Z reševanjem poslovnih primerov do spoznavanja bodočih delodajalcev

Z reševanjem poslovnih primerov do spoznavanja bodočih delodajalcev

Pogosto lahko slišimo, da so univerze preveč teoretično usmerjene in ne vidijo dejanskih potreb trga. Preveč je teorije in premalo prakse. K večjemu povezovanju akademskega sveta in podjetij na trgu lahko prav gotovo pripomorejo tekmovanja, kot je hrvaški Case Study Competition. Pozor, prijave na letošnje tekmovanje se iztečejo 17. marca!

cscnaslovna
Case Study Competition 2017

Reševanje poslovnih primerov

Case Study Competition je študentsko tekmovanje v reševanju dejanskih poslovnih primerov različnih podjetij iz regije. Organizira ga hrvaško študentsko združenje eStudent,  cilj tekmovanja pa je, da študentje pokažejo in uporabijo svoja znanja, se zavejo dejanskega delovnega okolja in izzivov v njem ter navežejo stik z bodočimi delodajalci. Na tekmovanju sodelujejo študentje različnih smeri in zanimanj, ki jih pritegnejo poslovni izzivi širokega spektra podjetij.

Od lajšanja birokracije v banki do marketinške strategije za šampon

Tako se bodo lahko v letošnjem tekmovanju študentje na primer spopadli z izzivom Zagrebačke banke, kako samostojnim podjetnikom in malim podjetjem kar najbolj olajšati odpiranje poslovnega računa in poslovanje; v izzivu hrvaškega telekoma bodo lahko razmišljali, kako bodo videti storitve za stranke v prihodnosti; ali pa si bodo zamislili celovito marketinško strategijo za šampon proti prhljaju podjetja L’Oreal. Poleg omenjenih bodo študentje letos lahko reševali tudi izzive podjetij Adacta, Ina, Pliva, PBZ, Zagrebačke pivovarne (Ožujsko), Pan, Samsung in Reebok.

Regionalno tekmovanje

Na tekmovanju sodelujejo ekipe 2–4 študentov katere koli smeri. Poleg hrvaških so dobrodošli tudi študentje iz Slovenije, Bosne in Hercegovine, Črne Gore in Srbije. Vsaka ekipa se odloči za reševanje enega poslovnega primera (vsak študent pa lahko rešuje dva izziva v enaki ali različni ekipi). Po izteku prijav na sestanku predstavnik podjetja predstavi poslovni primer, ozadje in podatke, ki jih študentje potrebujejo, ves čas tekmovanja pa jim je tudi na voljo za dodatna vprašanja in pojasnila.

Kaj pa nagrade?

Vsako podjetje izbere najboljše tri rešitve poslovnega primera in jih nagradi z denarnimi nagradami v višini 10.000, 5.000 in 3.000 kun. Te so vsekakor mamljive, še nekoliko pomembnejše pa so morda dodatne nagrade v obliki praks in pripravništev, ki jih določi vsako podjetje posebej. Na ta način dobijo študentje vpogled v delovanje poslovnega sveta in si nabirajo izkušnje, podjetja pa lažje najdejo nove kadre – študente, ki so pokazali zanimanje in znanje ter rešili izziv. S takšnimi pristopi je prehod s fakultete na trg dela gotovo enostavnejši.

Če si študent/ka in te veseli reševanje dejanskih poslovnih izzivov, pohiti, saj se prijave zaključijo v petek, 17. marca! Na Case Study Competition 2017 se lahko prijaviš tukaj.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.