ChallengeUp izziva IoT startupe, da prevetrijo industrijo

ChallengeUp izziva IoT startupe, da prevetrijo industrijo

Internet stvari je trenutno pravi hit na področju prihodnosti tehnologij. Dejstvo pa je, da smo v tej prihodnosti že do kolen. Medtem, ko so nekatera podjetja že začela razvijati rešitve na tem področju, so Cisco, Intel in hub:raum združili moči z namenom, da bi ustvarili edinstven program za startupe, ki vedo, kako izkoristiti vse večjo 'omreženost'.

luka-sučić-challenge-up
Luka Sučić, evangelist v pospeševalniku hub:raum: “Namen natečaja je pomagati startupom, da čim hitreje in čim bolj učinkovito komercializirajo svoje produkte.”

challengeUp je tekmovanje, ki želi zbrati najboljše in najbolj inovativne IoT startupe iz Srednje in Vzhodne Evrope, ki bodo dobili možnost za intenzivno usposabljanje v Krakowu v družbi mentorjev in strokovnjakov na področju interneta stvari.

Dvanajst najboljših prispelih prijav se bo prebilo v naslednji krog, kjer jih čaka štirimesečno izobraževanje v prostorih pospeševalnika hub:raum v Krakowu, finalni dogodek, imenovan challengeUp Summit, pa je predviden v novembru, kjer bodo ekipe svoje izdelke in tehnologijo prikazale investitorjem, podjetnikom, direktorjem velikih korporacij in predstavnikom medijev.

Zakaj internet stvari?

Internet stvari je trend, ki nam pomaga povečati produktivnost in nam omogoča, da več ustvarjamo, izumljamo in kombiniramo, je povedal Luka Sučić, evangelist hub:rauma:

Želimo nekaj, kar ni preoblikovana izvedba nečesa že obstoječega. Startupe, kot je na primer Ecoisme, ki po imenu prepozna VSE naprave v hiši, in ve, koliko energije porabi določena naprava. Iščemo startupe v vseh fazah. Idealno bi bilo, če bi našli neko ostarelo panogo, ki je zrela za prevetritev, omogočila pa bi ogromno povečanje produktivnosti, ne glede na to, ali gre za živinorejo, poljedelstvo, težko industrijo ali kaj drugega.

challenge-up
Trije IKT velikani so zelo dobra osnova za podporo in razvoj novih projektov.

Cilj programa je pomagati startupom na področju interneta stvari, da v čim krajšem času karseda učinkovito začnejo tržiti svoje produkte, z vso podporo, ki jo lahko dobijo od te korporativne trojke:

Kar skušamo narediti, je to, da spodbujamo in povečujemo zanimanje na področju Internet of Things na področju regije, z resničnimi primeri. Želimo si, da po tem programu nastane skupnost startupov, ki bo prek svojih projektov pokazala, kako je treba delati, lansirati in prodajati IoT.

Tri korporacije so zelo dober temelj in podpora za novoustanovljena podjetja, ki so se odločila, da se bodo ukvarjala z ‘internetom stvari’ – Intel izdeluje strojno opremo, Cisco je zadolžen za omrežja in poslovanje, Deutsche Telekom pa prispeva povezljivost. Hub:raum ima veliko izkušenj s podporo mladim podjetjem, zato je ustvaril program, zagotovil mentorstvo, zagotovil mreženje in poskrbel za ostalo podporo.

Če že razvijate svoj projekt Interneta stvari, nikar ne zamudite priložnosti in nadaljujte v družbi treh velikih igralcev na tem področju. Vse dodatne informacije lahko najdete na spletni strani natečajaprijave so možne le še do 25. maja!

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?