Z reševanjem poslovnih primerov do spoznavanja bodočih delodajalcev

Pogosto lahko slišimo, da so univerze preveč teoretično usmerjene in ne vidijo dejanskih potreb trga. Preveč je teorije in premalo prakse. K večjemu povezovanju akademskega sveta in podjetij na trgu lahko prav gotovo pripomorejo tekmovanja, kot je hrvaški Case Study Competition. Pozor, prijave na letošnje tekmovanje se iztečejo 17. marca!

cscnaslovna
Case Study Competition 2017

Reševanje poslovnih primerov

Case Study Competition je študentsko tekmovanje v reševanju dejanskih poslovnih primerov različnih podjetij iz regije. Organizira ga hrvaško študentsko združenje eStudent,  cilj tekmovanja pa je, da študentje pokažejo in uporabijo svoja znanja, se zavejo dejanskega delovnega okolja in izzivov v njem ter navežejo stik z bodočimi delodajalci. Na tekmovanju sodelujejo študentje različnih smeri in zanimanj, ki jih pritegnejo poslovni izzivi širokega spektra podjetij.

Od lajšanja birokracije v banki do marketinške strategije za šampon

Tako se bodo lahko v letošnjem tekmovanju študentje na primer spopadli z izzivom Zagrebačke banke, kako samostojnim podjetnikom in malim podjetjem kar najbolj olajšati odpiranje poslovnega računa in poslovanje; v izzivu hrvaškega telekoma bodo lahko razmišljali, kako bodo videti storitve za stranke v prihodnosti; ali pa si bodo zamislili celovito marketinško strategijo za šampon proti prhljaju podjetja L’Oreal. Poleg omenjenih bodo študentje letos lahko reševali tudi izzive podjetij Adacta, Ina, Pliva, PBZ, Zagrebačke pivovarne (Ožujsko), Pan, Samsung in Reebok.

Regionalno tekmovanje

Na tekmovanju sodelujejo ekipe 2–4 študentov katere koli smeri. Poleg hrvaških so dobrodošli tudi študentje iz Slovenije, Bosne in Hercegovine, Črne Gore in Srbije. Vsaka ekipa se odloči za reševanje enega poslovnega primera (vsak študent pa lahko rešuje dva izziva v enaki ali različni ekipi). Po izteku prijav na sestanku predstavnik podjetja predstavi poslovni primer, ozadje in podatke, ki jih študentje potrebujejo, ves čas tekmovanja pa jim je tudi na voljo za dodatna vprašanja in pojasnila.

Kaj pa nagrade?

Vsako podjetje izbere najboljše tri rešitve poslovnega primera in jih nagradi z denarnimi nagradami v višini 10.000, 5.000 in 3.000 kun. Te so vsekakor mamljive, še nekoliko pomembnejše pa so morda dodatne nagrade v obliki praks in pripravništev, ki jih določi vsako podjetje posebej. Na ta način dobijo študentje vpogled v delovanje poslovnega sveta in si nabirajo izkušnje, podjetja pa lažje najdejo nove kadre – študente, ki so pokazali zanimanje in znanje ter rešili izziv. S takšnimi pristopi je prehod s fakultete na trg dela gotovo enostavnejši.

Če si študent/ka in te veseli reševanje dejanskih poslovnih izzivov, pohiti, saj se prijave zaključijo v petek, 17. marca! Na Case Study Competition 2017 se lahko prijaviš tukaj.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.