Chariyo: Klik, ki res pomaga

Chariyo: Klik, ki res pomaga

Slovenski splet je bogatejši za platformo za množično dobrodelnost, Chariyo, ki sredstva za oglaševanje spreminja v dobrodelne prispevke. Z ogledom oglasa namreč podarite 1 EUR za projekt po lastni izbiri.

 

Chariyo je podjetje, ki z ogledi oglasov zbira sredstva za dobrodelne organizacije. Vir: Chariyo
Chariyo je podjetje, ki z ogledi oglasov zbira sredstva za dobrodelne organizacije. Vir: Chariyo

Ideja, ki je zorela skorajda tri leta, je pred nekaj meseci ugledala luč sveta. David Černuta, 26-letni ustanovitelj startupa Chariyo, je s svojim nizozemskim prijateljem že pred leti prišel na zamisel o množični dobrodelnosti, potem, ko ni našel preprostega digitalnega načina, kako pomagati dobrodelnim projektom.

Razmišljala sva – ves internet temelji na oglaševanju, podjetja za to porabijo ogromne zneske. Kaj če bi model obrnili v prid dobrodelnim organizacijam?

David Černuta, ustanovitelj Chariyo

Černuta je platformo oblikoval po naslednjem principu: obiskovalec si ogleda oglas, odgovori na kratko vsebinsko vprašanje iz oglasa, s čimer si oglaševalec zagotovi njegovo pozornost, nato pa po želji svoje dejanje objavi na Facebooku in tako prispeva dodatna sredstva saj s tem k ogledu oglasa povabi še več uporabnikov spleta. Vse je podrobno razloženo v videu:

Tako je nastala ideja za platformo za množično dobrodelnost. Obiskovalci lahko na njej darujejo povsem brezplačno, dobrodelne organizacije dobijo dodatna sredstva, podjetja pa prek platforme na pozitiven in nevsiljiv način komunicirajo s potrošniki.

Zgolj všečki na Facebooku ne pomagajo

Mnogi izmed nas smo že kdaj všečkali objavo, ki je trdila, da s svojim všečkom podarimo toliko in toliko denarja za določen namen. Pri Chariyu pravijo, da takšne objave niso učinkovite, pogosto pa gre za prevare:

Mnogi še vedno mislijo, da klik ali pa všeček na Facebooku kaj spremeni, kar žal ni res. Na Chariyu pa 60 sekund pozornosti dejansko pomeni 1 EUR za dober namen.

David Černuta, ustanovitelj Chariyo

Ker je v svetu vedno nekdo pomoči potreben, projektov za zbiranje denarja ni bilo težko poiskati. V prvi fazi lahko na platformi pomagate socialno ogroženim v Mariboru, podprete Rdeče noske … projekta nakupa tehtnice za novorojenčke v Pediatrični kliniki in sterilizacije prostoživečih mačk sta bila uspešna. V Pediatrični kliniki so zadovoljni:

Začetki so vedno poseben izziv in izbrali smo projekt nabave nove tehtnice za novorojenčke, ki jo potrebujejo na Kliničnem oddelku za neonatologijo. In ni težko najti povezave. Mi se trudimo za tiste, ki so komaj prvič zadihali, medtem ko se pri Chariyo s polno sapo na svoj inovativen in za donatorje spodbuden način trudijo za tiste organizacije, ki želimo svoje projekte spraviti v življenje.

doc. dr. Anamarija Meglič, dr. med. predsednica uprave Ustanove za novo Pediatrično kliniko

Obiščite platformo in preverite, kako lahko tudi vi pomagate!

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.