Prvi dan DIGGITA 2014 minil v znamenju družbenih medijev, kreativnosti in tehnologije

Z včerajšnjim dnem se je začela že tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT. DIGGIT tokrat poteka na Odru pod Zvezdami v Ljubljani, kjer se bo v dveh dneh zvrstilo več kot 20 govornikov, konferenco pa obiskalo kar 300 obiskovalcev.

Tretjo konferenco DIGGIT je otvoril Mitja Jereb iz TSmedia (foto: DIGGIT]
Tretjo konferenco DIGGIT je otvoril Mitja Jereb iz TSmedia (foto: DIGGIT]

Z včerajšnjim dnem se je začela že tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT. DIGGIT tokrat poteka na Odru pod Zvezdami v Ljubljani, kjer se bo v dveh dneh zvrstilo več kot 20 govornikov, konferenco pa obiskalo kar 300 obiskovalcev.

Prvi dan konference so otvorila predavanja o družbenih medijih, kreativnosti in tehnologiji ter upravljavljanju medijske razdrobljenosti. Kot prvi je jutranje obiskovalce nagovoril Mitja Jereb iz TSmedia, kateremu je sledil Sašo Dimitrievski iz Pristopa s kratkim uvodom v prvi dan z naslovom ‘Digitalna Slovenija 2014’. Udeleženci konference so lahko nato sledili osrednjemu programu, ali pa se glede na lastno zanimanje udeležili katerega izmed predavanj, ki so potekala vzporedno.

V prvem sklopu predavanj so udeleženci pod vodstvom Jasne Suhadolc iz podjetja Virtua PR prisluhnili kratkim predavanjem na temo družbenih medijev. Jasna je poslušalce ogrela s kratkim govorom o slovenskih podjetjih in njihovo zmožnostjo/nezmožnostjo izkoriščanja moči družbenih medijev, kar je podkrepila z analizo o tovrstnem stanju v Sloveniji, ki ni ravno blesteča, a vseeno za tako majhen trg pričakovana. Njenemu uvodu je sledil Pepe Moder iz podjetja Pirelli Tyre, ki je udeležencem predstavil način kako družbene medije spremeniti v močno orodje s pomočjo pravega pristopa in prepotrebne strategije.

Publiko je navdušil Klavs Valskov z zgodbo Maerskovega osvajanja družbenih medijev (foto: DIGGIT)
Občinstvo je navdušil Klavs Valskov z zgodbo Maerskovega osvajanja družbenih medijev (foto: DIGGIT)

Občinstvo pa je predvsem navdušil Klavs Valskov iz Agenda Strategies, ki je kljub (kot pravi sam) izjemni nesimpatičnosti Maerskovega posla ladijskega prevoza kontejnerjev z izrazito energičnostjo predstavil svojo zgodbo, kako je prej omenjeno podjetje osvojilo srca uporabnikov družabnih omrežij. Na Facebooku ima Maersk Line trenutno namreč kar več kot milijon aktivnih fanov, ki imajo z objavami podjetja redne interakcije preko všečkov, deljenj in komentarjev.

Sklop o družbenih medijih se je zaključil z okroglo mizo o isti tematiki, pri kateri so sodelovali vsi predavatelji, pridružil pa se jim je še Erik Renko, vodja M-Laba, službe za digitalni marketing pri Mercatorju. Govorci so izpostavili predvsem nujnost in potrebo po internih procesih znotraj podjetja, s pomočjo katerih se izkoristi potencial družbenih medijev oziroma se le-teh loti na učinkovit način.

Po kratkem kosilu so udeleženci lahko prisluhnili naslednjemu tematskemu sklopu, ki je v ospredje postavljal kreativnost in tehnologijo oziroma njun odnos. Sklop je otvoril Simon Belak, soustanovitelj startup šole Hekovnik, s predstavitvijo napovednega modela uspešnosti podjetij in se dotaknil teme o vključitvi podatkov v vsakodnevno sprejemanje odločitev. Sledilo je predavanje o prikaznem oglaševanju kot učinkovitem oglasnem kanalu, o katerem je publiki govoril Mariusz Pawelczyk iz podjetja Sociomantic Labs, kjer se že nekaj let poglabljajo v omenjen način oglaševanja. Udeležencem je uspešno predstavil platformo za zakup personaliziranih oglasov, s pomočjo katere lahko podjetja oglašujejo učinkoviteje, saj dosežejo ključne kupce ob pravih trenutkih.

