Chariyo: Klik, ki res pomaga

Slovenski splet je bogatejši za platformo za množično dobrodelnost, Chariyo, ki sredstva za oglaševanje spreminja v dobrodelne prispevke. Z ogledom oglasa namreč podarite 1 EUR za projekt po lastni izbiri.

 

Chariyo je podjetje, ki z ogledi oglasov zbira sredstva za dobrodelne organizacije. Vir: Chariyo
Chariyo je podjetje, ki z ogledi oglasov zbira sredstva za dobrodelne organizacije. Vir: Chariyo

Ideja, ki je zorela skorajda tri leta, je pred nekaj meseci ugledala luč sveta. David Černuta, 26-letni ustanovitelj startupa Chariyo, je s svojim nizozemskim prijateljem že pred leti prišel na zamisel o množični dobrodelnosti, potem, ko ni našel preprostega digitalnega načina, kako pomagati dobrodelnim projektom.

Razmišljala sva – ves internet temelji na oglaševanju, podjetja za to porabijo ogromne zneske. Kaj če bi model obrnili v prid dobrodelnim organizacijam?

David Černuta, ustanovitelj Chariyo

Černuta je platformo oblikoval po naslednjem principu: obiskovalec si ogleda oglas, odgovori na kratko vsebinsko vprašanje iz oglasa, s čimer si oglaševalec zagotovi njegovo pozornost, nato pa po želji svoje dejanje objavi na Facebooku in tako prispeva dodatna sredstva saj s tem k ogledu oglasa povabi še več uporabnikov spleta. Vse je podrobno razloženo v videu:

Tako je nastala ideja za platformo za množično dobrodelnost. Obiskovalci lahko na njej darujejo povsem brezplačno, dobrodelne organizacije dobijo dodatna sredstva, podjetja pa prek platforme na pozitiven in nevsiljiv način komunicirajo s potrošniki.

Zgolj všečki na Facebooku ne pomagajo

Mnogi izmed nas smo že kdaj všečkali objavo, ki je trdila, da s svojim všečkom podarimo toliko in toliko denarja za določen namen. Pri Chariyu pravijo, da takšne objave niso učinkovite, pogosto pa gre za prevare:

Mnogi še vedno mislijo, da klik ali pa všeček na Facebooku kaj spremeni, kar žal ni res. Na Chariyu pa 60 sekund pozornosti dejansko pomeni 1 EUR za dober namen.

David Černuta, ustanovitelj Chariyo

Ker je v svetu vedno nekdo pomoči potreben, projektov za zbiranje denarja ni bilo težko poiskati. V prvi fazi lahko na platformi pomagate socialno ogroženim v Mariboru, podprete Rdeče noske … projekta nakupa tehtnice za novorojenčke v Pediatrični kliniki in sterilizacije prostoživečih mačk sta bila uspešna. V Pediatrični kliniki so zadovoljni:

Začetki so vedno poseben izziv in izbrali smo projekt nabave nove tehtnice za novorojenčke, ki jo potrebujejo na Kliničnem oddelku za neonatologijo. In ni težko najti povezave. Mi se trudimo za tiste, ki so komaj prvič zadihali, medtem ko se pri Chariyo s polno sapo na svoj inovativen in za donatorje spodbuden način trudijo za tiste organizacije, ki želimo svoje projekte spraviti v življenje.

doc. dr. Anamarija Meglič, dr. med. predsednica uprave Ustanove za novo Pediatrično kliniko

Obiščite platformo in preverite, kako lahko tudi vi pomagate!

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.