Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.

Tjaša Deu

Brez dobre kave ne gre, zato nam je v pomoč priskočil Nescafé Dolce Gusto. Ob dobri družbi pa je kava vedno boljša, zato sem v prvo oddaji v goste povabila Dijano in Miho, kreativni dvojec, ki stoji za blagovno znamko Zulu Zion.

Živahne nogavice, ki kar kličejo po pozornosti

V časih, ko tekstilne proizvodnje množično zapirajo vrata, sta mlada zakonca dosegla nemogoče: uspela sta z nogavicami. Dijana in Miha Rolc, komunikologinja in grafični oblikovalec, sta s svojo idejo za linijo živahnih nogavic prepričala najprej na portalu Kickstarter, nato pa sta z vedno novimi vzorci začela osvajati še svet.

Nogavice Zulu Zion so izdelane lokalno, iz kakovostne italijanske preje ter z minimalno vsebnostjo umetnih materialov, vzorce pa odlikuje tudi uporaba nestrupenih, koži prijaznih barv. Namenjene so ljudem, ki niso hitro zadovoljni s povprečjem, s svojim pozitivnim videzom pa bodo navdušile tudi ljubitelje popularne kulture 90-ih let prejšnjega stoletja. Vir

V prvi oddaji razkrivamo …

Dijana in Miha sta razkrila, kako zgleda njun delovnik, kako ‘hendlata’ zasebno in poslovno življenje, kaj se je zgodilo z njunim podjetjem po uspešni Kickstarter kampanji ter kakšni so naslednji koraki za Zulu Zion. Oglejte si prvo oddajo Nescafé Dolce Gusto Digitalna kava!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kolumna

Kako izbrati ekipo, ki doseže 320 % rast podjetja?

Po uspešnem zaključku fakultete običajno sledi naslednje življenjsko obdobje, ki mu pravimo služba. Preden pridemo do nje, se je treba odločiti, kaj bi sploh radi počeli. Nato sledi prijava na kakšen razpis, razgovori in seveda čim boljši rezultat – najraje v obliki zaposlitve.