DevopsDays 3. in 4. aprila v Ljubljani

Mednarodna konferenca DevopsDays 3. in 4. aprila v Ljubljani

3. in 4. aprila 2015 se bo v Ljubljani zgodila dvodnevna mednarodna konferenca DevopsDays. V City Hotelu v Ljubljani se bo tudi letos zbrala pisana druščina inženirjev, sistemskih administratorjev, razvijalcev, vodij razvoja in študentov računalništva. Organizatorji vabijo vse zainteresirane, da se prijavijo kot predavatelji.

Devops Days Ljubljana 2015
Organizatorji DevopsDays Ljubljana: Tomaž Kovačič, Tea Klemen in Andrei Serdeliuc (foto: Janez Klemenčič)

Konferenca DevopsDays je namenjena vsem, ki delujejo na področju sistemskih operacij in razvoja, organizirajo pa jo trije navdušenci nad gibanjem Devops: Andrei Serdeliuc (CubeSensors), Tomaž Kovačič (Zemanta) in Tea Klemen (Apikot).

Devops je koncept razvoja, v katerem je ključen poudarek na sodelovanju med razvojem in operacijami. Beseda Devops je skovanka dveh okrajšav, pri čemer se “dev” (development) nanaša na razvijalce v širšem smislu oz. vse osebe, ki so vključene v razvoj samega produkta (od programerjev do Q&A ekipe), “ops” pa je krovni pojem za vsa delovna mesta, ki se s produktom ukvarjajo po releasu: od sistemskih inženirjev, sistemskih administratorjev, skrbnikov podatkovnih baz itn. Posebnost koncepta je ravno sodelovanje obeh timov v celotnem življenjskem ciklusu produkta, pri čemer tudi operacije uporabljajo enake metode dela kot razvijalci, cilj pa je čim hitrejša in kakovostnejša produkcija. Devops ni zgolj metoda dela, je širše gibanje, ki ga sooblikujejo tudi priznana tehnološka podjetja, kot so Flickr, Facebook, Twitter, Netflix in LinkedIn.

Konferenca je primerna tako za začetnike kot profesionalce. Kot napovedujejo organizatorji:

DevopsDays je dogodek, ki predstavlja most med razvijalci in operativnim delom, je mesto, kjer se rojevajo in delijo ideje, znanje in orodja ter odpirajo nova poznanstva in perspektive.

DevOps Days 2014
Utrinek z lanskega dogodka DevopsDays (foto: Andrei Serdeliuc).

Prvi dogodek DevopsDays se je zgodil leta 2009 v Belgiji, od takrat pa se je gibanje razširilo številnih mestih. Lanskoletni dogodek v Ljubljani, na katerem so gostili predavatelje iz ZDA, Argentine, Izraela, Madžarske in Latvije, je bil eden izmed 18 podobnih, ki so potekali po vsem svetu, pa vendar edini v regiji, vtisi sodelujočih pa so bili izredno pozitivni.

Predavajte na DevopsDays

DevopsDays ni klasična konferenca, kjer organizator določi teme in govorce, saj vsakdo ima možnost prijaviti temo. Če želite predavati na konferenci, se prijavite čim prej.

Prvi del obeh dni poteka v obliki predavanj. Drugi, popoldanski del, poteka po principu Open Spacea. Kot napovedujejo organizatorji (ki pravijo, da neformalnega druženja prav tako ne bo manjkalo):

Prav za ta del lahko rečemo, da je čas, ko se rodi največ idej in kjer se reši največ konkretnih problemov, s katerimi se pri svojem delu srečujemo vsakodnevno. Pričakujemo odprte tematske razprave manjših skupin, ki jih lahko predlaga vsak udeleženec dogodka.

DevopsDays Ljubljana 2015
Tea, Tomaž in Andrei vabijo vse zainteresirane predavatelje k prijavi predavanj za DevopsDays Ljubljana (foto: Janez Klemenčič).

Early bird cene vstopnic do 15. februarja

Cene po najugodnejši earlybird ceni (90 €) si lahko zagotovite samo do nedelje, 15. februarja, zato pohitite!

Netokracija je regijski medijski sponzor DevopsDays 2015.

Komentarji

  1. n.n.

    n.n.

    9. 2. 2015. v 18:37

    > Organizatorji vabijo vse zainteresirane, da se prijavijo kot predavatelji.

    V članku manjka ključen podatek. Namreč, koliko (neto) plačajo predavateljem,

Comments are closed.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.