ChallengeUp izziva IoT startupe, da prevetrijo industrijo

ChallengeUp izziva IoT startupe, da prevetrijo industrijo

Internet stvari je trenutno pravi hit na področju prihodnosti tehnologij. Dejstvo pa je, da smo v tej prihodnosti že do kolen. Medtem, ko so nekatera podjetja že začela razvijati rešitve na tem področju, so Cisco, Intel in hub:raum združili moči z namenom, da bi ustvarili edinstven program za startupe, ki vedo, kako izkoristiti vse večjo 'omreženost'.

luka-sučić-challenge-up
Luka Sučić, evangelist v pospeševalniku hub:raum: “Namen natečaja je pomagati startupom, da čim hitreje in čim bolj učinkovito komercializirajo svoje produkte.”

challengeUp je tekmovanje, ki želi zbrati najboljše in najbolj inovativne IoT startupe iz Srednje in Vzhodne Evrope, ki bodo dobili možnost za intenzivno usposabljanje v Krakowu v družbi mentorjev in strokovnjakov na področju interneta stvari.

Dvanajst najboljših prispelih prijav se bo prebilo v naslednji krog, kjer jih čaka štirimesečno izobraževanje v prostorih pospeševalnika hub:raum v Krakowu, finalni dogodek, imenovan challengeUp Summit, pa je predviden v novembru, kjer bodo ekipe svoje izdelke in tehnologijo prikazale investitorjem, podjetnikom, direktorjem velikih korporacij in predstavnikom medijev.

Zakaj internet stvari?

Internet stvari je trend, ki nam pomaga povečati produktivnost in nam omogoča, da več ustvarjamo, izumljamo in kombiniramo, je povedal Luka Sučić, evangelist hub:rauma:

Želimo nekaj, kar ni preoblikovana izvedba nečesa že obstoječega. Startupe, kot je na primer Ecoisme, ki po imenu prepozna VSE naprave v hiši, in ve, koliko energije porabi določena naprava. Iščemo startupe v vseh fazah. Idealno bi bilo, če bi našli neko ostarelo panogo, ki je zrela za prevetritev, omogočila pa bi ogromno povečanje produktivnosti, ne glede na to, ali gre za živinorejo, poljedelstvo, težko industrijo ali kaj drugega.

challenge-up
Trije IKT velikani so zelo dobra osnova za podporo in razvoj novih projektov.

Cilj programa je pomagati startupom na področju interneta stvari, da v čim krajšem času karseda učinkovito začnejo tržiti svoje produkte, z vso podporo, ki jo lahko dobijo od te korporativne trojke:

Kar skušamo narediti, je to, da spodbujamo in povečujemo zanimanje na področju Internet of Things na področju regije, z resničnimi primeri. Želimo si, da po tem programu nastane skupnost startupov, ki bo prek svojih projektov pokazala, kako je treba delati, lansirati in prodajati IoT.

Tri korporacije so zelo dober temelj in podpora za novoustanovljena podjetja, ki so se odločila, da se bodo ukvarjala z ‘internetom stvari’ – Intel izdeluje strojno opremo, Cisco je zadolžen za omrežja in poslovanje, Deutsche Telekom pa prispeva povezljivost. Hub:raum ima veliko izkušenj s podporo mladim podjetjem, zato je ustvaril program, zagotovil mentorstvo, zagotovil mreženje in poskrbel za ostalo podporo.

Če že razvijate svoj projekt Interneta stvari, nikar ne zamudite priložnosti in nadaljujte v družbi treh velikih igralcev na tem področju. Vse dodatne informacije lahko najdete na spletni strani natečajaprijave so možne le še do 25. maja!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.