Ptujski Databox prejel 3,3 milijone dolarjev investicije

Ptujski Databox, ki je bil pred tremi leti sprejet v bostonski podjetniški inkubator TechStars, je prejel investicijo v višini 3,3 milijone dolarjev. Vanj sta investirala investicijska sklada Founder Collective in Accomplice.

Slovensko-ameriški startup Databox s sedežem na Ptuju je pridobil 3,3 milijone investicije s strani ameriških investicijskih skladov. Vir: Databox
Slovensko-ameriški startup Databox s sedežem na Ptuju je pridobil 3,3 milijone dolarjev investicije s strani ameriških investicijskih skladov. Foto: Databox

Ptujčana Davorin Gabrovec in Vlada Petrović sta razvila poslovno rešitev, ki iz obilice podatkov izlušči pomembnejše indikatorje poslovanja in o slednjih tudi sproti obvešča. Storitev, imenovana Databox, je bila pred tremi leti sprejeta v podjetniški pospeševalnik v Bostonu, TechStars. Od tam se je razširila na ameriško tržišče, tudi del ekipe posluje od tam. Vendar razvoj produkta ostaja na Ptuju.

V ZDA so v lanskem letu podpisali pogodbo s trgovskima verigama Staples in Sears, letos pa so investitorja prav tako poiskali na ameriških tleh. Odločili so se za Founder Collective in Accomplice. Slednji nam bo bolj znan pod imenom Atlas Venture, a je letos junija prišlo do preimenovanja sklada. Oba investicijska sklada upravljata z velikim premoženjem, Founder Collective pa ne tudi med prvimi investiral v Uber.

Ekipa Databoxa se širi, trenutno jih sodeluje 25. Vir: Databox
Ekipa Databoxa se širi, trenutno jih sodeluje 25. Foto: Databox

Ekipa Databoxa se v skladu z investicijami in širjenjem obsega dela tudi sama povečuje. Trenutno zaposlujejo 25 oseb na Ptuju in v Bostonu. Pred kratkim se je ekipi kot direktor pridružil Swami Kumaresan iz Bostona, ki je v preteklosti deloval v podjetju Carbonite. O startupu je povedal:

Databox je v tem segmentu nekaj posebnega, saj iz preobilja poslovnih podatkov, v katerem se utapljajo sodobna podjetja, izlušči najpomembnejše indikatorje poslovanja in o njih sproti obvešča vodilne, ne da bi za to potrebovali veliko tehničnega dela.

Podjetje za jesen načrtuje nove poteze, predvsem še odločnejši korak naprej k preprosti konfiguraciji in povezljivosti Databoxa z drugimi poslovnimi rešitvami z minimalno tehničnega predznanja.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.