Konferenca DIGGIT razkriva program

DIGGIT, konferenca o digitalnem komuniciranju, ki bo potekala v Ljubljani 4. in 5. junija, tudi letos ponuja program s številnimi slovenskimi in mednarodnimi predavatelji. V Lutkovnem gledališču Ljubljana se bo dva dni beseda vrtela o spletu, kreativnosti, družbenih medijih, oglaševanju, marketingu ter svežih podjetniških idejah. Letošnji program je razdeljen na 5 sklopov.

diggit111

DIGGIT, konferenca o digitalnem komuniciranju, ki bo potekala v Ljubljani 4. in 5. junija, tudi letos ponuja program s številnimi slovenskimi in mednarodnimi predavatelji.

V Lutkovnem gledališču Ljubljana se bo dva dni beseda vrtela o spletu, kreativnosti, družbenih medijih, oglaševanju, marketingu ter svežih podjetniških idejah. Letošnji program je razdeljen na 5 sklopov. V sredo, 4. junija, boste lahko najprej prisluhnili sklopu oglaševanje in Macieju Wyszynskemu, Sociomantic Labs, ki bo povedal več o pozitivnih rezultatih prikaznega oglaševanja kot novega, inovativnega oglaševalskega modela. Davor Runje, soustanovitelj hrvaške agencije Drap, bo predaval o oglaševalski zgodbi podjetja Kraš. O družbenih medijih in njihovi vlogi v velikih podjetjih, kot sta Ford in Maersk Line, bosta razpravljala Elena Cortesi in Klavs Valskov. Zadnja tema prvega dneva bo upravljanje digitalne razdrobljenosti, na katero bo predavala dr. Katharina Wendl, Hervis Avstrija. Na primeru podjetja bo delila izkušnje večkanalnega trgovanja.

Na drugem dnevu konference bo najprej na vrsti sklop spletna trgovina, v katerem bodo predavali Lea Benedejčič, mimovrste=), Petr Kral, svetovalec za digitalni marketing, in  Jitka Dvorakova, generalna direktorica Czc.cz. Slišali bomo o trenutnem stanju spletne trgovine v Sloveniji, o tem kaj je e-commerce marketing in kako izkoristiti spletne kanale ter o aktualnih trgovskih trendih. Zadnji sklop predavanj na konferenci bo tekel pod naslovom novi poslovni modeli. Matej Golob, 30Lean, in Tilen Travnik, prvi certificirani slovenski ScrumMaster, bosta z nami delila svoje znanje o novih podjetniških metodah, ki so primerna za majhna in večja podjetja. Vsakemu sklopu bo sledila še okrogla miza s predavatelji.

V večernem programu prvega dneva bodo podeljene nagrade DIGGIT za digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja. Svoja dela lahko prijavite v eno ali več izmed 15 kategorij, čas pa imate do 7. aprila 2014.

Ob koncu drugega dne konference bo potekal še izbor DIGGIT STARTUP IDEJA 2014. Izmed 6 finalistov, ki bodo svojo digitalno poslovno rešitev za trženje v živo predstavili žiriji in občinstvu, bodo izbrali zmagovalca. Slednji bo zraven naziva prejel enomesečni ‘coaching’ pod okriljem Hekovnika, oglaševalski paket TSmedie in številne druge nagrade. Prijave na razpis so brezplačne, rok je 19. maj 2014.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.