CubeSensors spremenil ime v Koto in lansiral Indiegogo kampanjo

CubeSensors spremenil ime v Koto in začel z Indiegogo kampanjo za nove produkte

Pametne kocke CubeSensors so bile pred kratkim preimenovane v Koto Smart Sensors, danes pa je podjetje predstavilo novo generacijo senzorjev in začelo z Indiegogo kampanjo, s katero želi zbrati 50.000 ameriških dolarjev.

Koto-all_sensors-house-square
Koto, nova blagovna znamka za še pametnejše kocke

Majhne kocke, napolnjene s senzorji, ki merijo različne parametre v zaprtem prostoru, analizirajo okolje in uporabnika prek aplikacije opozorijo, ko je nekaj narobe (ob priporočilih, kako ‘situacijo’ izboljšati), že dobro poznamo. Ekipa, ki jo vodi direktor Aleš Špetič, je po več tisoč prodanih kosih, dostavljenih v 50 držav sveta, 500 milijonih meritvah, zmagi na TechCrunch Hardware Battlefieldu in investiciji ustanoviteljev Bitstampa, dokazala, da je v Sloveniji možno ‘iz nule’ ustvariti uspešno ‘hardversko’ podjetje.

Napočil je trenutek za naslednji korak: predstavitev prve večje produktne posodobitve in kampanjo množičnega financiranja na servisu Indiegogo, s katero želijo zbrati 50 tisoč ameriških dolarjev.

Koto-Storm-check-dog-at-home

Koto – barvita blagovna znamka za novo generacijo pametnih kock

Kocke CubeSensors so postale Koto Smart Sensors, spremembo imena blagovne znamke pa je ekskluzivno za Netokracijo komentirala Kotojeva Alja Isakovič:

Ime CubeSensors ni bilo najbolj preprosto za pomnjenje, zato smo že pred dobrim letom začeli iskati ime, ki bi bilo bolj preprosto, hkrati pa nas ne bi omejevalo le na obliko kocke. Koto je stara finska beseda za dom. Kratko, igrivo ime, ki se po našem mnenju odlično poda novi družini izdelkov, ki skrbijo za to, da imajo naši domovi boljše okolje.

Družino Koto sedaj sestavljajo:

  • Koto Blink (69 USD) – osnoven tip senzorja, ki spremlja temperaturo, vlažnost, svetlobo in hrup. Polniti ga je treba le dvakrat letno, podatke pa lokalno hrani več tednov. Je idealen za apartmaje, vikende in potovanja.
  • Koto Air (119 USD) je nadgrajena verzija Koto Blinka, ki zazna prah in škodljive pline. Zaradi sposobnosti nadzora nad kakovostjo zraka je Koto Air idealen za spalnice, otroške sobe in astmatike.
  • Koto Storm (179 USD) vsebuje tudi majhen zaslon, ki prikaže trenutno temperaturo in vas obvesti o novi prejeti e-pošti ali prihajajoči nevihti.

Dostavo prvih pošiljk načrtujejo za februar 2016.

Koto-weather-app

50.000 dolarjev za prve pošiljke do februarja 2016

Čeprav so se množičnega financiranja na začetku otepali, so se sedaj zanj le odločili. Kot je povedala Alja:

Proizvodnja novih produktov je precejšen zalogaj. Crowdfunding kampanja nam lahko pomaga pri tem, da naenkrat naročimo večje količine po boljši ceni. Hkrati pa tudi preverimo odziv potencialnih kupcev in vidimo, za katere senzorje bo največ zanimanja. Za startup, kot smo mi, je to odlična odskočna deska za nove produkte.

V primeru, da finančni cilj presežejo, imajo v načrtu zanimive nadgradnje produktov. Zakaj pa so izbrali Indiegogo in ne Kickstartarja, kot to naredi večina slovenskih ekip?

Z Indiegogojem smo v stiku že dalj časa, še preden smo začeli razmišljati o kampanji. Ponudili so nam precej podpore, v tednih pred kampanjo so nam odlično svetovali tudi glede vsebine in logistike kampanje.

Vse obstoječe kocke se bodo odlično razumele z novimi Koto senzorji in novo Koto aplikacijo. Kot pravi Alja, je med obstoječimi strankami že kar nekaj zanimanja za nove kocke.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.