Drugi dan DIGGITA: Kakšne so prihodnosti spletne trgovine in kako implementirati nove poslovne modele?

Diggit
Okrogla miza o spletni trgovini (foto: DIGGIT)

Včeraj se je z zadnjim dnem zaključila tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki se je letos med drugim dotaknila tematik o družbenih medijih, kreativnosti in tehnologiji, prihodnosti spletnih trgovin in novih poslovnih modelov. Drugi dan so obiskovalci lahko prisluhnili slednjima tematikama, dan pa se je zaključil z izborom DIGGIT startup ideje 2014 v živo.

Drugi in zadnji dan konference se je začel s sklopom o spletnih trgovinah, otvorila pa ga je Lea Benedejčič iz mimovrste=), ki je javnosti predstavila trenutno stanje spletne trgovine v Sloveniji in regiji danes. Zaupala nam je tudi, da nova spletna stran mimovrste=) skriva še veliko funkcionalnosti, ki jih bodo uporabniki lahko videli šele čez nekaj mesecev.

Temu je sledila ena bolj poučnih predstavitev na letošnji konferenci, kjer so lahko obiskovalci prisluhnili Petru Kralu, svetovalcu za digitalni marketing, in njegovemu kratkemu predavanju ‘Uporabite zdravo pamet!’ Javnosti je predstavil pomanjkljivosti večine spletnih trgovin ter pritegnil njihovo pozornost s kratkimi praktičnimi nasveti, kako te pomanjkljivosti odpraviti in poslovanje spletne trgovine le še dodatno izboljšati.

Petra je na odru nato nadomestila Jitka Dvorakova, generalna direktorica ene izmed vodilnih spletnih trgovin na Češkem, CZC.cz. Glede na to, da ima s spletno in klasično prodajo ogromno izkušenj, je udeležencem predstavila trenutne trgovske trende, na podlagi raziskav pa so bili deležni še podrobne razlage premika od klasične trgovine do spletnega poslovanja.

Diggit

Okrogla miza, ki je sledila zadnjemu samostojnemu predavanju, je bila zaradi osredotočenosti na dejansko tematiko ena boljših okroglih miz na celotnem dogodku. Pod taktirko Mihe Rejca sta o prihodnosti spletne trgovine debatirali že prej omenjena Jitka, kateri se je pridružila tudi Tina Grbac, vodja internetne prodaje v podjetju Sensilab. Dotaknili so se programov zvestobe, katerih moč izkorišča vse več podjetij, a žal velikokrat na napačen način – kot podaljšek popustov in ugodnosti. Največ govora pa je bilo o ‘poenostavljanju’ ključnih elementov spletne trgovine, kot so nakupni proces in posledično uporabniška izkušnja, aplikacije … Vse to namreč vodi do uspešne prodaje, zato morajo podjetja v razvoj teh elementov skrbno vlagati.

Po kratkem odmoru so lahko obiskovalci prisluhnili sklopu predavanj na temo novih poslovnih modelov, ki ga je odprl Darko Butina iz podjetja BUDS Svetovanje, ki je govoril o spremembah v poslovnih modelih in novih načinih vodenja, ki jih je s seboj prinesel splet. Drugo predavanje tega sklopa je bilo bolj sproščene narave, saj je Darka zamenjal Staš Stankovič iz podjetja Lumu, ki je predstavil osebno zgodbo, kako je prišel od ideje do končnega produkta, medtem ko si je pomagal z rešitvami v oblaku.

Na odru je nastopil tudi Matej Golob, 30Lean, ki je pozornost udeležencev pritegnil s predavanjem o že uveljavljeni metodologiji Lean Startup, tekom prezentacije pa se osredotočil na predstavitev praktičnih korakov, kako lahko tovrstno metodologijo v svoje poslovanje vpeljejo tudi uveljavljena, zrela podjetja. Še globlje pa se je v temo novih poslovnih modelov spustil Tilen Travnik iz D-Labs, ki je udeležencem predstavil agilne metode projektnega vodenja in jih seznanih s kruto realnostjo trdega dela, ki ga vpeljevanje tega procesa v standardna podjetja zahteva.

Še zadnji sklop konference se je zaključil z okroglo mizo o novih načinih vodenja in poslovanja, dogodek pa je v celoto povezal izbor DIGGIT startup idej 2014.

Z izborom se je letošnja konferenca o digitalnih komunikacijah zaključila. Udeleženci so lahko ponovno prisluhnili marsikateremu predavanju iz področja, za katerega imajo zanimanje, dobili podlago za nadaljni razvoj idej in samega poslovanja ter nenazadnje navezali poslovne stike z uspešnimi in zanimivimi posamezniki/podjetji, s katerimi bodo lahko vzajemno sodelovali in ustvarjali nove digitalne zgodbe.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.