Z včerajšnjim dnem se je začela že tretja slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT. DIGGIT tokrat poteka na Odru pod Zvezdami v Ljubljani, kjer se bo v dveh dneh zvrstilo več kot 20 govornikov, konferenco pa obiskalo kar 300 obiskovalcev.
Od danes je v Sloveniji poleg Deezerja dostopen še en glasbeni servis – Rdio. Rdio je eden izmed večjih glasbenih igralcev, ki ponuja več kot 25 milijonov pesmi in je prisoten v 60 državah. Poleg Slovenije je z današnjo širitvijo postal dostopen tudi na Hrvaškem, Slovaškem, v Grčiji, na Cipru, Filipinih, Tajskem in v Singapurju.
Letošnji 23. oglaševalski festival je v svojih treh dneh privabil več kot 900 obiskovalcev, ki so prisluhnili odličnemu programu z zanimivimi slovenskimi in tujimi predavatelji ter govorci. Zraven rednega programa pa festival vključuje tudi tekmovanje slovenskih oglaševalskih del. Letos je bilo prijavljenih 392 del, zato je žirija, ki ji je predsedovala Katja Petrin Dornik, imela kar težko delo.
Tudi zadnji dan letošnjega 23. Slovenskega oglaševalskega festivala je ponudil odlično vsebino. Predavanja in delavnice, ki so se zvrstile čez dan, so privabile še več obiskovalcev, tudi iz tujine. ‘Where’s the road to Kansas?’, se je spraševal Lazar Džamić. Kot že mnogo govorcev pred njim, tudi sam pravi, da živimo v času sprememb, ki jih v […]
Marketing Kingdom je bil letos namenjen sodelovanju in družbenim omrežjem, intertekstualno pa je v marketing vpletel tudi filmsko industrijo. Predavanja je povezoval Oliver Kempkens, direktor podjetja Adapt or die, ki je po zaključenih panelih vodil tudi debato.
23. Slovenski oglaševalski festival je hkrati s svojim izobraževalnim programom tudi tekmovanje slovenskih oglaševalskih del. Med vsemi prijavljenimi deli so včeraj objavili seznam tistih, ki so prišla v ožji izbor za najvišje nagrade.
Kreativnost, storytelling in personalizacija so tri besede, okoli katerih se je vrtelo največ tem na drugem dnevu Slovenskega oglaševalskega festivala, ki te dni poteka v Portorožu. Festival je danes privabil še večje število ljudi, ki so poslušali predavanja in delavnice ter ob tem neumorno čivkali s hashtagom #sof2014.
V četrtek, 27. marca, se bo v Zagrebu začel že tretji Marketing Kingdom, konferenca, na kateri boste imeli možnost prisluhniti govorcem iz najbolj inovativnih podjetij na svetu.
In se je začel! 23. Slovenski oglaševalski festival je odprl svoja vrata v Grand hotelu Bernardin, kjer se bodo v naslednjih treh dneh zvrstila številna predavanja, v vzporednem programu tudi 4 delavnice ter večerna druženja, podelili pa bodo tudi nagrade najboljšim v lanskem letu.
Že 7. leto zapored člani študentske sekcije Društva za marketing v aprilu pripravljajo študentsko marketinško konferenco Fanfara. 9. aprila bodo v Festivalni dvorani svoja mnenja in poglede na temo 'Brez marketinga? Brezveze.' delili različni slovenski in tuji predavatelji iz sveta marketinga.
Danes v Ljubljani Google uradno predstavlja video oglaševanje na spletnem servisu YouTube. Gre za video oglase, ki se pojavijo pred predvajanjem videa, ki si ga želite ogledati, in ki jih lahko po nekaj sekundah prekinete s klikom na 'Skip ad' ter nadaljujete z ogledom želene vsebine.
Imate zanimivo digitalno poslovno rešitev za trženje? V okviru 3. DIGGIT-a v sodelovanju s Hekovnikom lahko osvojite naziv DIGGIT startup ideja 2014. Prijava rešitve je možna do 19. maja 2014 in je brezplačna.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?