Ljubljanski CurioCity ponuja prvi 'selfie izlet' po prestolnici

Ljubljanski CurioCity ponuja prvi ‘selfie izlet’ po prestolnici

Ves svet že nekaj let nori za selfiji in palicami, ki pomagajo narediti boljše fotografije. Eni jih s pridom uporabljajo, spet drugi v njih vidijo popoln nesmisel in se posmehujejo turistom. Val navdušenja so ujeli pri podjetju CurioCity, ki ljubljanskim turistom ponuja prvi uraden selfie ogled mesta.

Selfie izlet CurioCity
Pri podjetju CurioCity so zasnovali prvi ljubljanski selfie izlet. Ideja se hitro širi po evropskih prestolnicah.

Dragan Barbutovski, Uroš Trauner, Tjaša Janovljak in Tom Norman so ‘krivci’, da je slovenska prestolnica postala bogatejša za prvi uraden selfie izlet. CurioCity namreč obiskovalcem Ljubljane ponuja eno- do dvourni selfie izlet, kjer vas bodo vodiči popeljali po znanih in manj znanih kotičkih mesta v družbi vašega pametnega telefona in selfie palice. S podobnimi izleti so letošnjo pomlad začeli tudi v Londonu, ideja pa se hitro širi po evropskih mestih.

‘Express Your Selfie’

Podjetje CurioCity je bilo ustanovljeno pred kratkim z namenom ponujati drugačne oglede mesta, kjer bodo lahko obiskovalci ‘na polno’ začutili slovensko prestolnico. Najbolj zanimiv v tem trenutku je zagotovo ogled mesta s poudarki na delanju selfijev – fotografiranju samih sebe z znamenitostjo v ozadju. Ogled traja do dve uri, namenjen pa je manjšim skupinam – vsekakor tudi tistim, ki s slikanjem selfijev še niso tako vešči. Možna je tudi izposoja selfie palice, ki bo pomagala ujeti še lepše perspektive.

Poleg selfie ogleda mesta obiskovalcem ponujajo še štiri različne vodene oglede. From LJ With Love je ogled, pri katerem so vključeni tudi obiski in ogledi rastočih ljubljanskih socialnih podjetij. Z njimi lahko preživite tudi Lazy Sunday oz. leno nedeljo, skupaj pa sledite tudi zmajevemu repu in iščete njegove sledi po mestu v Zmajevih zgodbah. Za najbolj radovedne turiste pa je na voljo tudi individualno vodenje oz. program, ki ga pri podjetju ustvarijo glede na želje turistov.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?