Digitalni presežki, pozor! Odprte so prijave za tekmovanje WEBSI Spletni prvaki 2015! Rok prijave je 20. maj, early-bird prijave pa so mogoče le še do 15. aprila.
Za nami je drugi, in s tem zadnji, dan 24. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki nam je postregel z odličnimi in raznolikimi vsebinami na področju marketinga in oglaševanja. V dveh dneh je v okviru festivala v Portorožu 38 gostov, iz 11-ih različnih držav, nagovarjalo 950 glavo publiko, z naslovom Upaj si! Za vrhunec in sklep prireditve pa je poskrbela Zlata noč, kjer so podelili nagrade v različnih kategorijah in za agencijo leta razglasili agencijo Pristop.
V Grand hotelu Bernardin v Portorožu trenutno poteka že 24. Slovenski oglaševalski festival. Čeprav vreme letos ni ravno naklonjeno, so organizatorji poskrbeli za pester in novih informacij poln prvi dan. Govorci so nas navduševali z raznolikimi temami in kreativnimi oglasi, zvečer pa so na zaključni prireditvi podelili nagrade Effie, za najboljše tržno-komunikacijsko učinkovite projekte v lanskem letu.
Med vami je najverjetneje malo takih, ki še niste uporabili ali pa vsaj slišali za spletno stran prevoz.org. Zelo priljubljena slovenska različica svetovnega carpoolinga ali nemškega mitfahrzentrale je v bistvu nastala izpod rok študentov, ki so iskali udobnejšo in hitrejšo rešitev za njihovo tedensko mobilnost.
Organizatorji Diggita, konference o digitalnih komunikacijah, ki bo letos potekala že četrtič, sporočajo, da so prijave za nagrade Diggit odprte! Svoja dela lahko v 18 kategorij prijavite do 28. aprila.
V Ljubljani bo naslednji četrtek potekal ICT Leadership forum, na katerem bo tekla beseda predvsem o izboljševanju poslovnih procesov in večanju učinkovitosti poslovnih operacij ter o pomembnosti tesnega sodelovanja med IT in poslovnim oddelkom podjetja.
Edward Snowden je pred letom in pol razkril informacije o ameriškem nadzorovanju telefonskih in spletnih informacij, ki so segle tudi do nas. Razkril je ranljivost spletnih komunikacijskih kanalov, kar bo tudi glavna tema prvega slovenskega cryptopartyja.
Naslednji teden bo v Ljubljani svoje izobraževanje pričela že 21. generacija Londonske šole za odnose z javnostmi. Slušatelji bodo v desetih tednih prisluhnili zanimivim in izkušenim predavateljem ter se udejstvovali na delavnicah in simulacijah.
V okviru serije izobraževalnih dogodkov Marketing TOPX, ki jih organizira Društvo za marketing Slovenije, sta na drugem modulu predavala Jasna Suhadolc (Virtua PR) in Nenad Senić (PM, poslovni mediji). Tema predavanja, ki je vključevalo tako sodobno teorijo kot praktična znanja, je bil vsebinski marketing. O izzivih vsebinskega marketinga sta Nenad in Jasna spregovorila tudi za Netokracijo.
Študentska sekcija slovenskega Društva za marketing že osmo leto zapored pripravlja študentsko marketinško konferenco Fanfara. Letos se vse vrti okrog številk.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?