DevopsDays 3. in 4. aprila v Ljubljani

Mednarodna konferenca DevopsDays 3. in 4. aprila v Ljubljani

3. in 4. aprila 2015 se bo v Ljubljani zgodila dvodnevna mednarodna konferenca DevopsDays. V City Hotelu v Ljubljani se bo tudi letos zbrala pisana druščina inženirjev, sistemskih administratorjev, razvijalcev, vodij razvoja in študentov računalništva. Organizatorji vabijo vse zainteresirane, da se prijavijo kot predavatelji.

Devops Days Ljubljana 2015
Organizatorji DevopsDays Ljubljana: Tomaž Kovačič, Tea Klemen in Andrei Serdeliuc (foto: Janez Klemenčič)

Konferenca DevopsDays je namenjena vsem, ki delujejo na področju sistemskih operacij in razvoja, organizirajo pa jo trije navdušenci nad gibanjem Devops: Andrei Serdeliuc (CubeSensors), Tomaž Kovačič (Zemanta) in Tea Klemen (Apikot).

Devops je koncept razvoja, v katerem je ključen poudarek na sodelovanju med razvojem in operacijami. Beseda Devops je skovanka dveh okrajšav, pri čemer se “dev” (development) nanaša na razvijalce v širšem smislu oz. vse osebe, ki so vključene v razvoj samega produkta (od programerjev do Q&A ekipe), “ops” pa je krovni pojem za vsa delovna mesta, ki se s produktom ukvarjajo po releasu: od sistemskih inženirjev, sistemskih administratorjev, skrbnikov podatkovnih baz itn. Posebnost koncepta je ravno sodelovanje obeh timov v celotnem življenjskem ciklusu produkta, pri čemer tudi operacije uporabljajo enake metode dela kot razvijalci, cilj pa je čim hitrejša in kakovostnejša produkcija. Devops ni zgolj metoda dela, je širše gibanje, ki ga sooblikujejo tudi priznana tehnološka podjetja, kot so Flickr, Facebook, Twitter, Netflix in LinkedIn.

Konferenca je primerna tako za začetnike kot profesionalce. Kot napovedujejo organizatorji:

DevopsDays je dogodek, ki predstavlja most med razvijalci in operativnim delom, je mesto, kjer se rojevajo in delijo ideje, znanje in orodja ter odpirajo nova poznanstva in perspektive.

DevOps Days 2014
Utrinek z lanskega dogodka DevopsDays (foto: Andrei Serdeliuc).

Prvi dogodek DevopsDays se je zgodil leta 2009 v Belgiji, od takrat pa se je gibanje razširilo številnih mestih. Lanskoletni dogodek v Ljubljani, na katerem so gostili predavatelje iz ZDA, Argentine, Izraela, Madžarske in Latvije, je bil eden izmed 18 podobnih, ki so potekali po vsem svetu, pa vendar edini v regiji, vtisi sodelujočih pa so bili izredno pozitivni.

Predavajte na DevopsDays

DevopsDays ni klasična konferenca, kjer organizator določi teme in govorce, saj vsakdo ima možnost prijaviti temo. Če želite predavati na konferenci, se prijavite čim prej.

Prvi del obeh dni poteka v obliki predavanj. Drugi, popoldanski del, poteka po principu Open Spacea. Kot napovedujejo organizatorji (ki pravijo, da neformalnega druženja prav tako ne bo manjkalo):

Prav za ta del lahko rečemo, da je čas, ko se rodi največ idej in kjer se reši največ konkretnih problemov, s katerimi se pri svojem delu srečujemo vsakodnevno. Pričakujemo odprte tematske razprave manjših skupin, ki jih lahko predlaga vsak udeleženec dogodka.

DevopsDays Ljubljana 2015
Tea, Tomaž in Andrei vabijo vse zainteresirane predavatelje k prijavi predavanj za DevopsDays Ljubljana (foto: Janez Klemenčič).

Early bird cene vstopnic do 15. februarja

Cene po najugodnejši earlybird ceni (90 €) si lahko zagotovite samo do nedelje, 15. februarja, zato pohitite!

Netokracija je regijski medijski sponzor DevopsDays 2015.

Komentarji

  1. n.n.

    n.n.

    9. 2. 2015. v 18:37

    > Organizatorji vabijo vse zainteresirane, da se prijavijo kot predavatelji.

    V članku manjka ključen podatek. Namreč, koliko (neto) plačajo predavateljem,

Comments are closed.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.