in podjetij na trgu lahko prav gotovo pripomorejo tekmovanja, kot je hrvaški Case Study Competition. Pozor, prijave na letošnje tekmovanje se iztečejo 17. marca!

cscnaslovna
Case Study Competition 2017

Reševanje poslovnih primerov

Case Study Competition je študentsko tekmovanje v reševanju dejanskih poslovnih primerov različnih podjetij iz regije. Organizira ga hrvaško študentsko združenje eStudent,  cilj tekmovanja pa je, da študentje pokažejo in uporabijo svoja znanja, se zavejo dejanskega delovnega okolja in izzivov v njem ter navežejo stik z bodočimi delodajalci. Na tekmovanju sodelujejo študentje različnih smeri in zanimanj, ki jih pritegnejo poslovni izzivi širokega spektra podjetij.

Od lajšanja birokracije v banki do marketinške strategije za šampon

Tako se bodo lahko v letošnjem tekmovanju študentje na primer spopadli z izzivom Zagrebačke banke, kako samostojnim podjetnikom in malim podjetjem kar najbolj olajšati odpiranje poslovnega računa in poslovanje; v izzivu hrvaškega telekoma bodo lahko razmišljali, kako bodo videti storitve za stranke v prihodnosti; ali pa si bodo zamislili celovito marketinško strategijo za šampon proti prhljaju podjetja L’Oreal. Poleg omenjenih bodo študentje letos lahko reševali tudi izzive podjetij Adacta, Ina, Pliva, PBZ, Zagrebačke pivovarne (Ožujsko), Pan, Samsung in Reebok.

Regionalno tekmovanje

Na tekmovanju sodelujejo ekipe 2–4 študentov katere koli smeri. Poleg hrvaških so dobrodošli tudi študentje iz Slovenije, Bosne in Hercegovine, Črne Gore in Srbije. Vsaka ekipa se odloči za reševanje enega poslovnega primera (vsak študent pa lahko rešuje dva izziva v enaki ali različni ekipi). Po izteku prijav na sestanku predstavnik podjetja predstavi poslovni primer, ozadje in podatke, ki jih študentje potrebujejo, ves čas tekmovanja pa jim je tudi na voljo za dodatna vprašanja in pojasnila.

Kaj pa nagrade?

Vsako podjetje izbere najboljše tri rešitve poslovnega primera in jih nagradi z denarnimi nagradami v višini 10.000, 5.000 in 3.000 kun. Te so vsekakor mamljive, še nekoliko pomembnejše pa so morda dodatne nagrade v obliki praks in pripravništev, ki jih določi vsako podjetje posebej. Na ta način dobijo študentje vpogled v delovanje poslovnega sveta in si nabirajo izkušnje, podjetja pa lažje najdejo nove kadre – študente, ki so pokazali zanimanje in znanje ter rešili izziv. S takšnimi pristopi je prehod s fakultete na trg dela gotovo enostavnejši.

Če si študent/ka in te veseli reševanje dejanskih poslovnih izzivov, pohiti, saj se prijave zaključijo v petek, 17. marca! Na Case Study Competition 2017 se lahko prijaviš tukaj.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.