Prvi dan DIGGITA 2014 minil v znamenju družbenih medijev, kreativnosti in tehnologije - Netokracija.si

Prvi dan DIGGITA 2014 minil v znamenju družbenih medijev, kreativnosti in tehnologije

Z včerajšnjim dnem se je začela že tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT. DIGGIT tokrat poteka na Odru pod Zvezdami v Ljubljani, kjer se bo v dveh dneh zvrstilo več kot 20 govornikov, konferenco pa obiskalo kar 300 obiskovalcev.

Tretjo konferenco DIGGIT je otvoril Mitja Jereb iz TSmedia (foto: DIGGIT]
Tretjo konferenco DIGGIT je otvoril Mitja Jereb iz TSmedia (foto: DIGGIT]

Z včerajšnjim dnem se je začela že tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT. DIGGIT tokrat poteka na Odru pod Zvezdami v Ljubljani, kjer se bo v dveh dneh zvrstilo več kot 20 govornikov, konferenco pa obiskalo kar 300 obiskovalcev.

Prvi dan konference so otvorila predavanja o družbenih medijih, kreativnosti in tehnologiji ter upravljavljanju medijske razdrobljenosti. Kot prvi je jutranje obiskovalce nagovoril Mitja Jereb iz TSmedia, kateremu je sledil Sašo Dimitrievski iz Pristopa s kratkim uvodom v prvi dan z naslovom ‘Digitalna Slovenija 2014’. Udeleženci konference so lahko nato sledili osrednjemu programu, ali pa se glede na lastno zanimanje udeležili katerega izmed predavanj, ki so potekala vzporedno.

V prvem sklopu predavanj so udeleženci pod vodstvom Jasne Suhadolc iz podjetja Virtua PR prisluhnili kratkim predavanjem na temo družbenih medijev. Jasna je poslušalce ogrela s kratkim govorom o slovenskih podjetjih in njihovo zmožnostjo/nezmožnostjo izkoriščanja moči družbenih medijev, kar je podkrepila z analizo o tovrstnem stanju v Sloveniji, ki ni ravno blesteča, a vseeno za tako majhen trg pričakovana. Njenemu uvodu je sledil Pepe Moder iz podjetja Pirelli Tyre, ki je udeležencem predstavil način kako družbene medije spremeniti v močno orodje s pomočjo pravega pristopa in prepotrebne strategije.

Publiko je navdušil Klavs Valskov z zgodbo Maerskovega osvajanja družbenih medijev (foto: DIGGIT)
Občinstvo je navdušil Klavs Valskov z zgodbo Maerskovega osvajanja družbenih medijev (foto: DIGGIT)

Občinstvo pa je predvsem navdušil Klavs Valskov iz Agenda Strategies, ki je kljub (kot pravi sam) izjemni nesimpatičnosti Maerskovega posla ladijskega prevoza kontejnerjev z izrazito energičnostjo predstavil svojo zgodbo, kako je prej omenjeno podjetje osvojilo srca uporabnikov družabnih omrežij. Na Facebooku ima Maersk Line trenutno namreč kar več kot milijon aktivnih fanov, ki imajo z objavami podjetja redne interakcije preko všečkov, deljenj in komentarjev.

Sklop o družbenih medijih se je zaključil z okroglo mizo o isti tematiki, pri kateri so sodelovali vsi predavatelji, pridružil pa se jim je še Erik Renko, vodja M-Laba, službe za digitalni marketing pri Mercatorju. Govorci so izpostavili predvsem nujnost in potrebo po internih procesih znotraj podjetja, s pomočjo katerih se izkoristi potencial družbenih medijev oziroma se le-teh loti na učinkovit način.

Po kratkem kosilu so udeleženci lahko prisluhnili naslednjemu tematskemu sklopu, ki je v ospredje postavljal kreativnost in tehnologijo oziroma njun odnos. Sklop je otvoril Simon Belak, soustanovitelj startup šole Hekovnik, s predstavitvijo napovednega modela uspešnosti podjetij in se dotaknil teme o vključitvi podatkov v vsakodnevno sprejemanje odločitev. Sledilo je predavanje o prikaznem oglaševanju kot učinkovitem oglasnem kanalu, o katerem je publiki govoril Mariusz Pawelczyk iz podjetja Sociomantic Labs, kjer se že nekaj let poglabljajo v omenjen način oglaševanja. Udeležencem je uspešno predstavil platformo za zakup personaliziranih oglasov, s pomočjo katere lahko podjetja oglašujejo učinkoviteje, saj dosežejo ključne kupce ob pravih trenutkih.

