Po začetku na Kickstarterju leta 2013 je slovenski izdelek Chipolo, pametni obesek za iskanje izgubljenih predmetov, pred dvema letoma dobil novo podobo in dodatne funkcije. Od letos pa mu družbo delata dva nova bratca, ki omogočata enostavno iskanje manjših in tanjših predmetov.

Slovenski Chipolo je svoja nova izdelka Chipolo Sticker in Chipolo Clip, za katera pravijo, da imata najmanjše in najtanjše ohišje na svetu, razkril na letošnjem mednarodnem sejmu potrošniške elektronike (CES) v Las Vegasu. Hkrati je podjetje predstavilo še platformo Chipolo, ki podjetjem omogoča, da svoje izdelke obogatijo s funkcijo pametne lokacije in jih povežejo z njihovo mrežo izgubljenih predmetov.
Z reševanjem preprostih problemov spreminjamo uporabnikov vsakdan. Naša rešitev daje vsakemu predmetu moč pametne lokacije, kar uporabnikom daje večjo brezskrbnost v njihovem vsakodnevnem življenju.
Tadej Jevševar, soustanovitelj podjetja Chipolo
Chipolo za očala
Le nekoliko večji od sponke za papir se Chipolo Sticker lahko pohvali kot trenutno najmanjša brezžična sledilna naprava na svetu. Ker je dovolj majhen, da ga lahko pripnemo na očala ali brezžične slušalke, lahko zdaj z njegovo pomočjo najdemo tudi predmete z majhno površino. Chipolo Sticker se kljub majhnosti oglaša s 85 dB, polni pa se prek radijskih frekvenc. Pri tem uporablja napredno tehnologijo, ki temelji na konceptu WattUp.

Chipolo za osebno izkaznico
Chipolo Clip je izredno tanek sledilnik Bluetooth v obliki zaponke. Ta se elegantno pritrdi na potni list ali osebno izkaznico, ko pa ga snamete, ga lahko enostavno zataknete v prostor za kartico v denarnici. Chipolo Clip je nekoliko glasnejši od manjšega brata in se oglaša z 90 dB, napaja pa ga nezamenljiva baterija. Ko se mu življenjska doba izteče, ga lahko uporabnik zamenja za novega in izkoristi 50 % popust.

Kako najdemo izgubljeno?
Oba izdelka delujeta s pomočjo mobilne aplikacije Chipolo, ki je na voljo za naprave iOS in Android. Če želimo poiskati izgubljeni predmet, lahko z aplikacijo sprožimo zvonjenje Chipola, ki je pritrjen nanj. Ta način deluje, če je izgubljeni predmet od nas oddaljen največ 60 m. V nasprotnem primeru si aplikacija zapomni, kje je bil Chipolo nazadnje povezan z mobitelom. Uporabnik lahko nato ta Chipolo označi za izgubljenega in ko se mu približa drug uporabnik mreže izgubljenih predmetov, aplikacija lastnika obvesti o lokaciji.

Chipolo za podjetja
Chipolo vabi podjetja, da se pridružijo njihovi mreži in svojim izdelkom dodajo prednost pametne lokacije. Ta uporabnikom omogoča, da izdelek poiščejo s pomočjo zvočnega signala ali zemljevida. V izdelke s tehnologijo Bluetooth in z zvočnikom se da strojno in programsko opremo, ki jo zahteva Chipolo, preprosto vgraditi. Ostalim Chipolo ponuja svojo strojno opremo, s katero lahko podjetja dosežejo sledljivost tudi drugih izdelkov.
Z odpiranjem naše platforme tudi za druga podjetja bodo uporabniki postali del največje mreže izgubljenih predmetov na svetu, ki šteje več kot milijon uporabnikov.
Tadej Jevševar, soustanovitelj podjetja Chipolo
Nova izdelka Chipolo Clip in Chipolo Sticker sta trenutno še na razvojni stopnji, predvidevajo pa, da bo prvi na voljo spomladi, drugi pa ob koncu letošnjega leta.