Chipolo širi svojo družino sledilnikov

Po začetku na Kickstarterju leta 2013 je slovenski izdelek Chipolo, pametni obesek za iskanje izgubljenih predmetov, pred dvema letoma dobil novo podobo in dodatne funkcije. Od letos pa mu družbo delata dva nova bratca, ki omogočata enostavno iskanje manjših in tanjših predmetov.

Klasični Chipolo, ki je zelo priljubljen pripomoček pri iskanju izgubljenih ključev. (Foto: Chipolo)
Klasični Chipolo, ki je zelo priljubljen pripomoček pri iskanju izgubljenih ključev. (Foto: Chipolo)

Slovenski Chipolo je svoja nova izdelka Chipolo Sticker in Chipolo Clip, za katera pravijo, da imata najmanjše in najtanjše ohišje na svetu, razkril na letošnjem mednarodnem sejmu potrošniške elektronike (CES) v Las Vegasu. Hkrati je podjetje predstavilo še platformo Chipolo, ki podjetjem omogoča, da svoje izdelke obogatijo s funkcijo pametne lokacije in jih povežejo z njihovo mrežo izgubljenih predmetov.

Z reševanjem preprostih problemov spreminjamo uporabnikov vsakdan. Naša rešitev daje vsakemu predmetu moč pametne lokacije, kar uporabnikom daje večjo brezskrbnost v njihovem vsakodnevnem življenju.

Tadej Jevševar, soustanovitelj podjetja Chipolo

Chipolo za očala

Le nekoliko večji od sponke za papir se Chipolo Sticker lahko pohvali kot trenutno najmanjša brezžična sledilna naprava na svetu. Ker je dovolj majhen, da ga lahko pripnemo na očala ali brezžične slušalke, lahko zdaj z njegovo pomočjo najdemo tudi predmete z majhno površino. Chipolo Sticker se kljub majhnosti oglaša s 85 dB, polni pa se prek radijskih frekvenc. Pri tem uporablja napredno tehnologijo, ki temelji na konceptu WattUp.

Pogosto izgubljate očala? Morda bo prava rešitev za vašo težavo Chipolo Sticker. (Foto: Chipolo)
Pogosto izgubljate očala? Morda bo prava rešitev Chipolo Sticker. (Foto: Chipolo)

Chipolo za osebno izkaznico

Chipolo Clip je izredno tanek sledilnik Bluetooth v obliki zaponke. Ta se elegantno pritrdi na potni list ali osebno izkaznico, ko pa ga snamete, ga lahko enostavno zataknete v prostor za kartico v denarnici. Chipolo Clip je nekoliko glasnejši od manjšega brata in se oglaša z 90 dB, napaja pa ga nezamenljiva baterija. Ko se mu življenjska doba izteče, ga lahko uporabnik zamenja za novega in izkoristi 50 % popust.

Chipolo Clip lahko pritrdite tudi v denarnico. (Foto: Chipolo)
Chipolo Clip lahko pritrdite tudi v denarnico. (Foto: Chipolo)

Kako najdemo izgubljeno?

Oba izdelka delujeta s pomočjo mobilne aplikacije Chipolo, ki je na voljo za naprave iOS in Android. Če želimo poiskati izgubljeni predmet, lahko z aplikacijo sprožimo zvonjenje Chipola, ki je pritrjen nanj. Ta način deluje, če je izgubljeni predmet od nas oddaljen največ 60 m. V nasprotnem primeru si aplikacija zapomni, kje je bil Chipolo nazadnje povezan z mobitelom. Uporabnik lahko nato ta Chipolo označi za izgubljenega in ko se mu približa drug uporabnik mreže izgubljenih predmetov, aplikacija lastnika obvesti o lokaciji.

Lokacijo izgubljenega predmeta si lahko ogledate na zemljevidu (Foto: Chipolo).
Lokacijo izgubljenega predmeta si lahko ogledamo na zemljevidu. (Foto: Chipolo)

Chipolo za podjetja

Chipolo vabi podjetja, da se pridružijo njihovi mreži in svojim izdelkom dodajo prednost pametne lokacije. Ta uporabnikom omogoča, da izdelek poiščejo s pomočjo zvočnega signala ali zemljevida. V izdelke s tehnologijo Bluetooth in z zvočnikom se da strojno in programsko opremo, ki jo zahteva Chipolo, preprosto vgraditi. Ostalim Chipolo ponuja svojo strojno opremo, s katero lahko podjetja dosežejo sledljivost tudi drugih izdelkov.

Z odpiranjem naše platforme tudi za druga podjetja bodo uporabniki postali del največje mreže izgubljenih predmetov na svetu, ki šteje več kot milijon uporabnikov.

Tadej Jevševar, soustanovitelj podjetja Chipolo

Nova izdelka Chipolo Clip in Chipolo Sticker sta trenutno še na razvojni stopnji, predvidevajo pa, da bo prvi na voljo spomladi, drugi pa ob koncu letošnjega leta.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.