Mariusz Pawelczyk je predstavil način učinkovitega doseganja ključnih kupcev (DIGGIT)
Mariusz Pawelczyk je predstavil način učinkovitega doseganja ključnih kupcev (DIGGIT)

Ponovno pa je poslušalce navdušilo ravno tretje predavanje, kjer sta se na odru predstavila Davor Runje iz agencije Drap ter Ivana Vrviščar, direktorica družbe Kraš Commerce Ljubljana. Udeleženci so pozorno poslušali, ko je Davor pripovedoval o sladki zgodbi podjetja Kraš, kjer so se oglaševanja lotili na domiseln način s spletno igrico zbiranja nalepk ‘Životinjsko carstvo’. To je podjetju dalo novega zagona za nadaljni razvoj tovrstne komunikacije, ki jim je pomagal do večje prepoznavnosti in posledično uspešnosti v digitalnem svetu.

Sklop pa se je ponovno zaključil z okroglo mizo, kjer so zgoraj omenjeni govorci razpravljali o vprašanju, če tehnologija ubija kreativnost v marketingu in oglaševanju. Oder so zapustili s skupnim sklepom, da lahko kreativnost in tehnologija vzajemno sodelujeta pod pogojem, da se podjetje marketinga loti na premišljen način.

Po odmoru je sledil še zadnji sklop predavanj, kjer je bilo govora o aktualni tematiki upravljanja digitalne razdrobljenosti. S predavanjem o veliki spremembi na področju ‘Prime timea’ je v uvod sklopa udeležence vpeljala Janja Božič Marolt iz Mediane, ki je na podlagi raziskav zaključila, da se je nekdanji Prime time prevesil v All time.

Sledila je predstavitev Hervisove večkanalnosti, o katerih je govorila Katharina Wendl, vodja novih medijev v omenjenem podjetju. Hervis se je iz sprva popolnoma tradicionalnega podjetja uspešno prelevil v večkanalnega trgovca s postopno implementacijo širjenja prodajnih kanalov. Slovenskim podjetjem je predstavila osnove, kako se lahko tovrstne preobrazbe postopoma lotijo tudi sami.

Podelitev nagrad DIGGIT (fotro: DIGGIT)
Podelitev nagrad DIGGIT (fotro: DIGGIT)

Z zanimivo prezentacijo pa je udeležence presenetil tudi Boštjan Kožuh iz podjetja SAS, ki je na iznajdljiv način poslušalcem predstavil pomembnost vizualnih podatkov za lažje razumevanje oziroma kot vitalno poslovno sredstvo. Uradni del prvega dne se je zaključil z okroglo mizo o večzaslonskosti, temu pa je sledilo večerno druženje s podelitvijo nagrad DIGGIT v Gostilni na gradu.

Letos so bile nagrade DIGGIT podeljene prvič, zato so bili zmagovalci deležni še posebne časti. Štiri velike nagrade DIGGIT 2014 so tako osvojili TViN Telekoma Slovenije in Pristopa za digitalno inovacijo, viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino Zavarovalnice Triglav za digitalno strategijo, kampanja Telekoma Slovenije ob EuroBasketu Good Life, ki je nastala v sodelovanju s Pristopom za digitalno oglaševanje ter Facebook stran Nosečka Mg, za katero stojita Agencija 101 in Droga Kolinska za družbene medije.

Po sproščenem druženju v Gostilni na gradu je bil prvi dan konference uspešno zaključen. V glavah udeležencev prvega dne bodo definitivno še dolgo časa odmevale ‘buzz words’, kot so ‘Big Data’, ‘Viralnost’ in ‘Storytelling’, koliko praktičnega znanja, pripravljenega na adaptacijo, pa so udeleženci iz konference dejansko odnesli, je vprašanje, na katerega mora odgovoriti udeleženec sam. Brez dvoma pa so lahko vsi prisluhnili informacijam, ki bodo služile kot osnova za uspešen razvoj nadaljne komunikacije.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?