Drugi dan DIGGITA: Kakšne so prihodnosti spletne trgovine in kako implementirati nove poslovne modele? - Netokracija.si

Drugi dan DIGGITA: Kakšne so prihodnosti spletne trgovine in kako implementirati nove poslovne modele?

Diggit
Okrogla miza o spletni trgovini (foto: DIGGIT)

Včeraj se je z zadnjim dnem zaključila tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki se je letos med drugim dotaknila tematik o družbenih medijih, kreativnosti in tehnologiji, prihodnosti spletnih trgovin in novih poslovnih modelov. Drugi dan so obiskovalci lahko prisluhnili slednjima tematikama, dan pa se je zaključil z izborom DIGGIT startup ideje 2014 v živo.

Drugi in zadnji dan konference se je začel s sklopom o spletnih trgovinah, otvorila pa ga je Lea Benedejčič iz mimovrste=), ki je javnosti predstavila trenutno stanje spletne trgovine v Sloveniji in regiji danes. Zaupala nam je tudi, da nova spletna stran mimovrste=) skriva še veliko funkcionalnosti, ki jih bodo uporabniki lahko videli šele čez nekaj mesecev.

Temu je sledila ena bolj poučnih predstavitev na letošnji konferenci, kjer so lahko obiskovalci prisluhnili Petru Kralu, svetovalcu za digitalni marketing, in njegovemu kratkemu predavanju ‘Uporabite zdravo pamet!’ Javnosti je predstavil pomanjkljivosti večine spletnih trgovin ter pritegnil njihovo pozornost s kratkimi praktičnimi nasveti, kako te pomanjkljivosti odpraviti in poslovanje spletne trgovine le še dodatno izboljšati.

Petra je na odru nato nadomestila Jitka Dvorakova, generalna direktorica ene izmed vodilnih spletnih trgovin na Češkem, CZC.cz. Glede na to, da ima s spletno in klasično prodajo ogromno izkušenj, je udeležencem predstavila trenutne trgovske trende, na podlagi raziskav pa so bili deležni še podrobne razlage premika od klasične trgovine do spletnega poslovanja.

Diggit

Okrogla miza, ki je sledila zadnjemu samostojnemu predavanju, je bila zaradi osredotočenosti na dejansko tematiko ena boljših okroglih miz na celotnem dogodku. Pod taktirko Mihe Rejca sta o prihodnosti spletne trgovine debatirali že prej omenjena Jitka, kateri se je pridružila tudi Tina Grbac, vodja internetne prodaje v podjetju Sensilab. Dotaknili so se programov zvestobe, katerih moč izkorišča vse več podjetij, a žal velikokrat na napačen način – kot podaljšek popustov in ugodnosti. Največ govora pa je bilo o ‘poenostavljanju’ ključnih elementov spletne trgovine, kot so nakupni proces in posledično uporabniška izkušnja, aplikacije … Vse to namreč vodi do uspešne prodaje, zato morajo podjetja v razvoj teh elementov skrbno vlagati.

Po kratkem odmoru so lahko obiskovalci prisluhnili sklopu predavanj na temo novih poslovnih modelov, ki ga je odprl Darko Butina iz podjetja BUDS Svetovanje, ki je govoril o spremembah v poslovnih modelih in novih načinih vodenja, ki jih je s seboj prinesel splet. Drugo predavanje tega sklopa je bilo bolj sproščene narave, saj je Darka zamenjal Staš Stankovič iz podjetja Lumu, ki je predstavil osebno zgodbo, kako je prišel od ideje do končnega produkta, medtem ko si je pomagal z rešitvami v oblaku.

Na odru je nastopil tudi Matej Golob, 30Lean, ki je pozornost udeležencev pritegnil s predavanjem o že uveljavljeni metodologiji Lean Startup, tekom prezentacije pa se osredotočil na predstavitev praktičnih korakov, kako lahko tovrstno metodologijo v svoje poslovanje vpeljejo tudi uveljavljena, zrela podjetja. Še globlje pa se je v temo novih poslovnih modelov spustil Tilen Travnik iz D-Labs, ki je udeležencem predstavil agilne metode projektnega vodenja in jih seznanih s kruto realnostjo trdega dela, ki ga vpeljevanje tega procesa v standardna podjetja zahteva.

Še zadnji sklop konference se je zaključil z okroglo mizo o novih načinih vodenja in poslovanja, dogodek pa je v celoto povezal izbor DIGGIT startup idej 2014.

Z izborom se je letošnja konferenca o digitalnih komunikacijah zaključila. Udeleženci so lahko ponovno prisluhnili marsikateremu predavanju iz področja, za katerega imajo zanimanje, dobili podlago za nadaljni razvoj idej in samega poslovanja ter nenazadnje navezali poslovne stike z uspešnimi in zanimivimi posamezniki/podjetji, s katerimi bodo lahko vzajemno sodelovali in ustvarjali nove digitalne zgodbe.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?