Ljubljanski CurioCity ponuja prvi ‘selfie izlet’ po prestolnici

Ves svet že nekaj let nori za selfiji in palicami, ki pomagajo narediti boljše fotografije. Eni jih s pridom uporabljajo, spet drugi v njih vidijo popoln nesmisel in se posmehujejo turistom. Val navdušenja so ujeli pri podjetju CurioCity, ki ljubljanskim turistom ponuja prvi uraden selfie ogled mesta.

Selfie izlet CurioCity
Pri podjetju CurioCity so zasnovali prvi ljubljanski selfie izlet. Ideja se hitro širi po evropskih prestolnicah.

Dragan Barbutovski, Uroš Trauner, Tjaša Janovljak in Tom Norman so ‘krivci’, da je slovenska prestolnica postala bogatejša za prvi uraden selfie izlet. CurioCity namreč obiskovalcem Ljubljane ponuja eno- do dvourni selfie izlet, kjer vas bodo vodiči popeljali po znanih in manj znanih kotičkih mesta v družbi vašega pametnega telefona in selfie palice. S podobnimi izleti so letošnjo pomlad začeli tudi v Londonu, ideja pa se hitro širi po evropskih mestih.

‘Express Your Selfie’

Podjetje CurioCity je bilo ustanovljeno pred kratkim z namenom ponujati drugačne oglede mesta, kjer bodo lahko obiskovalci ‘na polno’ začutili slovensko prestolnico. Najbolj zanimiv v tem trenutku je zagotovo ogled mesta s poudarki na delanju selfijev – fotografiranju samih sebe z znamenitostjo v ozadju. Ogled traja do dve uri, namenjen pa je manjšim skupinam – vsekakor tudi tistim, ki s slikanjem selfijev še niso tako vešči. Možna je tudi izposoja selfie palice, ki bo pomagala ujeti še lepše perspektive.

Poleg selfie ogleda mesta obiskovalcem ponujajo še štiri različne vodene oglede. From LJ With Love je ogled, pri katerem so vključeni tudi obiski in ogledi rastočih ljubljanskih socialnih podjetij. Z njimi lahko preživite tudi Lazy Sunday oz. leno nedeljo, skupaj pa sledite tudi zmajevemu repu in iščete njegove sledi po mestu v Zmajevih zgodbah. Za najbolj radovedne turiste pa je na voljo tudi individualno vodenje oz. program, ki ga pri podjetju ustvarijo glede na želje turistov.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.