#DigitalnaKava z Zulu Zion: Kako zgleda tvoj 'lajf', če oblikuješ nogavice?

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.

Tjaša Deu

Brez dobre kave ne gre, zato nam je v pomoč priskočil Nescafé Dolce Gusto. Ob dobri družbi pa je kava vedno boljša, zato sem v prvo oddaji v goste povabila Dijano in Miho, kreativni dvojec, ki stoji za blagovno znamko Zulu Zion.

Živahne nogavice, ki kar kličejo po pozornosti

V časih, ko tekstilne proizvodnje množično zapirajo vrata, sta mlada zakonca dosegla nemogoče: uspela sta z nogavicami. Dijana in Miha Rolc, komunikologinja in grafični oblikovalec, sta s svojo idejo za linijo živahnih nogavic prepričala najprej na portalu Kickstarter, nato pa sta z vedno novimi vzorci začela osvajati še svet.

Nogavice Zulu Zion so izdelane lokalno, iz kakovostne italijanske preje ter z minimalno vsebnostjo umetnih materialov, vzorce pa odlikuje tudi uporaba nestrupenih, koži prijaznih barv. Namenjene so ljudem, ki niso hitro zadovoljni s povprečjem, s svojim pozitivnim videzom pa bodo navdušile tudi ljubitelje popularne kulture 90-ih let prejšnjega stoletja. Vir

V prvi oddaji razkrivamo …

Dijana in Miha sta razkrila, kako zgleda njun delovnik, kako ‘hendlata’ zasebno in poslovno življenje, kaj se je zgodilo z njunim podjetjem po uspešni Kickstarter kampanji ter kakšni so naslednji koraki za Zulu Zion. Oglejte si prvo oddajo Nescafé Dolce Gusto Digitalna kava!

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.