Digital je trend prihodnosti - konferenca DIGGIT v polnem zagonu - Netokracija.si

Digital je trend prihodnosti – konferenca DIGGIT v polnem zagonu

Po včerajšnjem, prvem dnevu, 02. slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki poteka v Cankarjevem domu, je drugi dan že v polnem zagonu. Tudi danes čaka več kot 300 udeležencev obilica trendov s področja digitalnih komunikacij in marketinga na sedmih predavanjih in eni okrogli mizi, popoldne pa bosta občinstvo in žirija izbrala zmagovalca izbora DIGGIT startup ideja 2013.

DIGGIT_Victoria Davies in Alison Fennah
Victoria Davies in Alison Fennah        Fotograf: Bojan Šverko

Po včerajšnjem, prvem dnevu, 02. slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki poteka v Cankarjevem domu, je drugi dan že v polnem zagonu. Tudi danes čaka več kot 300 udeležencev obilica trendov s področja digitalnih komunikacij in marketinga na sedmih predavanjih in eni okrogli mizi, popoldne pa bosta občinstvo in žirija izbrala zmagovalca izbora DIGGIT startup ideja 2013.

Prvi dan je otvorila Alison Fennah iz IAB Europe, ki je udeležencem predstavila izsledke raziskave AdEx 2013. Ključne ugotovitve raziskave so, da oglaševalci še vedno ne vlagajo toliko v digitalne medije, kot v tradicionalne, varne medije, kot so tisk, radio in televizija. Še več, vložki v digitalni marketing v Evropi upadajo. Alison pa izpostavlja, da je v takšnih razmerah prava pot za tržnike, da so inovativni, izkoriščajo številne možnosti novih platform in vsebin ter da ustvarjajo nove priložnosti za doseganje potrošnikov. Protiutež izsledkom raziskave o oglaševalskih vložkih je predstavljalo predavanje Uroša Cudra, TSmedia, ki je izpostavil vidik uporabe medijev. Izpostavil je vedno večji delež uporabe spletnih medijev in kanalov ter izrazit multitasking slovenskih uporabnikov, ki za skoraj 10 odstotkov prekašajo evropsko povprečje sočasnega gledanja televizije in uporabe interneta. Na podlagi več kazalnikov uporabe medije je izpostavil, da je pomembno vlaganje v različne kanale skozi cel dan ter povišanje investicij v digitalni marketing.

Nove priložnosti za oglaševalce, piarovce ter uporabnike predstavljajo tudi nove digitalne površine, ki jih je izpostavil Arkadiusz Hruszowiec iz Intela. Ključna pa je tudi dobra uporabniška izkušnja, ki ji, po besedah Axla Landschoofa iz Searchemtrics, posvečajo veliko pozornosti ter ponujajo uporabniku prilagojene, in predvsem zanj relevantne, iskalne zadetke in oglase. Opozoril pa je tudi na nekatere pasti Googlovih osvežitev ter ponudil strategije, kako se jim izogniti ali izničiti njihov učinek.

Novosti v svetu televizije in souporabo različnih kanalov za deljenje in ustvarjanje vsebine je na primeru aktivnosti televizijske mreže Discovery udeležencem predstavila Victoria Davies. Tekom prvih 5 predavanj in okrogle mize Kako doseči potrošnika – vedno in povsod, ki jo je moderial Bojan Amon, so udeleženici dobili poglobljen vpogled v novosti digitalnega marketinga in medijev ter ogromno nasvetov za izboljšanje njihovega dela.

Popoldne pa so predavatelji in gosti okrogle mize Vuk Ćosić, Barbara Ülen in Zoran Torbica ter moderator Sebastjan Jeretič, po predstavitvi primerov dobre prakse in izkušenj predavateljev, skupaj ugotavljali ali je digitalni marketing še kreativen, kjer so sklenili, da zagotovo smo kreativni, le pogum potrebujemo, da preskočimo morebitne ovire, ki nam jih trenutna situacija na trgu predstavlja.

Terasa Kluba CDje bila polna in sončna - skoraj do konca
Terasa Kluba CD je bila polna in sončna – skoraj do konca – mreženje pa odlično      Fotograf: Bojan Šverko

Včeraj pa je na Diggitu potekal tudi brezplačen vzporedni program, kjer so navduševali Aleš Smokvina (TSstartup), Matej Tušak (@life), Jan in Alja Isaković (NIL in Rail Girls), Chrystian Barragan (Bintegra), Robert Schmitzer (Delo) in Kristjan Pečanac (Hekovnik), ki se ga je udeležilo več kot 100 digitalnih radovednežev.

Danes  se udeleženci izobražujejo o pereformance marketingu na predavanju Thomasa Schrämlija iz Goldbach Interactive, o nakupnem procesu potrošnika in vlogi digitala v njem z Matjažem Robinšakom iz Valicona in Rokom Hrastnikom iz iProma, o generaciji baby boomerjev na spletu in njihovih značilnostih ter strategijah za pridobivanje njihove naklonjenosti bosta predavala Lukas Maixner iz Socialbakers in Mitja Tuškej iz Formitas BBDO ter gosti okrogle mize Eva Aljančič (Si.mobil), Niko Kušar (Telekom Slovenije), Tadej Zajšek (Sonce.net), Mitja Tuškej in moderator Iztok Sila (Sila Consulting).

V popoldanskem delu se bo DIGGIT ponovno posvetil kreativnosti skozi predavanji Nataše Mohorč Kejžar iz raziskovalne mreže IPSOS in Nikole Žinića iz mednarodno priznane agencije Bruketa&Žinić OM.

Za konec pa čaka vse digitalce še popolna novost na letošnji slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah, izbor DIGGIT startup ideja 2013, kjer se bo predstavilo 6 finalistov, in sicer ekipe Confidly, Moje kartice, Naymit, ShowMeAround, Tee.LT in Wellioo. Zmagovalca pa bosta izbrala občinstvo in žirija v sestavi Aleša Smokvine (TSstartup), Gregorja Pipana (XLAB), Filipa Dobranića (Hekovnik) in Božidar Novak (Skladovnica kreativne industrije).
Organizatorja, Marketing magazin in TSmedia, sta poskrbela tudi za vse, ki se Diggita niste udeležili, saj na svojem YouTube kanalu objavljata izjave vseh govorcev, ogledate pa si lahko tudi utrip 02. Diggita.

Več o zmagovalni startup ideji in utrinkih z 2. Diggita pa po tem, ko se dvodnevna konferenca zaključi.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?