[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Pravilen odgovor zapišite v komentarje pod člankom!
Pravilen odgovor zapišite v komentarju pod člankom.

V katere roke so na Diggitu 2014 romale štiri velike nagrade?

To je vprašanje, na katerega iščemo pravilen odgovor. Zapišite ga v komentarjih pod člankom! Zmagovalec ali zmagovalka bo prejel/-a brezplačno vstopnico za letošnjo 4. konferenco DIGGIT, ki bo 4. junija v Grand hotelu Union v Ljubljani.

Pravila so preprosta:

  • Komentar lahko objaviš od tega trenutka do četrtka, 28. maja 2015, do 23:59.
  • V polje za e-mail naslov obvezno vpiši veljaven e-mail, da te lahko kontaktiramo, če osvojiš vstopnico (e-mail ne bo javno objavljen).
  • Rezultati bodo znani v petek, 29. maja 2014 do 15. ure.
  • Izmed vseh pravilnih odgovorov bomo izžrebali srečnega nagrajenca/-ko, ki bo prejel/-a brezplačno vstopnico na letošnji DIGGIT.

Spomnimo, letošnja že četrta konferenca o digitalnih komunikacijah Diggit bo znova postregla z zanimivim programom in napetim tekmovanjem, v katerem se bodo prijavljena dela potegovala za zlate in velike nagrade.

Komentarji

  1. Katja Golob

    Katja Golob

    21. 5. 2015. v 10:16

    Pozdravljeni
    prejemniki velikih nagrad 2014 so bili:
    – Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN
    – Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino
    – Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life
    – Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg
    Lep pozdrav.
    Katja G.

  2. Filip

    Filip

    21. 5. 2015. v 10:17

    Štiri velike nagrade so romale v roke Telekomu Slovenije in Pristopu 2x, Zavarovalnici Triglav ter Agenciji 101 in Atlantic Grupi.

  3. Maša Pirnat

    Maša Pirnat

    21. 5. 2015. v 12:35

    Štiri velike nagrade so romale v roke Telekoma Slovenije v sodelovanju s Pristopom (digitalna inovacija in digitalno oglaševanje), Zavarovalnice Triglav (digitalna strategija) in Facebook strani Nosečka Mg v sodelovanju z Agencijo 101 in Drogo Kolinska (družbeni mediji).

  4. Tina Šoln

    Tina Šoln

    21. 5. 2015. v 23:48

    Prejemniki velikih nagrad 2014 so bili:
    – Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN
    – Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino
    – Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life
    – Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg
    Lep pozdrav.

  5. Tomaž L

    Tomaž L

    22. 5. 2015. v 14:24

    Telekom Slovenije TvIN in Goodlife, Zavarovalnica Triglav – zavarovalniške goljufije in Nosečka Mg -Droga Kolinska

  6. Teja Rejc

    Teja Rejc

    25. 5. 2015. v 10:09

    Prejemniki velikih nagrad 2014 so bili:
    – Telekom Slovenije in Pristop (spletna in mobilna rešitev TViN)
    – Zavarovalnica Triglav (viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino)
    – Telekom Slovenije s Pristopom (kampanja Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life)
    – Agencija 101 in Atlantic Grupa (globalna Facebook stran Nosečka Mg)

  7. Sara

    Sara

    25. 5. 2015. v 11:17

    Odgovor je:
    – Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN,
    – Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino,
    – Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life,
    – Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg.

  8. Lavra Munda Slaček

    Lavra Munda Slaček

    25. 5. 2015. v 11:21

    Za:
    – digitalna inovacija – Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN,
    – digitalna strategija – Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino,
    – digitalno oglaševanje -Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life in
    – družbeni mediji – Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg

  9. Tanja P.

    Tanja P.

    25. 5. 2015. v 11:38

    Velike nagrade Diggit 2014:
    1. Telekom Slovenije in Pristop za inovativno spletno in mobilno rešitev TViN
    2. Zavarovalnica Triglav za viralni video o preprečevanju zavarovalniških goljufij in prevar s Severino
    3. Telekom Slovenije in Pristop za kampanjo Telekoma Slovenije ob Eurobasketu Good life
    4. Agencija 101 in Atlantic Grupa za Globalno Facebook stran Nosečka Mg

  10. Maja Burja

    Maja Burja

    25. 5. 2015. v 14:13

    Prejemniki so leta 2014 bili: Telekom Slovenije in Pristop (2× – TViN in Good life), Zavarovalnica Triglav (video s Severino) ter Agencija 101 in Atlantic Grupa (Nosečka Mg).

  11. Sanja Subić

    Sanja Subić

    26. 5. 2015. v 17:44

    Telekomu Slovenije in Pristopu 2x (Twin in Good life), Zavarovalnici Triglav (video – Severina) ter Agenciji 101 in Atlantic Grupi (Nosečka Mg).

  12. Tomislav Petrovic

    Tomislav Petrovic

    28. 5. 2015. v 22:26

    1. Telekom Slovenije + Pristop (TViN)
    2. Zavarovalnica Triglav (preprečevanje zavarovalniških goljufij)
    3. Telekom Slovenije + Pristop (Eurobasket)
    4. Agencija 101 + Atlantic Grupa (Nosečka Mg)

  13. Tina Hajdinjak

    Tina Hajdinjak

    28. 5. 2015. v 23:04

    V roke zmagovalcev :) Velika nagrada za digitalne inovacije je šla v roke Telekoma Slovenije in Pristopa, nagrada za digitalno strategijo Zavarovalnici Triglav, za digitalno oglaševanje Telekomu Slovenije in Pristopu ter za družbene medije Agenciji 101 in podjetju Droga Kolinska.

  14. Nika Rožanc

    Nika Rožanc

    29. 5. 2015. v 10:12

    Pozdravljeni!
    Nagradna igra se je zaključila, hvala vsem, ki ste sodelovali. Veliko se vas je odzvalo! Letošnjemu Diggitu torej ne bo manjkalo obiskovalcev.
    Vsi ste pravilno odgovorili na naše nagradno vprašanje, izmed vseh prejetih odgovorov pa smo izžrebali….KATJO GOLOB!
    Katja, čestitke! Vse podatke ti pošljemo na mail.
    Vsem ostalim se lepo zahvaljujemo za sodelovanje in se vidimo na Diggitu!

Comments are closed.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.