DIGGIT 2015: Podarimo brezplačno vstopnico!

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Pravilen odgovor zapišite v komentarje pod člankom!
Pravilen odgovor zapišite v komentarju pod člankom.

V katere roke so na Diggitu 2014 romale štiri velike nagrade?

To je vprašanje, na katerega iščemo pravilen odgovor. Zapišite ga v komentarjih pod člankom! Zmagovalec ali zmagovalka bo prejel/-a brezplačno vstopnico za letošnjo 4. konferenco DIGGIT, ki bo 4. junija v Grand hotelu Union v Ljubljani.

Pravila so preprosta:

  • Komentar lahko objaviš od tega trenutka do četrtka, 28. maja 2015, do 23:59.
  • V polje za e-mail naslov obvezno vpiši veljaven e-mail, da te lahko kontaktiramo, če osvojiš vstopnico (e-mail ne bo javno objavljen).
  • Rezultati bodo znani v petek, 29. maja 2014 do 15. ure.
  • Izmed vseh pravilnih odgovorov bomo izžrebali srečnega nagrajenca/-ko, ki bo prejel/-a brezplačno vstopnico na letošnji DIGGIT.

Spomnimo, letošnja že četrta konferenca o digitalnih komunikacijah Diggit bo znova postregla z zanimivim programom in napetim tekmovanjem, v katerem se bodo prijavljena dela potegovala za zlate in velike nagrade.

Komentarji

  1. Katja Golob

    Katja Golob

    21. 5. 2015. v 10:16

    Pozdravljeni
    prejemniki velikih nagrad 2014 so bili:
    – Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN
    – Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino
    – Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life
    – Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg
    Lep pozdrav.
    Katja G.

  2. Filip

    Filip

    21. 5. 2015. v 10:17

    Štiri velike nagrade so romale v roke Telekomu Slovenije in Pristopu 2x, Zavarovalnici Triglav ter Agenciji 101 in Atlantic Grupi.

  3. Maša Pirnat

    Maša Pirnat

    21. 5. 2015. v 12:35

    Štiri velike nagrade so romale v roke Telekoma Slovenije v sodelovanju s Pristopom (digitalna inovacija in digitalno oglaševanje), Zavarovalnice Triglav (digitalna strategija) in Facebook strani Nosečka Mg v sodelovanju z Agencijo 101 in Drogo Kolinska (družbeni mediji).

  4. Tina Šoln

    Tina Šoln

    21. 5. 2015. v 23:48

    Prejemniki velikih nagrad 2014 so bili:
    – Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN
    – Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino
    – Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life
    – Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg
    Lep pozdrav.

  5. Tomaž L

    Tomaž L

    22. 5. 2015. v 14:24

    Telekom Slovenije TvIN in Goodlife, Zavarovalnica Triglav – zavarovalniške goljufije in Nosečka Mg -Droga Kolinska

  6. Teja Rejc

    Teja Rejc

    25. 5. 2015. v 10:09

    Prejemniki velikih nagrad 2014 so bili:
    – Telekom Slovenije in Pristop (spletna in mobilna rešitev TViN)
    – Zavarovalnica Triglav (viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino)
    – Telekom Slovenije s Pristopom (kampanja Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life)
    – Agencija 101 in Atlantic Grupa (globalna Facebook stran Nosečka Mg)

  7. Sara

    Sara

    25. 5. 2015. v 11:17

    Odgovor je:
    – Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN,
    – Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino,
    – Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life,
    – Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg.

  8. Lavra Munda Slaček

    Lavra Munda Slaček

    25. 5. 2015. v 11:21

    Za:
    – digitalna inovacija – Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN,
    – digitalna strategija – Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino,
    – digitalno oglaševanje -Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life in
    – družbeni mediji – Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg

  9. Tanja P.

    Tanja P.

    25. 5. 2015. v 11:38

    Velike nagrade Diggit 2014:
    1. Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN
    2. Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino
    3. Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life
    4. Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg

  10. Maja Burja

    Maja Burja

    25. 5. 2015. v 14:13

    Prejemniki so leta 2014 bili: Telekom Slovenije in Pristop (2× – TViN in Good life), Zavarovalnica Triglav (video s Severino) ter Agencija 101 in Atlantic Grupa (Nosečka Mg).

  11. Sanja Subić

    Sanja Subić

    26. 5. 2015. v 17:44

    Telekomu Slovenije in Pristopu 2x (Twin in Good life), Zavarovalnici Triglav (video – Severina) ter Agenciji 101 in Atlantic Grupi (Nosečka Mg).

  12. Tomislav Petrovic

    Tomislav Petrovic

    28. 5. 2015. v 22:26

    1. Telekom Slovenije + Pristop (TViN)
    2. Zavarovalnica Triglav (preprečevanje zavarovalniških goljufij)
    3. Telekom Slovenije + Pristop (Eurobasket)
    4. Agencija 101 + Atlantic Grupa (Nosečka Mg)

  13. Tina Hajdinjak

    Tina Hajdinjak

    28. 5. 2015. v 23:04

    V roke zmagovalcev :) Velika nagrada za digitalne inovacije je šla v roke Telekoma Slovenije in Pristopa, nagrada za digitalno strategijo Zavarovalnici Triglav, za digitalno oglaševanje Telekomu Slovenije in Pristopu ter za družbene medije Agenciji 101 in podjetju Droga Kolinska.

  14. Nika Rožanc

    Nika Rožanc

    29. 5. 2015. v 10:12

    Pozdravljeni!
    Nagradna igra se je zaključila, hvala vsem, ki ste sodelovali. Veliko se vas je odzvalo! Letošnjemu Diggitu torej ne bo manjkalo obiskovalcev.
    Vsi ste pravilno odgovorili na naše nagradno vprašanje, izmed vseh prejetih odgovorov pa smo izžrebali….KATJO GOLOB!
    Katja, čestitke! Vse podatke ti pošljemo na mail.
    Vsem ostalim se lepo zahvaljujemo za sodelovanje in se vidimo na Diggitu!

Comments are closed.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.