Chariyo: Klik, ki res pomaga

Slovenski splet je bogatejši za platformo za množično dobrodelnost, Chariyo, ki sredstva za oglaševanje spreminja v dobrodelne prispevke. Z ogledom oglasa namreč podarite 1 EUR za projekt po lastni izbiri.

 

Chariyo je podjetje, ki z ogledi oglasov zbira sredstva za dobrodelne organizacije. Vir: Chariyo
Chariyo je podjetje, ki z ogledi oglasov zbira sredstva za dobrodelne organizacije. Vir: Chariyo

Ideja, ki je zorela skorajda tri leta, je pred nekaj meseci ugledala luč sveta. David Černuta, 26-letni ustanovitelj startupa Chariyo, je s svojim nizozemskim prijateljem že pred leti prišel na zamisel o množični dobrodelnosti, potem, ko ni našel preprostega digitalnega načina, kako pomagati dobrodelnim projektom.

Razmišljala sva – ves internet temelji na oglaševanju, podjetja za to porabijo ogromne zneske. Kaj če bi model obrnili v prid dobrodelnim organizacijam?

David Černuta, ustanovitelj Chariyo

Černuta je platformo oblikoval po naslednjem principu: obiskovalec si ogleda oglas, odgovori na kratko vsebinsko vprašanje iz oglasa, s čimer si oglaševalec zagotovi njegovo pozornost, nato pa po želji svoje dejanje objavi na Facebooku in tako prispeva dodatna sredstva saj s tem k ogledu oglasa povabi še več uporabnikov spleta. Vse je podrobno razloženo v videu:

Tako je nastala ideja za platformo za množično dobrodelnost. Obiskovalci lahko na njej darujejo povsem brezplačno, dobrodelne organizacije dobijo dodatna sredstva, podjetja pa prek platforme na pozitiven in nevsiljiv način komunicirajo s potrošniki.

Zgolj všečki na Facebooku ne pomagajo

Mnogi izmed nas smo že kdaj všečkali objavo, ki je trdila, da s svojim všečkom podarimo toliko in toliko denarja za določen namen. Pri Chariyu pravijo, da takšne objave niso učinkovite, pogosto pa gre za prevare:

Mnogi še vedno mislijo, da klik ali pa všeček na Facebooku kaj spremeni, kar žal ni res. Na Chariyu pa 60 sekund pozornosti dejansko pomeni 1 EUR za dober namen.

David Černuta, ustanovitelj Chariyo

Ker je v svetu vedno nekdo pomoči potreben, projektov za zbiranje denarja ni bilo težko poiskati. V prvi fazi lahko na platformi pomagate socialno ogroženim v Mariboru, podprete Rdeče noske … projekta nakupa tehtnice za novorojenčke v Pediatrični kliniki in sterilizacije prostoživečih mačk sta bila uspešna. V Pediatrični kliniki so zadovoljni:

Začetki so vedno poseben izziv in izbrali smo projekt nabave nove tehtnice za novorojenčke, ki jo potrebujejo na Kliničnem oddelku za neonatologijo. In ni težko najti povezave. Mi se trudimo za tiste, ki so komaj prvič zadihali, medtem ko se pri Chariyo s polno sapo na svoj inovativen in za donatorje spodbuden način trudijo za tiste organizacije, ki želimo svoje projekte spraviti v življenje.

doc. dr. Anamarija Meglič, dr. med. predsednica uprave Ustanove za novo Pediatrično kliniko

Obiščite platformo in preverite, kako lahko tudi vi pomagate!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.