Digital je trend prihodnosti – konferenca DIGGIT v polnem zagonu

Po včerajšnjem, prvem dnevu, 02. slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki poteka v Cankarjevem domu, je drugi dan že v polnem zagonu. Tudi danes čaka več kot 300 udeležencev obilica trendov s področja digitalnih komunikacij in marketinga na sedmih predavanjih in eni okrogli mizi, popoldne pa bosta občinstvo in žirija izbrala zmagovalca izbora DIGGIT startup ideja 2013.

DIGGIT_Victoria Davies in Alison Fennah
Victoria Davies in Alison Fennah        Fotograf: Bojan Šverko

Po včerajšnjem, prvem dnevu, 02. slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki poteka v Cankarjevem domu, je drugi dan že v polnem zagonu. Tudi danes čaka več kot 300 udeležencev obilica trendov s področja digitalnih komunikacij in marketinga na sedmih predavanjih in eni okrogli mizi, popoldne pa bosta občinstvo in žirija izbrala zmagovalca izbora DIGGIT startup ideja 2013.

Prvi dan je otvorila Alison Fennah iz IAB Europe, ki je udeležencem predstavila izsledke raziskave AdEx 2013. Ključne ugotovitve raziskave so, da oglaševalci še vedno ne vlagajo toliko v digitalne medije, kot v tradicionalne, varne medije, kot so tisk, radio in televizija. Še več, vložki v digitalni marketing v Evropi upadajo. Alison pa izpostavlja, da je v takšnih razmerah prava pot za tržnike, da so inovativni, izkoriščajo številne možnosti novih platform in vsebin ter da ustvarjajo nove priložnosti za doseganje potrošnikov. Protiutež izsledkom raziskave o oglaševalskih vložkih je predstavljalo predavanje Uroša Cudra, TSmedia, ki je izpostavil vidik uporabe medijev. Izpostavil je vedno večji delež uporabe spletnih medijev in kanalov ter izrazit multitasking slovenskih uporabnikov, ki za skoraj 10 odstotkov prekašajo evropsko povprečje sočasnega gledanja televizije in uporabe interneta. Na podlagi več kazalnikov uporabe medije je izpostavil, da je pomembno vlaganje v različne kanale skozi cel dan ter povišanje investicij v digitalni marketing.

Nove priložnosti za oglaševalce, piarovce ter uporabnike predstavljajo tudi nove digitalne površine, ki jih je izpostavil Arkadiusz Hruszowiec iz Intela. Ključna pa je tudi dobra uporabniška izkušnja, ki ji, po besedah Axla Landschoofa iz Searchemtrics, posvečajo veliko pozornosti ter ponujajo uporabniku prilagojene, in predvsem zanj relevantne, iskalne zadetke in oglase. Opozoril pa je tudi na nekatere pasti Googlovih osvežitev ter ponudil strategije, kako se jim izogniti ali izničiti njihov učinek.

Novosti v svetu televizije in souporabo različnih kanalov za deljenje in ustvarjanje vsebine je na primeru aktivnosti televizijske mreže Discovery udeležencem predstavila Victoria Davies. Tekom prvih 5 predavanj in okrogle mize Kako doseči potrošnika – vedno in povsod, ki jo je moderial Bojan Amon, so udeleženici dobili poglobljen vpogled v novosti digitalnega marketinga in medijev ter ogromno nasvetov za izboljšanje njihovega dela.

Popoldne pa so predavatelji in gosti okrogle mize Vuk Ćosić, Barbara Ülen in Zoran Torbica ter moderator Sebastjan Jeretič, po predstavitvi primerov dobre prakse in izkušenj predavateljev, skupaj ugotavljali ali je digitalni marketing še kreativen, kjer so sklenili, da zagotovo smo kreativni, le pogum potrebujemo, da preskočimo morebitne ovire, ki nam jih trenutna situacija na trgu predstavlja.

Terasa Kluba CDje bila polna in sončna - skoraj do konca
Terasa Kluba CD je bila polna in sončna – skoraj do konca – mreženje pa odlično      Fotograf: Bojan Šverko

Včeraj pa je na Diggitu potekal tudi brezplačen vzporedni program, kjer so navduševali Aleš Smokvina (TSstartup), Matej Tušak (@life), Jan in Alja Isaković (NIL in Rail Girls), Chrystian Barragan (Bintegra), Robert Schmitzer (Delo) in Kristjan Pečanac (Hekovnik), ki se ga je udeležilo več kot 100 digitalnih radovednežev.

Danes  se udeleženci izobražujejo o pereformance marketingu na predavanju Thomasa Schrämlija iz Goldbach Interactive, o nakupnem procesu potrošnika in vlogi digitala v njem z Matjažem Robinšakom iz Valicona in Rokom Hrastnikom iz iProma, o generaciji baby boomerjev na spletu in njihovih značilnostih ter strategijah za pridobivanje njihove naklonjenosti bosta predavala Lukas Maixner iz Socialbakers in Mitja Tuškej iz Formitas BBDO ter gosti okrogle mize Eva Aljančič (Si.mobil), Niko Kušar (Telekom Slovenije), Tadej Zajšek (Sonce.net), Mitja Tuškej in moderator Iztok Sila (Sila Consulting).

V popoldanskem delu se bo DIGGIT ponovno posvetil kreativnosti skozi predavanji Nataše Mohorč Kejžar iz raziskovalne mreže IPSOS in Nikole Žinića iz mednarodno priznane agencije Bruketa&Žinić OM.

Za konec pa čaka vse digitalce še popolna novost na letošnji slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah, izbor DIGGIT startup ideja 2013, kjer se bo predstavilo 6 finalistov, in sicer ekipe Confidly, Moje kartice, Naymit, ShowMeAround, Tee.LT in Wellioo. Zmagovalca pa bosta izbrala občinstvo in žirija v sestavi Aleša Smokvine (TSstartup), Gregorja Pipana (XLAB), Filipa Dobranića (Hekovnik) in Božidar Novak (Skladovnica kreativne industrije).
Organizatorja, Marketing magazin in TSmedia, sta poskrbela tudi za vse, ki se Diggita niste udeležili, saj na svojem YouTube kanalu objavljata izjave vseh govorcev, ogledate pa si lahko tudi utrip 02. Diggita.

Več o zmagovalni startup ideji in utrinkih z 2. Diggita pa po tem, ko se dvodnevna konferenca zaključi.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.