Mariusz Pawelczyk je predstavil način učinkovitega doseganja ključnih kupcev (DIGGIT)
Mariusz Pawelczyk je predstavil način učinkovitega doseganja ključnih kupcev (DIGGIT)

Ponovno pa je poslušalce navdušilo ravno tretje predavanje, kjer sta se na odru predstavila Davor Runje iz agencije Drap ter Ivana Vrviščar, direktorica družbe Kraš Commerce Ljubljana. Udeleženci so pozorno poslušali, ko je Davor pripovedoval o sladki zgodbi podjetja Kraš, kjer so se oglaševanja lotili na domiseln način s spletno igrico zbiranja nalepk ‘Životinjsko carstvo’. To je podjetju dalo novega zagona za nadaljni razvoj tovrstne komunikacije, ki jim je pomagal do večje prepoznavnosti in posledično uspešnosti v digitalnem svetu.

Sklop pa se je ponovno zaključil z okroglo mizo, kjer so zgoraj omenjeni govorci razpravljali o vprašanju, če tehnologija ubija kreativnost v marketingu in oglaševanju. Oder so zapustili s skupnim sklepom, da lahko kreativnost in tehnologija vzajemno sodelujeta pod pogojem, da se podjetje marketinga loti na premišljen način.

Po odmoru je sledil še zadnji sklop predavanj, kjer je bilo govora o aktualni tematiki upravljanja digitalne razdrobljenosti. S predavanjem o veliki spremembi na področju ‘Prime timea’ je v uvod sklopa udeležence vpeljala Janja Božič Marolt iz Mediane, ki je na podlagi raziskav zaključila, da se je nekdanji Prime time prevesil v All time.

Sledila je predstavitev Hervisove večkanalnosti, o katerih je govorila Katharina Wendl, vodja novih medijev v omenjenem podjetju. Hervis se je iz sprva popolnoma tradicionalnega podjetja uspešno prelevil v večkanalnega trgovca s postopno implementacijo širjenja prodajnih kanalov. Slovenskim podjetjem je predstavila osnove, kako se lahko tovrstne preobrazbe postopoma lotijo tudi sami.

Podelitev nagrad DIGGIT (fotro: DIGGIT)
Podelitev nagrad DIGGIT (fotro: DIGGIT)

Z zanimivo prezentacijo pa je udeležence presenetil tudi Boštjan Kožuh iz podjetja SAS, ki je na iznajdljiv način poslušalcem predstavil pomembnost vizualnih podatkov za lažje razumevanje oziroma kot vitalno poslovno sredstvo. Uradni del prvega dne se je zaključil z okroglo mizo o večzaslonskosti, temu pa je sledilo večerno druženje s podelitvijo nagrad DIGGIT v Gostilni na gradu.

Letos so bile nagrade DIGGIT podeljene prvič, zato so bili zmagovalci deležni še posebne časti. Štiri velike nagrade DIGGIT 2014 so tako osvojili TViN Telekoma Slovenije in Pristopa za digitalno inovacijo, viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino Zavarovalnice Triglav za digitalno strategijo, kampanja Telekoma Slovenije ob EuroBasketu Good Life, ki je nastala v sodelovanju s Pristopom za digitalno oglaševanje ter Facebook stran Nosečka Mg, za katero stojita Agencija 101 in Droga Kolinska za družbene medije.

Po sproščenem druženju v Gostilni na gradu je bil prvi dan konference uspešno zaključen. V glavah udeležencev prvega dne bodo definitivno še dolgo časa odmevale ‘buzz words’, kot so ‘Big Data’, ‘Viralnost’ in ‘Storytelling’, koliko praktičnega znanja, pripravljenega na adaptacijo, pa so udeleženci iz konference dejansko odnesli, je vprašanje, na katerega mora odgovoriti udeleženec sam. Brez dvoma pa so lahko vsi prisluhnili informacijam, ki bodo služile kot osnova za uspešen razvoj nadaljne komunikacije.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.